Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Meh ik kon mijn haar niet goed wassen door mijn verbrande vingers :c
Er is ook altijd wat met mij; Eerst van ik maandag op de trap en doe ik mijn knie en arm pijn, en nu brand ik mijn vingers van die pijnlijke arm ook nog eens.
En nu wil ik mezelf in mijn voet schieten zodat ik morgen niet naar school hoef. Puberen is zwaar met al die moodswings, zeker als je een knuffel nodig hebt maar het haat als mensen je aanraken. :')
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Ik ben bang dat ik een ongelooflijke crush aan het ontwikkelen ben op een jongen die ik nooit zie, die een vriendin heeft en met wie ik nooit een moreel verantwoorde relatie zou kunnen krijgen. En er is niet eens een recente gebeurtenis, een aanleiding, die deze wanhopige vlam verklaren kan. Het is net alsof mijn hart ZOMAAR bedacht heeft 'heee weet je die nog die was leeeeuk nôh hihiii'. Ugh, voorjaarshormonen.