• Hallo,

    dit is er net gebeurd :

    mijn man zit lekker voor de tv, ik zit achter de laptop aan het bureau.
    we horen de gezamenlijk voordeur rammelen wat duidt dat de boven of daarboven buurvrouw binnenkomt.
    na de gezamenlijke voordeur kom je in een klein halletje terecht waar tevens ons deur bevindt van dit huis.
    voordat we er erg in hadden stond ze in onze kamer.
    zij woont boven ons en besefte dat ze verkeerd zat en deed de deur met een harde slag dicht.

    ik voel me al een tijd niet meer veilig in het huis omdat ze 's nachts ook gewoon de gezamenlijke voordeur wagenwijd open laat staan.
    ook houdt ze er geen rekening mee dat het huis zeer gehorig is.
    ze heeft regelmatig bezoek en laat dat ook horen
    (gegil, geschreeuw, stampvoeten, elke keer een verbouwing midden in de nacht en ook doordeweeks....)

    nou, ik kan nog wel een waslijst maken !!

    groetjes

    :X Bange Michaatje


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Waarom spreek je die vrouw niet gewoon aan hierover? Of kan je niet met je man naar iemand stappen zoals de politie of zo?


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    Waarom spreek je die vrouw niet gewoon aan hierover? Of kan je niet met je man naar iemand stappen zoals de politie of zo?


    heb het al een aantal keer tegen haar gezegd, ook briefjes geschreven naar haar.

    blijkt niet te helpen.

    ze zegt wel "ja-ja, ik zal er opletten" ...

    ik wil niet gemeen doen maar ze blowt ook veel, misschien zijn der hersenen aangetast ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Dan maar naar de politie vanwege geluidsoverlast?

    Ik denk eerder dat het haar niet zo kan schelen, of ze niet echt beseft dat het anderen kan hinderen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Inderdaad, wat FoxAngel zegt. Je kan een klacht indienen, als je haar echt meerdere keren hebt gewaarschuwd en ze niet luistert.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Doe eens hetzelfde bij haar...