• Als je op forum een reactie plaatst kan je verschillende dingen selecteren:
    -Geen notificatie van reacties
    -Alleen een notificatie van de eerste reactie na mij
    -Notificaties bij elke reactie na mijn bericht.

    Het lijkt mij handig dat je ook kan selecteren:

    "Alleen notificatie van qoute's van mijn bericht."

    Wat vind je er van?


    .......

    Waarom zou je dat überhaupt willen? :')

    Ik vind het nutteloos en stem tegen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    Waarom zou je dat überhaupt willen? :')

    Ik vind het nutteloos en stem tegen.


    Zodat je weet wanneer iemand reageert op wat je zegt?
    Ik zie het nut er zeker van in, maar meen me te herinneren dat deze suggestie al vaker is afgewezen. Weet niet meer waarom, waarschijnlijk te veel moeite.


    i put the fun in funeral

    Ik vind het wel handig en ik stem voor.


    26 - 02 - '16

    Ik zou het handiger vinden moest je mensen kunnen linken. Zoals: @Ocelot: *tekst* en die persoon dan een notificatie krijgt.

    Dat terzijde, volgens mij is dat veeeel programeer werk, je kan nu al geen quote in een quote in een quote doen, ik zie er niet echt het nut van in. Gewoon het topic goed in het oog houden. Alsnog tegen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bij vele andere forums heb je dat wel, en ik vind het om eerlijk te zijn een handige functie. Ik stem voor!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zou het ook handig vinden!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het wel handig.


    tiptoe through the tulips...

    Debbaut schreef:
    Ik zou het ook handig vinden!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Quoteren misschien niet, maar als iemand @blablabla tagt dat blablabla dat ook gemeld krijgt is misschien wel handig ja


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Quoteren misschien niet, maar als iemand @blablabla tagt dat blablabla dat ook gemeld krijgt is misschien wel handig ja

    dit inderdaad.

    Debbaut schreef:
    Ik zou het ook handig vinden!


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik denk dat het handig zou zijn, ja. Net zoals Qing ook zegt, zou het handig zijn om te kunnen linken. Met die @ of als het mogelijk zou zijn misschien met de [q][*/q]-knop?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik heb er niet echt een mening over. Het maakt mij niet zozeer uit als deze ingesteld word, want ik zie er ook wel de nut in, maar vind het ook niet heel belangrijk ofzo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uptown schreef:
    Ik zou het handiger vinden moest je mensen kunnen linken. Zoals: @Ocelot: *tekst* en die persoon dan een notificatie krijgt.

    Dat terzijde, volgens mij is dat veeeel programeer werk, je kan nu al geen quote in een quote in een quote doen, ik zie er niet echt het nut van in. Gewoon het topic goed in het oog houden. Alsnog tegen.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Uptown schreef:
    Ik zou het handiger vinden moest je mensen kunnen linken. Zoals: @Ocelot: *tekst* en die persoon dan een notificatie krijgt.

    Dat terzijde, volgens mij is dat veeeel programeer werk, je kan nu al geen quote in een quote in een quote doen, ik zie er niet echt het nut van in. Gewoon het topic goed in het oog houden. Alsnog tegen.


    Kun je wel, hoor.

    Kijk
    Kijk


    't Is gewoon zo omdat het anders te lang zou worden, je bericht. (denk ik)


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.