• Halloi!

    Ik ben bezig met een verhaal over twee jongens (Raniro en Aatu) die midden in een bombardement terecht zijn gekomen.
    Nederland is verwoest, mensen zijn bang en de overheid probeert alles goed te laten lopen, maar dat lukt niet al te goed. Vele kinderen, waaronder Raniro en Aatu, zijn dakloos en zwerven door Nederland heen. Ze handelen illegaal in wapens, temmen wilde koeien en proberen te overleven, terwijl Raniro ondertussen achter het geheim van Aatu's vader probeert te komen én zijn eigen vader probeert te vinden.
    Als ze dan ook nog eens betrapt worden op moord, krijgen ze het helemaal met de regering aan de stok en al snel groeien ze uit tot twee jongens met een enorm strafblad.


    Goed, ik heb nu de titel 'de oorlog die in onze harten woedt' er voor verzonnen, maar ik weet niet zeker of dit wel een goede titel is. Het is namelijk niet echt een oorlog waar ze zich in bevinden, want het ergste vechten is allang over, maar de oorlog gaat in hun harten nog steeds door.
    Vooral omdat ze nergens veilig zijn.
    Het straatleven is wreed, je kan elk moment worden opgepakt door de soldaten of neergeschoten worden door andere straatjongens.


    Maar ik twijfel dus of 'de oorlog die in onze harten woedt' een goede titel is. Wat vinden jullie? En zo niet, weten jullie een andere titel? (:

    Oeps, dit moest bij Titel Problemen! Kan ik dit nog wijzigen?

    Kan perfect hoor. Veel titels zijn symbolisch. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.