Ik studeer op dit moment welness&lifestyle. Hierbij hoort ook een deel fitness bij en ik vind het echt geweldig. Op dit moment ben ik bezig om mijn fitness diploma te halen zodat ik in een fitness kan gaan werken en loop ik stage bij een sportschool in mijn dorp (in de fitnesszaal).
In mijn vrije tijd fitness ik bij mijn judo vereniging. Deze zit in twee dorpen verder op en het was voor mij gewoon makkelijker om daar te gaan sporten. De zaal is niet heel groot en is alleen in de avond uren open. Hij is ook niet heel erg uitgebreid maar dat maakt mij niet uit. Ze hebben er genoeg vrije gewichten en dat vind ik fijnst.
Maar nu komt het probleem. De man die daar rond loopt om iedereen in de gaten te houden irriteert mij dodelijk. Ten eerste let hij niet eens goed op. Ik heb nu al 10 mensen gezien die een apparaat verkeerd uitvoeren en hij zegt er niks. Ik zie ook telkens mensen een verkeerde Squat uit voeren en daar zegt hij ook niets over. Daarnaast heeft hij wel telkens kritiek op mij met alles wat ik doe. Zo gaat mijn zus sinds kort met mij mee sporten en in het begin wilde ze graag was uit uitleg hebben. Dan ging ik naast het apparaat staan om haar dingen uit te leggen. Toen hij zag dat ik daar stond kwam hij naar mij toe en begon allemaal dingen te zeggen als: 'ga eens wat doen anders kan je beter niet komen.' Niet in die precieze context maar het kwam er wel op neer. Dit terwijl daar altijd twee meisjes zijn die op een fiets gaan zitten, niet eens gaan fietsen en alleen maar op hun telefoon zitten. Hier wordt dan weer niks tegen gezegd.