• Ik zit al een hele tijd in dit topic te creepen en ik zie echt hele coole covers voorbij komen dus nu vroeg ik me af of er ook een poging voor mij gedaan kon worden?
    Ik zit met een nieuw verhaal in mijn hoofd, wat basically Peter Pan in een modern jasje is. Ik heb zelf al een banner in elkaar geflanst, namelijk deze en nu dacht ik misschien iets in diezelfde stijl (:
    Banners lukken me meestal wel, maar covers zijn echt iets waarvan ik denk *fart noise* het lukt of wel - of niet and there is no in between ugh.

    De enige eisen die ik heb zijn;
    - een verticale cover (het liefst 518x800 pixels als dat mogelijk is) in zwart-wit
    - het liefst gebruik maken van deze foto (I love that one so much, en het past precies met wat ik in mijn gedachten heb),
    - als achtergrond iets in de trant van dit, dit of zoiets, als jullie iets beters kunnen vinden, vind ik dat ook prima! ^^,
    - De letterypes die ik in de banner heb gebruikt hoeven niet persé terug te komen! Kijk maar wat het mooist is (:
    - En de face claims die ik heb zijn Emma Watson voor "Wendy" en Dominic Cooper voor "Peter", misschien wat overbodige info maar meh - ik meld het even haha!

    Ik ben heel erg benieuwd! De foto's die ik hier boven heb gedropt voor de achtergrond hoeven niet gebruikt te worden, als jullie iets leukers vinden of weten, vind ik het ook prima! Kijk maar en neem de tijd - het heeft geen haast ^^

    x Tessa

    EDIT: vergeten te melden! De naam van het verhaal is "Young Forever"! (ik ook met mijn blonde hoofd, omg)

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:50 ]


    chill out icarus, before you fly into a window

    Dit zijn mijn probeersels (: Als je aanpassingen wil, roep je maar ^^

    1.



    2.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dobrien schreef:
    Dit zijn mijn probeersels (: Als je aanpassingen wil, roep je maar ^^

    1.



    2.



    Oooooh die zijn ook heel mooi! Ben ik heel vervelend als ik om een ander lettertype en witte letters vraag? Misschien iets zwieriger? :$ verder vind ik deze ook echt heel goed gelukt! (flower)


    chill out icarus, before you fly into a window

    Ik ga wat proberen. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    First tries.


    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 18:17 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Als ik de tijd kan vinden wil ik ook wel wat voor je proberen (:


    Credendo Vides

    Well, ik denk dat ik hem al gevonden heb eigenlijk! Ik vind die van Tartle echt heel goed, dus die ga ik gebruiken op de cover hier! (:
    Ontzettend bedankt voor iedereen die de tijd heeft genomen om iets voor mij in elkaar te flansen, als ik ooit nog een cover nodig heb dan weet ik in ieder geval waar ik moet zoeken! Echt amazing photoshoppers hier! (flower)


    chill out icarus, before you fly into a window

    Oké, jammer.
    Was er graag mee bezig geweest (':


    Credendo Vides