• Waarschijnlijk weten veel mensen het hier nog niet, maar via een competitie zijn er 6 vrouwelijke regisseurs uitgekozen. Deze regiseurs konden zich met een verhaal dat ze wilden verfilmen inschrijven en daar kon op gestemd worden. Ik weet niet wanneer ze uitkomen, maar er zijn best interessante verhalen!c=
    Helaas word er niks gedaan met Leah Clearwater of Renesmee, dat waren echt de twee die ik graag had willen zien.=(

    https://www.facebook.com/TwilightMovie?fref=ts


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Van die twee had ik juist graag een mini movie willen zien, net zoals jij.

    En alle zes gaan dan over Twilight?


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    Van die twee had ik juist graag een mini movie willen zien, net zoals jij.

    En alle zes gaan dan over Twilight?


    Ja, echt jammer.=\

    Ja alle zes gaan over Twilight. Zo even uit mijn hoofd is er een verhaal over Carlisle en twee over Jasper en Alice en een over Jane en Alec volgens mij. Die andere twee weet ik even niet.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben echt benieuwd. Ook al ben ik een beetje uit het twilight-fandom gegroeid, het heeft toch altijd wel een plekje in mijn hart nog. Maar inderdaad jammer dat ze niks met Renesmee doen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hawking schreef:
    Ik ben echt benieuwd. Ook al ben ik een beetje uit het twilight-fandom gegroeid, het heeft toch altijd wel een plekje in mijn hart nog. Maar inderdaad jammer dat ze niks met Renesmee doen.


    Ik vind dat twilight fanficties vaak wel echt potentie hebben en leuk zijn. Ik vind het dan ook jammer dat ik nu alleen nog maar 11 jarige zie die twilight fanfictie maken hier op Quizlet. Ik vind ook geen goede co's meer voor het fandom.;(


    You were born original, don't die as a copy.

    Dus ze verfilmen een Twilight-fanfic?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    Dus ze verfilmen een Twilight-fanfic?


    Fan-fics, min of meer wel ja.


    You were born original, don't die as a copy.