Square schreef:
(...)
Oké, nee, dat is niet waar.
Je bent niet moddervet, noch gewoon dik, en zelfs als je dat was ben je nog steeds niet lelijk. Mensen zijn altijd ontzettend kritisch over hun eigen uiterlijk, maar dat is nergens voor nodig. Niemand kijkt zo streng naar je als jijzelf. Je bent een heel leuk meisje en er is geen enkele reden dat je daaraan zou moeten twijfelen, en zelfs áls je lelijk was (wat je niet bent), is ook dat geen reden om je af te vragen waarom je bestaat, holy shit. Je bent er niet om mooi te zijn, Yolanda. Het is veel en veel belangrijker dat je een goed mens bent, en dat ben jij.
Thank you, Inge. <3
Ik heb alleen de laatste tijd het gevoel dat ik niets goed doe. En ik kreeg gisteren dus die fotos van die meneer en toen raakte het me toch wel dat ik geen slanke den bem. Ben ik ook nog nooit geweest en zal ik ook nooit worden. Die bouw heb ik helaas niet. Maar toch.
OTOFT: Fijn. Mijn lievelingsbroek is bij mijn bovenbenen gescheurd, ik heb niets verdient in Stadskanaal en de persoon op wiens verjaardag ik heen moest was niet thuis. Terwijl men door de hele dag door komen kon. En dn bel ik op en begint het feestje inene in de avond. Leuk joh. Zalig begin van de dag. Not.
Ik ga eeñn frisse neus halen en extra lang met Sheila wandelen. Misschien dat dat helpt.
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •