• Crime Scene Investication | Rollentopic      (Origineel idee van SiriuslyBlack)


    Het is zomer 2014 in Perth, een prachtig, aan het water gelegen stadje in Schotland. Het forensisch onderzoeksteam van de nightshift heeft werk zat, de criminaliteit lijkt zich alleen maar op te hopen. Vorige nacht is er een stel jongeren die aan het kamperen waren in een bos, stuk voor stuk vermoord. De verdachten zijn; de nogal boosaardige eigenaar van het bos, die altijd kwaad is op de jongeren omdat hij niet wil dat ze fikkie stoken op zijn terrein, maar die nu stug beweert niet thuis te zijn ten tijde van de moorden en een andere groep kampeerders, maar die daar aanwezig waren voor het filmen van een natuurfilm over de zeldzame vogels in dat bos. Zij hebben alleen nog geen motief. Tot nu toe een normale zaak, een als velen. Geruchten dat het spookt in dat bos vinden de meeste CSI’s lachwekkend. Zal het team deze zaak oplossen, net als vele anderen? En terwijl de telefoontjes binnenkomen van steeds nieuwe moorden en verdwijningen doen ze er alles aan deze zaken tot een goed einde te brengen.


    DE MOORD:
    Een hardloopster rent door de bossen samen met haar hond, tot haar hond weg rent en na 10 minuten nog niet terug keert. De vrouw gaat naar de plek waar ze haar hond naartoe zag rennen. Daar ziet ze haar hond likken aan iets. Hoe meer ze dichterbij kom, des te meer ze beseft dat het een lijk is.
    Het is herfst en er is een storm op komst, dus moeten ze de lichaam snel bergen en het plaats delict snel onderzoeken.
    Gegevens: Het is een militaire vrouw van 31 jaar, die vermoord is met een stomp voorwerp (knuppel, echter is dit nog niet gevonden) en is daarna gewurgd.


    Rollen:
    Teamleider
    -

    CSI Rang 3
    Christine "Chris" Huntington | 22 jr. | AmericanPsycho
    Cameron Yorkwill | 27 jr. | Sorridere

    CSI Rang 2
    -Gereserveerd voor Saffierblauw
    -

    Patholoog-anatoom
    Andrew Scott Sullivan | 33 jr. | TonyTurtlePerry

    Assistent patholoog-anatoom
    Juliet Ashley McLean-Henderson | 27 jr. | Little_Liars

    Labratten
    Clarke Aya Stark | 29 jr. | Reincarnate
    -
    -

    Hoofd PPD (Peth’s Police Department)
    John Dvycke | 55 jr. | Debbaut

    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.
    - 16+ mag, maar hou er wel rekening mee dat er ook jongere mensen bij zijn.
    - Beheers andere mensen hun rollen niet. Je hebt je eigen rol en houdt je met je eigen rol bezig.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 13:26 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Mon topieks.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [HAAY!!!]


    Bowties were never Cooler

    [Wat is het begin overigens?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    [Mon topieks.]


    Queer zijn is gewoon alles

    [MT]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    [Mijn topicsss]


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    [De moord staat heb ik erin gezet, dus voor de mensen die willen beginnen; Go ahead. Wees wel realistisch dat de moord niet binnen 1 dag kan worden opgelost.]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Moeten ze het lijk en alles nog ophalen en verzamelen of niet?]


    Bowties were never Cooler


    Andrew Scott Sullivan || Patholoog-Anatoom
    Vandaag had ik weer een hele slechte dag. Alles deed zeer en de pijnstillers werkten voor geen kanten. Daarbij had ik nog vier lichamen liggen en het zou alleen maar meer worden met deze verschrikkelijke storm. Het leek wel of mensen in bosjes vielen zodra het begon te stormen. Mensen die van de weg de loch in woeien, bomen die omvielen, gebouwen waar ramen uit waaiden, en ging zo maar door. Eigenlijk alles wat in mijn mortuarium lag waren ongelukken, waardoor het relatief weinig afhandelen was, gelukkig, want als het zoveel moorden waren, zou ik nooit meer vrij zijn. Nu schreef ik weer de papieren af en legde weer een dossier weg, toen de telefoon ging. Ik deed mijn handschoenen uit en rolde erheen, zodat ik kon opnemen. Ik luisterde even en zuchtte toen. Weer een lichaam in een park. Vast door een afgebroken tak, maar toen hoorde ik wat dingen die me dat deden betwijfelen. "Ik kom eraan." zei ik, voor ik ophing en naar mijn bureau reed om mijn spullen te verzamelen, en mijn krukken te pakken. Het zou een hel worden naar de omgeving van het lichaam te kijken, maar ik wilde bij 'verdachte omstandigheden' altijd wel kijken hoe het erbij lag in eigen persoon, niet alleen van foto's. "Kom je, Juliet? We hebben een lichaam in de bossen. Verdachte omstandigheden." zei ik tegen haar, voor ik mijn schort afdeed en mijn jas aan. Meestal gingen we twee keer per week op weg en als ik dacht dat het gewoon weer een stormslachtoffer was, was ik niet gegaan, maar nu was ik nieuwsgierig en wilde ik het zien ook. Het probleem was dat ik niet meer kon autorijden sinds het ongeluk, dus zij zou de bus moeten rijden. Zo ging het altijd, dus het was niet vreemd. Ik hoopte alleen dat ze nu niet heel druk was, want in deze storm was zouden alle sporen erg snel kunnen vergaan en zou het lichaam al snel niet meer in originele staat zijn. Daarbij had ik gehoord over een hond, waar ik ook niet helemaal blij mee was. Ik hoopte gewoon dat de mevrouw met de hond er nog was, want ik wilde graag ook de maaginhoud van dat dier hebben als het kon. Ik reed door het ontsmettingsmiddel naar de bus, waar ik eerst mijn spullen achterin zette, samen met een nieuwe lijkzak en nog wat andere zakken om bewijs op en rond het lichaam veilig te stellen. Hierna parkeerde ik mijn rolstoel tegen de muur en strompelde met veel moeite en pijn naar de passagierskant van de bus, om me daar neer te zetten en de krukken naast me neer te leggen. Zo wachtte ik wat ongeduldig op mijn assistent om te vertrekken naar de plaats delict.


    Bowties were never Cooler

    [Aranyhid went Little_Liars]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Slotje op aanvraag.


    help