• Hoi!

    Aangezien ik op dit moment een beetje vast loop met mijn verhaal hunters in the snow, heb ik besloten rollen te vragen.

    Waar het verhaal over gaat:

    Sinds Drason gevonden is door een gezin, is de enige liefde die hij heeft gekregen van zijn adoptiefamilie. Zijn hele leven lang is hij uitgescholden en gepest. Waarom? Door zijn spitse oren, felblauwe ogen, en sneeuwwitte haar.
    De dagen voor hij volwassen wordt, beginnen er vreemde dingen te gebeuren in zijn dorp. De koning en het verzet beginnen steeds hevigere dreigementen te uitten naar elkaar. Drason vlucht, maar hoe zal het verder gaan met zijn leven?


    Wat ik nodig heb:
    Ik heb een aantal dorpelingen nodig. Daarmee bedoel ik de belangrijkste dorpelingen, zoals:
    - Een bakker
    - Een smid (De adoptieve vader van Drason, vader van Yursten, zijn naam is Argleon)
    - De adoptieve broer van Drason (Zijn naam is Yursten, bij voorkeur is zijn haar bruin en zijn ogen zijn grijs)
    - Een dochter voor de bakker.
    - Een tweelingsbroer voor de bakker.
    - Overige dorpelingen.

    Naam -
    Leeftijd -
    Innerlijk -
    Uiterlijk -
    Familie -
    Functie in het dorp -


    Bedenk je dat ze in een fictieve wereld wonen, dus rare namen zijn welkom. Ook leven ze in een middeleeuwse wereld (zoals in Lord of the Rings), dus het is onmogelijk om daar een iPod te hebben bijvoorbeeld.

    Alvast bedankt!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik denk dat ik wel een rol kan maken, alleen nu niet meer kan afmaken. Morgen ga ik hem maken.
    X


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    fleur123 schreef:
    Ik denk dat ik wel een rol kan maken, alleen nu niet meer kan afmaken. Morgen ga ik hem maken.
    X


    Is goed!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Naam - Aleisha Niomi Woodson
    Leeftijd - 17 jaar | 27 september 1997
    Innerlijk - Aleisha is een rustig persoon en zou nooit impulsief reageren op vragen of taken, ze denkt eerst logisch na en daarna handelt ze pas. Ze is ook één met de natuur, ze zit het liefst de hele dag in het bos of in het gras niks te doen en na te denken over het leven, ze is heel filosoferend.
    Uiterlijk - Aleisha | ze heeft lichtblonde haren, doffe groen-grijze ogen. Ze i redelijk klein voor haar leeftijd, 1m58.
    Familie - Haar vader, en haar oudere broer van 19, Simon, die meehelpt in de bakkerij.
    Functie in het dorp - Dochter van de bakker


    Silence is the most powerful scream

    De dochter van de bakker





    Naam - Chrystal Aurora Livingstone.
    Chrystal betekent kristal.
    Aurora betekent morgenstond.
    Leeftijd - Chrystal is 16 jaar oud en is op 19 augustus geboren.
    Innerlijk - Chrystal is een verlegen meisje. Ze durft niet zomaar iets te vragen. Ze is zeer beleefd en is nooit brutaal geweest. Achter haar verlegen kant, zit ook haar nieuwsgierige kant en is ze vaak nieuwsgierig over andere dingen. Vaak over onzinnige dingen, maar Chrystal vindt het leuk om dingen te ontdekken. Chrystal is een meisje-meisje. Ze houdt echt niet van jongensdingen en is ook vaak wel binnen. Ze is vaak erg vrolijk en loopt met een glimlach rond. Ze houdt van haar familie en zal ook alles doen om hen te beschermen. Verder heeft ze een hekel aan mensen die denken dat ze de beste zijn, maar durft hier niks over te zeggen. Vaak wordt Chrystal nagekeken door jongens die haar type niet zijn en die ze niet kent. Ze haat dat en voelt zich er dan erg ongemakkelijk bij. Haar type is een jongen die aardig voor haar is en beschermt voor anderen en de buitenwereld.
    Uiterlijk - Chrystal heeft lichtblauwe ogen. Haar vader en moeder hebben haar Chrystal genoemd, omdat ze het kristalblauw vonden. Ze heeft lange wimpers en vrij dikke wenkbrauwen. Ze heeft best dikke lippen, die lichtroze zijn. Haar huis is vrij bruin, terwijl ze vaak binnen is.
    Verder heeft ze een dikke bos met haar. Er zit wat slag in. In de zomer is het lichtbruin en in de winter wordt het donkerder bruin, ze weet niet hoe het komt, maar waarschijnlijk is het van de zon. Ze heeft lang haar, wat tot onder haar borsten komt. Chrystal heeft normale rondingen voor haar leeftijd en is er ook trots op. Ze is 1,65 en weegt 58 kilo.
    Familie - Haar vader is bakker, een moeder en ze heeft een kleiner broertje van 5 jaar.
    Functie in het dorp - Meestal doet ze niet veel. Ze zit binnen en zorgt voor haar kleinere broertje, omdat haar vader en moeder beide in het dorp werken. Haar vader is bakker en moet dus elke dag voor vers brood zorgen. Soms helpt ze mee om het deeg voor het brood te maken of staat ze brood te verkopen.
    Als haar vader en moeder weg zijn, dus de hele dag aan het werk, zorgt ze voor haar kleinere broertje. Ze kleed hem aan, zorgt voor het eten en brengt hem naar bed. Meestal doet ze ook de was voor de familie en ook voor de oudere mensen.


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Er zijn nu twee rollen voor de dochter van de bakker.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lensherr schreef:
    Er zijn nu twee rollen voor de dochter van de bakker.

    Jaa.. Ik zag net op het forum dat er al een rol was, terwijl ik hem net op het forum wilde zetten.


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Rol : Overige dorpelingen
    Naam : Meria Christonova
    Leeftijd : Meria is 21 jaren jong en geboren op 31 Juli
    Innerlijk : Meria is een zacht en gebroken meisje door gebeurtenissen, ze is erg verlegen en je moet de tijd nemen om naar haar echte verhaal te komen.
    Uiterlijk :

    Meria heeft middellang haar wat ruim onder haar buste komt. Met een lengte van 1.63 is ze totaal niet lang maar haar dunne vingers zijn perfect voor haar werk. Als ze in de zon staat dan lijkt het of er glitters van haar haar komt vallen, omdat ze eigenlijk veel mooier is dan ze zelf durft te denken.
    Familie : Haar hele familie is vermoord door bedrog van haar vader en de schuld die hij op had gelopen , ze kon zelf nog maar net ontsnappen, dit heeft haar zo gebroken , omdat ze in één klap haar hele familie is kwijt geraakt.
    Functie in het dorp : Ze is kleermaakster en verdient soms ook wat bij als schoonmaakster


    Firm believer of all that is magic


    Naam - Yursten
    Leeftijd - 19
    Innerlijk - Yursten is een stille en harde werker. Hij zegt meestal niets als er vreemden in de buurt zijn. Hij is niet verlegen, hij is gewoon stil. Rond vrienden en familie is hij meestal rustig, tot hij een aantal bier op heeft dan kan hij de meest uitbundige verhalen vertellen. Hij is goed met kinderen en vriendelijk naar mensen om hem heen. Hij is geduldig en behulpzaam, ten zij je respectloos bent naar iemand die hij kent. Als hij boos is gaat hij niet schreeuwen, maar kijkt hij je alleen aan. Ondanks dat hij zo vriendelijk en warm is, vergeet en vergeeft hij niet. Hij is niet snel boos te krijgen, maar als je eenmaal zijn respect verloren hebt krijg je het nooit meer terug.
    Uiterlijk - Yursten is niet super lang, maar ook niet heel kort. Hij is sterk door al het werk in de smidse. Hij heeft grijze ogen en bruin haar. Vaak toont hij weinig emotie op zijn gezicht, tot hij in de buurt van vrienden en familie is.
    Familie - Drason, Argeleon (moeder?)
    Functie in het dorp - werkt in de smidse.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 17:49 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Overige dorpeling
    Naam - Sothe Elaine Brown
    Leeftijd - 17 jaar, is geboren op 24 april
    Innerlijk - Lief verlegen meisje
    Uiterlijk - Lang bruin haar en licht getinte huid
    Familie - Sothe komt uit een grote rijke familie
    Functie in het dorp -Ze is goed in mensen spioneren.


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years