• Ja ja, de laatste dagen is het hard aan het waaien en bij mij in de buurt worden bomen ook niet gespaard. Vandaag liep ik terug vanaf het station naar huis en zie ik een omgevallen boom liggen. Gelukkig was het net een boom bij een grasveldje en viel hij daar bovenop. Een paar meter naar links of rechts en hij had in een huis gevallen. Ik moest wel even lachen toen ik de stenen nog aan de boomwortels vast zag zitten. Gelukkig is er niemand gewond geraakt.
    Hieronder een paar foto's:






    En, hoe zit het met de stormschade bij jullie in de buurt? Zijn er veel bomen gesneuveld, rijden jullie treinen nog gewoon en kom je een beetje vooruit in deze harde wind?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arme boom :P

    Hier heb ik nog geen schade gezien, maar de schuur van mijn tante mist een plastic plaat. Gelukkig was die in haar tuin terecht gekomen.

    Dullahan schreef:
    Arme boom :P

    Hier heb ik nog geen schade gezien, maar de schuur van mijn tante mist een plastic plaat. Gelukkig was die in haar tuin terecht gekomen.

    Oi, gelukkig is het niet ergens heen gevlogen en al helemaal niet tegen iemand aan o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    holy moly


    oh darling

    Wow die boom.. Bij ons is de klimop van de schuur gewaait, dat was ook wel een raar gezicht haha


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Bij ons op school is er ook een boom omgevallen, recht over de wal (een beek rond de school).


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Wow, zo'n grote boom omgevallen. :S De wind was bij ons ook lastig, maar er is geen schade, gelukkig.


    Ik wil een tuin vol egels

    Geen schade, maar ik als ik door het station naar huis fiets, blaast die wind mee terug. Heel irritant.


    obsessive rage