Dotan schreef:
(...)
Jup, ik kan echt niet stilzitten. :'D Maar anders gaat het niet weg. Gelukkig was het toen vakantie, meestal heb ik er wel weer last van tijdens de examens. Nu.
Balen dat de moeheid soms terugkomt, zeker in periodes die belangrijk zijn. Succes met je examens!
Ghosthunter schreef:
Zoals Dotan zegt, heel veel rusten. Bij mij werd het gediagnosticeerd in mijn examenjaar, waardoor ik dat jaar ook niet gehaald heb, maar door een regeling mocht ik dat jaar daar opnieuw doen omdat ze mij niet hadden aangemeld voor het examen.
Die vermoeidheid was voor mij enorm frustrerend, want ik wilde wel, maar kon niet. Het heeft bij mij een half jaar tot jaar geduurd, effectief. Vergeet niet, het verschilt per persoon. Ik merk bij mezelf dat ik af en toe nog nasleepjes heb, hoewel het al 3 jaar geleden is. Echt iets doen kun je niet tegen de vermoeidheid. Vooral echt rusten, want je lichaam heeft die energie nodig om de virus te bestrijden hoewel deze dus niet uit je systeem verdwijnt, zover ik weet.
Ah, je omschrijft echt perfect hoe ik me voel! Ik was vanmiddag bezig met huiswerk dat echt ingeleverd moet worden en af moet zijn voor morgen en dat ik ook graag wilde doen, maar ik was zo inefficiënt bezig dat ik even ging slapen, waarna ik drie uur later wakker werd. :')
Frustrerend dat het zoveel effect op je had dat je je examenjaar toen ook niet gehaald hebt. Volgens mij blijft het inderdaad in je systeem aanwezig.
"Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."