• Yup, binnenkort word ik officieel een oude doos, ofwel 18.=')

    Het enigste punt is dat ik geen idee heb wat ik moet vragen en dus keer ik me voor de zoveelste keer tot jullie geweldige creatieve mensjes.='D
    Momenteel heb ik alle fandom props die ik begeerde en tja eh......ja ik weet het dus even niet.=')

    Dus gooi hier van alles neer, wat zouden jullie vragen?=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Hé, nog iemand voor de oude dozen club. :3

    Ik ben ook vreselijk met het verzinnen van dingen die ik wil hebben. Ik val altijd terug op boeken, eigenlijk. Misschien kun je een nieuwe telefoon of een fototoestel vragen, of zo? Of geld, want het leven wordt steeds duurder als je ouder wordt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm, ik vraag altijd geld eigenlijk, omdat ik altijd het geluk krijg dat ik daarna pas weet en erop kom wat ik allemaal wil hebben voor mijn verjaardag. Maar dit keer wilde mijn moeder een lijstje, dus eh,

    1) DVDbox van Charmed seizoen 4.
    2) DVD: 10 Things I Hate About You
    3) Kleding (Kreeg geld in return)
    4) Sigaretten :'D

    En toen kwam ik op dat ik ook nog de DVDboxen van Supernatural wilde.. Dus eh, misschien je lievelingsserie of zo? Of een boek? Tekenspullen?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 19:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HAPPY BITHD.., Oh ze is nog niet jarig. xp

    1. Geld
    2. itunes cards.


    -

    Ik heb momenteel geen boeken die ik wil lezen dus dat is wel jammer.='D Wel blijf maar ideeën optrommelen, misschien zit er nog iets tussen.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Herrera schreef:
    HAPPY BITHD.., Oh ze is nog niet jarig. xp

    1. Geld
    2. itunes cards.


    Hehe, nope, not yet.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb momenteel geen boeken die ik wil lezen dus dat is wel jammer.='D Wel blijf maar ideeën optrommelen, misschien zit er nog iets tussen.x)

    Ik weet niet waar je allemaal van houdt, maar misschien zit daar iets tussen wat je al een gehele tijd wil hebben ofzo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alvast Gefeliciteerd!!! want ik ga het sowieso vergeten om je later te feliciteren!

    Uhm.. Tja daar ben ik altijd heeeel goed in. Niet dus.. xD
    1. Heb je nog een bepaalde boekenserie waarvaan je een paar delen nog moet hebben? Of wil je ze in een andere taal? Boeken dus?
    2. Cd's
    3. Boekenbonnen, dan kan je zelf leuk nieuw leesmateriaal uitzoeken?
    4. Films
    5. Comics al weet ik niet of je stripboeken leest?
    6. Bioscoopbon

    Sorry het is niet echt iets heel creatiefs maar misschien zit er iets leuks tussen?


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Takamasa schreef:
    (...)
    Ik weet niet waar je allemaal van houdt, maar misschien zit daar iets tussen wat je al een gehele tijd wil hebben ofzo?


    Nou ik ben een fandom girl en ik ben voorlopig wel tevreden met wat ik heb enzo.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ik ben een fandom girl en ik ben voorlopig wel tevreden met wat ik heb enzo.='D

    Fandoms van wat? Je kunt altijd nog geld vragen, dan kun je sparen voor iets of later alsnog iets kopen. Ik weet niet of je tatoeages of piercings wilt, maar daar kun je ook voor vragen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Fandoms van wat? Je kunt altijd nog geld vragen, dan kun je sparen voor iets of later alsnog iets kopen. Ik weet niet of je tatoeages of piercings wilt, maar daar kun je ook voor vragen?


    Harry Potter, Twilight, The Hungergames, Divergent, Wings, House Of nights, Avatar blauwe mensjes en stuurders.=3 Hmmm ja, sparen kan altijd inderdaad, but that's so boring. Ik spaar altijd al.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Harry Potter, Twilight, The Hungergames, Divergent, Wings, House Of nights, Avatar blauwe mensjes en stuurders.=3 Hmmm ja, sparen kan altijd inderdaad, but that's so boring. Ik spaar altijd al.='D

    Ah oké, misschien naar de bioscoop met je familie, vrienden, vriendje/vriendin? Whatevs.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oude doos? Ik word in juni 21, wat moe ik nu denken? Haha.
    Ik vraag meestal gewoon geld.


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    Hé, nog iemand voor de oude dozen club. :3

    Ik ben ook vreselijk met het verzinnen van dingen die ik wil hebben. Ik val altijd terug op boeken, eigenlijk. Misschien kun je een nieuwe telefoon of een fototoestel vragen, of zo? Of geld, want het leven wordt steeds duurder als je ouder wordt. :'D


    Dus met 18 ben je een oude doos? (cat)



    OT: Ik ben daar ook vréselijk slecht in. Het viel me dan ook mee dat ik afgelopen verjaardag wél wat dingen wist die ik hebben wilde. :'D
    Maar ik zal je dus niet echt kunnen helpen.. Geld? x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    Dus met 18 ben je een oude doos? (cat)



    OT: Ik ben daar ook vréselijk slecht in. Het viel me dan ook mee dat ik afgelopen verjaardag wél wat dingen wist die ik hebben wilde. :'D
    Maar ik zal je dus niet echt kunnen helpen.. Geld? x)


    Dat zijn niet mijn woorden, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zag net jouw galatopic: kun je niet een sponsering voor jouw galakleding/vervoer afspreken? Of gewoon een jurk in zijn geheel?


    Deep inside, I've never felt alive