• || The Selection ||


          Voor 35 meisjes uit Illéa is de selectie dé kans op een beter leven. Zo kunnen ze ontsnappen aan een armoedig kaste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour. De selectie biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te strijden om het hart van de kroonprins. Maar de strijd om de kroon is niet gemakkelijk. Desondanks er strenge regels gehandhaafd worden, halen sommige meisjes alles uit de kast en zijn tot veel dingen in staat. Hoever zal jij gaan?

    De winnaar
          De winnaar is de selectie-deelneemster die uiteindelijk het hart veroverd van de kroonprins. Zij zal dan huwen met hem. Deelnemers vallen af omdat ze zelf geen zin/tijd meer hebben, omdat ze een regel hebben overtreden van de selectie. Dit kan omdat iemand anders haar er heeft ingeluisd. Of omdat de kroonprins je naar huis stuurt. Dit zal enkel gebeuren na te lange inactiviteit.
          Probeer je vooral niet te focussen om te winnen en verliefd te zijn. Het is veel spannender als er variatie is. Bijvoorbeeld iemand dat een geheime relatie heeft met een paleiswacht, iemand dat lesbisch is, iemand dat verplicht is van thuis uit en totaal niet verliefd is op de prins, etc.

    Paleiswachten
          Paleiswachten hebben als rol om het paleis te bewaken. Ze werken in beurtrollen zodat ze zeker overal de wacht moeten houden. Paleiswachten kunnen onverwacht naar het front gestuurd worden in oorlogsgebieden, dat is het gevaarlijke aan het vak. Want in het kasteel zijn ze praktisch veilig. De meeste jongens zijn vrijwillig soldaat geworden, maar vaak hebben degene uit de lagere kasten enkel het doel om hogerop te komen en zo een goed, succesvol leven te kunnen leiden. Weg uit de armoede.
          Paleiswachten mogen geen relatie hebben met selectie-deelnemers, dit wordt gezien als verraad tegenover het koningshuis. Wie deze regels overtreedt, zal een zware straf toegediend krijgen en gedegradeerd worden tot kaste Acht samen met het meisje in kwestie.

    Extra informatie
          Illéa telt 35 provincies. Over heel het land mogen meisjes tussen zestien en negentien zich inschrijven voor de trekking. Uit elke provincie zal er dan één meisje gekozen worden. De gekozen meisjes worden dan per helikopter opgehaald. Niet alleen kunnen ze strijden om de kroon, de familie's thuis krijgen maandelijks een som geld cadeau van het koningshuis. Vanaf wanneer de meisjes eruit gegooid worden, stopt de betaling.
          Elke vrijdag is er een nieuwsuitzending over de huidige situatie in het paleis. Deze wordt uitgezonden over heel Illéa. Hier wordt de stand van zaken verteld, roddels, wie 'aan kop ligt'. De meisjes zijn verplicht te gaan, maar hoeven niet per se iets te vertellen.
          Voor de meisjes is er een Vrouwenkamer voorzien, dit bevindt zich op de tweede verdieping, waar ook de slaapvertrekken zijn. De meisjes zijn elke zaterdag verplicht hun dag daar door te brengen, voor de rest van de week zijn ze vrij het te kiezen. De Vrouwenkamer is een plek voor de dames om tot rust te komen, ze kunnen daar met elkaar praten, televisie kijken, muziek spelen, etc. Net zoals de slaapvertrekken heeft de Vrouwenkamer een balkon. In de Vrouwenkamer mogen, zoals de naam al zegt, geen mannen binnen. Enkel met toestemming van één van de aanwezige meisje, is dit toegelaten.
          Selectiemeisjes worden aangesproken met Lady + naam. Onderling hoeven ze elkaar zo niet aan te spreken.
    Paleiswachten worden aangesproken met Officier + achternaam!. Ook hier hoeven ze elkaar onderling niet aan te spreken.
          Ieder meisje krijgt drie dienstmeisjes aangewezen, deze zullen haar kleren maken, opmaken, verzorgen, etc.
          De tuin is omgeven door muren, maar groot genoeg om het geen verstikkend gevoel te geven. Het is altijd toegelaten de tuin te betreden. In de tuin staat een grote fontein, verschillende appelbomen en rozenstruiken. Verder is er ook een kiosk, een meertje met vissen en een grote dikke eik.

    [Gebaseerd op The Selection-Trilogy || Kiera Cass]



    Kastensysteem                                                                                                                                                                                    Regels binnenin de selectie


    || Deelnemende meisjes mogen geen relatie
    hebben met iemand anders dan de kroonprins. Dit wordt
    beschouwd als verraad en daar staan zware straffen op.


    || Deelnemende meisjes mogen onderling niet vechten,
    verbale discussies zijn wel toegestaan.


    || Deelnemende meisjes mogen het paleis niet
    verlaten zonder toestemming
    van de kroonprins of koning.


    || Deelnemende meisjes mogen geen drugs
    en/of overmatig alcohol gebruiken.


    || Deelnemende meisjes mogen geen
    wapens bezitten.


    || Deelnemende meisjes zijn verplicht
    zich aan de etiketten te houden.


    || Deelnemende meisjes beschikken elk
    over drie dienstmeisjes die zij met
    zorg moeten behandelen.

    Eén:
    Dit is de koninklijke familie.
    Twee:
    Bekende personen zoals zangers/zangeressen, , acteurs/actrices, modellen, politici, paleiswachten, officieren, etc. Maar ook mensen van adellijke afkomst
    Drie:
    Denkers: leraren, filosofen, uitvinders, architecten, psychologen, schrijvers, muziekproducers, artsen, etc. Ieder meisje dat uit de selectie verwijderd wordt, wordt een Drie, tenzij het een Twee was (dan blijft de kaste) of al een Drie was, dan keert zij terug.
    Vier:
    Zakenmensen: juweliers, makelaars, verzekeringsmakelaars, chef-koks, bouw managers, eigenaars van onroerend goed / het bedrijfsleven, en de boeren.

    Vanaf hier zijn de meeste mensen arm of beschikken over zeer weinig geld. Ze komen niet tot weinig aan werk.

    Vijf:
    Kunstenaars en artiesten: toneelspelers, klassieke musici, straatmuziekkanten, dansers, fotografen en circusartiesten.
    Zes:
    Werknemers: secretaresses, obers / serveersters, huishoudsters, naaisters, winkelbediende, koks en chauffeurs.
    Zeven:
    Handarbeiders: hoveniers, bouwvakkers, boerderij werknemers, goot / zwembad schoonmakers, en "afval verzamelaars, sloot gravers, verhuizers."
    Acht:
    "Onaanraakbaren": geestelijk / lichamelijk onwel mensen, verslaafden, weglopers, illegalen, en de daklozen. Zij hebben geen geld en mogen ook niet deelnemen aan de Selectie. Iedereen die de koninklijke familie om het even hoe, verraadt, zal gedegradeerd worden tot Acht.


    Je kaste wordt bepaald door in welke familie je geboren wordt, van kaste wisselen is mogelijk door huwelijken. Meisjes zullen naar de kaste verhuisd worden van hun man. Voor meisjes is trouwen onder je kaste een 'schande' voor de familie en wordt zelden tot nooit gedaan.
    [De kasten zullen met een randomizer bepaald worden door mij.]







    Faceclaims
    || Uptown | Xavier Samuel
    || Uptown | Bette Davis

    || Yetti | Amanda Seyfried
    || Tartle | Miranda Kerr
    || Philia | Scarlett Johansson
    || JudithSuzann | Barbara Palvin
    || Nereid | Effy Stonem
    || Crucifix | Phoebe Tonkin
    || Sirimiri | Maia Mitchell
    || Melville | Dakota Fanning
    || Lypophrenia | Holland Roden
    || Saith | Kaya Scodelario
    || Fairytalest | Kate Menson
    || MrsMessi | Anna Sophia Robb

    || Simiri | Ian Somerhalder
    || Philia | Chris Evans
    || Dumbledore | Leonardo DiCaprio
    || Dionysia | x
    || Wolfstar | x


    Invullijstje: [Min. 900 woorden]
    || Selectie deelnemers ||
    || Naam
    || Leeftijd [16j-19j]
    || Kaste [Door mij bepaald met Random.org]
    || Uiterlijk [Faceclaim]
    || Innerlijk
    || Dienstmeisjes [3]
    || Relaties [Concurrentie, vriendschappen, etc.]
    || Geschiedenis
    || Extra


    || Paleiswachten ||
    || Naam
    || Leeftijd [Vanaf 19j]
    || Kaste [Vermeld oude kaste]
    || Uiterlijk [Faceclaim]
    || Innerlijk
    || Relaties
    || Geschiedenis
    || Extra


    Rollen: [Max. 12 en max. 6] [Mannelijke rol vrij]
    || Uptown | Sky Illéa | Eén || Qing
    || Uptown | Elloise Everage | Twee || Qing

    || Yetti | Alison Lily Chase | Vijf || Leonie
    || Tartle| Aedalyn Sophia Wallace | Twee || Yu
    || Philia | Delilah Kingston | Zes || Savannah
    || JudithSuzann | Brianna Taylor Campbell | Vier || x
    || Nereid | Rayne Alvarado | Zeven || Cheryl
    || Crucifix | Evalie Coven Magdalene| Drie || Marie
    || Sirimiri | Lina Waters | Zes || Femke
    || Melville | Isabelle Marie Williams | Vijf || Nesi
    || Lypophrenia | Alexandra Valdez | Vier || Marjolein
    || Saith | Annalise Alisha Annablle Linton | Twee || Jente
    || Fairytalest | Quadira Azikiwe | Drie || Maxime
    || MrsMessie | Elena Meredith Grey | Drie || Stephanie

    || Sirimiri | Matthew Foley | Twee || Femke
    || Philia | Baltazar Merrit | Twee || Savannah
    || -Dumbledore | Joshua Emmanuel Montgomery | Twee || Sanne
    || x | x | Twee || x
    || Dionysia | Ryan Elijah Apostolakis |Twee || Amber
    || -Wolfstar | Eliot Killian Reeze | Twee || Lisa




    || Rollentopic 1
    || Speeltopic 1
    || Praattopic 1, 2


    || Minimaal 250 woorden per post.
    Maximaal één personage per persoon per geslacht ||
    || Reservatie vervalt na drie dagen, uitstel met goede reden
    Geen Mary Stu's of Mary Sue's ||
    || Enkel ik maak nieuwe topics aan
    Verzorg je taal ||
    || OOC doe je tussen haakjes
    Ik-pov en tegenwoordige tijd ||
    || Kasten met hoofdletters
    Bestuur enkel jouw eigen personage ||

    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 10:45 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Ik vind haar nogal Mary Sue-ig. Gewoon het feit dat wanneer je iets negatief zegt, je het weer compenseert met iets anders positief, waardoor het helemaal niet meer negatief is en het in het midden zit, tussen positief en negatief.


    Ik denk dat ik snap wat je bedoelt, maar dit heb ik ook behoorlijk veel andersom gedaan. Ik zal proberen het nog wel aan te passen, maar ik ga niet ontkennen dat ik niet precies weet waar ik moet beginnen :$


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik snap wat je bedoelt, maar dit heb ik ook behoorlijk veel andersom gedaan. Ik zal proberen het nog wel aan te passen, maar ik ga niet ontkennen dat ik niet precies weet waar ik moet beginnen :$


    Een positieve compensatie wegdoen? Waardoor je een 'grote' negatieve uitschieter hebt?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Als ik niets zeg, is het goed. Haha :'D So Leo, it's okay.
    Ik moet morgen trouwens iedereen nog eens aandachtig doorlezen, want ik heb weer het gevoel dat er een beetje van dezelfde soort tussen zitten. Maar dat maakt al niet meer uit, het is jullie rol, jullie kiezen, zoveel heb ik er niet op in te brengen, enkel mijn mening. (:


    Hahaha top ;D
    Ik hoop wel dat ik de enige slutty bitch heb tbh, dan blijf ik hipster :')


    I just caught the wave in your eyes

    Uptown schreef:
    (...)

    Een positieve compensatie wegdoen? Waardoor je een 'grote' negatieve uitschieter hebt?


    Ik ben begonnen met uitbreiden haha, is het zo al iets beter? Anders kijk ik morgen wel verder. Ik ben doodop :$


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik zie net dat nogal veel meisjes competitief zijn, hmh. Ik denk dat ik nog aan Evalie ga sleutelen ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik denk dat Annalise af is ^^ Ze staat op pagina 13 en de rol heeft 1563 woorden ^^


    -

    Eliot "Eli" Killian Reeze
    "Don't get to close, it's dark inside."



    Face Claim; Ben Barnes.

    Leeftijd
    23, geboren op zes maart.
    Kaste
    Zes.
    Uiterlijk
          Eliot heeft bruin kort haar, dat meestal rommelig rond zijn hoofd dwarrelt. Hij doet er vrij weinig moeite voor om het netjes te krijgen, want erg veel zin heeft het niet. Zodra hij het probeert te "stylen" staat het na twee minuten weer alle kanten op en daarnaast vind hij dat het op deze manier prima zit.
          Hij heeft twee helder bruine pupillen die je bijna zou kunnen vergelijken met de ogen van puppy's. Zijn amandelvormige ogen zijn omringd door een rij donker bruine, lange wimpers. Zijn gezicht loopt uit in een smalle kin die meestal bedekt is met stoppeltjes omdat hij zich "mannelijker" voelt als hij die heeft. Zonder die stoppeltjes heeft Eliot het gevoel alsof hij net een jochie van zestien lijkt, als is dat helemaal niet zo en ligt dat meer aan hemzelf.
          Eliot heet een charmante glimlach waar hij veel meisjes om zijn vingers wikkelt, maar hij doet hier vrij weinig mee. Hij is redelijk stijf en heeft zijn gezicht vaak in een redelijke strenge uitdrukking, je krijgt hem ook niet snel zo ver om een glimlach op zijn gezicht te toveren. Verder heeft Eliot een smalle neus en smalle, lichtgekleurde lippen.
          Qua lichaamsbouw is hij redelijk gespierd, wat belangrijk is voor zijn taak als paleiswacht omdat hij zichzelf natuurlijk ook moet kunnen verdedigen, maar dit heeft hij ook door zijn vroegere baan in het restaurant van zijn ouders omdat hij hier vrijwel alleen maar moest slepen met zware kratten en dozen en daardoor een redelijke spierbundel heeft gekweekt. Eliot is behoorlijk lang - net 1.83 - en laat zich - mede door zijn lengte - niet snel imponeren door andere mensen.
    Innerlijk
    - Formeel
    - Hekel aan het paleis leven
    Relaties
    Geschiedenis
    - Restaurant
    Extra

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 0:12 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Is er nog een rol vrij? Dit lijkt me een erg leuke RPG.


    don't believe me, I'm a liar

    Melville schreef:
    Is er nog een rol vrij? Dit lijkt me een erg leuke RPG.


    Nee, alle rollen zijn bezet. Maar ik kan je alsnog op de wachtlijst zetten? Ik heb voor in de toekomst misschien nog een gastrol in gedachten, als bezoeker of handelspartner.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Nee, alle rollen zijn bezet. Maar ik kan je alsnog op de wachtlijst zetten? Ik heb voor in de toekomst misschien nog een gastrol in gedachten, als bezoeker of handelspartner.


    Jammer, maar doe dat dan maar ^^


    don't believe me, I'm a liar

    Leeftijd
    17, ze is geboren op een rozige lentedag, waarop ook velen dieren voor het eerst hen benen uitstrekten op deze wereld. (5 mei)

    Kaste
    5, op het moment werkt ze als fotografe. Het is niet dat ze hier heel veel geld mee verdient. Ze houdt er gewoon van de wereld om zich heen op de mooiste manier neer te zetten en aan andere mensen te laten zien. Echt beroemd is ze er niet mee geworden. Ze vindt het ook niet erg; ze is geen meisje waarbij het leven om aandacht gaat. Gelukkig verdient ze net genoeg geld om zichzelf te onderhouden. Haar ouders zouden haar altijd nog te hulp willen schieten al hebben zij het ook niet zo heel erg breed.

    Uiterlijk
    Isabelle is niet zo'n opvallend meisje. Haar huidskleur, lengte, postuur, haarkleur; niets is echt heel bijzonder of opvallend. Niet dat ze dit heel erg vind; ze is er juist meestal blij mee.
    Zoals al eerder gezegd is Isabelle dus niet zo opvallend. Hierin werkt haar lengte zeker mee. Met haar 1.60 behoort ze tot de kortere mensen, wat er soms voor zorgt dat mensen haar niet snel opmerken.
    Haar postuur maakt Isabelle tot een fragiel en tenger meisje. Isabelle is niet iemand die zich volstopt met voedsel al is het ook niet alsof ze heel veel aankomt. Isabelle heeft echter niet zoveel spieren. Dit komt doordat ze niet zo sportief is en in tegenstelling tot vele anderen niet zo van sport houdt.
    Niet alleen haar postuur en lengte maken haar lijken op een lief klein meisje; ook haar gezicht bevat vele details waardoor je haar zo kan benoemen. Zo heeft ze halflange blonde haren die steil langs haar gezicht vallen en tot iets over haar schouder komen.
    Haar kleine ogen die zich in het midden van haar gezicht bevinden hebben een lichte blauwe kleur. Hierboven sieren twee donkerblonde goedgevormde wenkbrauwen haar voorhoofd. Op het midden van haar gezicht staat een slanke neus, waaronder haar zachtroze lippen te vinden zijn.
    Ook haar huidskleur past goed in het 'lieve meisjes' geheel. Met de lichte blanke haast bleke kleur is ze echter niet zo blij. Liever zou ze een getintere huid hebben dan deze haast albino kleurige en snel verbrandende huid.
    Isabelles kledingstijl verandert van dag tot dag. Ze is geen trendsetter, maar ook geen volger. Ze draagt gewoon wat ze zelf wil. Ze heeft een aardig gevoel voor kleding en mode, dus meestal ziet ze er wel leuk uit.

    Innerlijk
    Bij de meeste jongens is Isabelle een zeer verlegen meisje. Ze slaat compleet dicht en weet er geen normaal woord meer uit te brengen. Waardoor dit komt heeft ze geen idee van. Ze praat gewoon niet zo vaak met jongens en ziet ze hierdoor tot een soort object, iets wat zelfs bijna eng of bijzonder geworden is.
    Bij meisjes durft ze juist wel veel te zeggen. Zelfs als ze iemand nog amper kent, kan ze al uren doorratelen over vanalles en nog wat. Ook als de dingen die uit haar mond komen nergens op slaan, zullen ze nog steeds komen en stromen. Ook kan ze soms aardig bitchy zijn. Wanneer ze pissig is of chagrijnig is ze echt niet te genieten. Echter zal ze zich dan alsnog aardig gedragen naar mensen waartegen ze opziet. Tegen hen zal ze meestal wel aardig blijven.
    Bij haar vrienden of vijanden kan ze soms flink uit haar slof schieten. Bij haar vrienden voelt ze zich comfortabel en durft ze het en bij haar vijanden maakt het haar niets uit wat de gevolgen ervan zullen zijn.
    Isabelle is een ijverig meisje. Als ze iets wil, zal ze er honderd procent voor gaan en zal ze dan ook echt alles doen om haar doel te bereiken. Wanneer ze ergens mee bezig is, wordt ze dan ook liever niet gestoord. Dit kan haar uit haar concentratie halen en haar dan enorm frustreren.
    Zoals bij uiterlijk ook al gezegd, is Isabelle niet echt een heel sportief meisje. Liever pakt ze in haar vrije tijd een boek of maakt ze een wandeling. Ze houdt erg van de natuur en van dieren. De geuren, de kleuren en geluiden; het zijn echt dingen waar ze enorm van kan genieten.
    Isabelle is een aardig slim meisje. Toch is ze meer een alpha dan een beta. Ze is niet echt heel goed in exacte vakken al lukt het na veel nadenken meestal ook wel.
    Isabelle kan erg onzeker zijn. Dit is meestal het geval wanneer ze in de buurt is van een jongen. Zeker als deze jongen iets speciaals voor haar betekent. Toch doet ze meestal wel wat ze zelf wil. Ze is geen volger of baas, maar beslist gewoon enkel voor zichzelf. Als andere haar na willen doen, vindt ze dat geen probleem. Ze zal nooit iets doen voor aandacht.
    Aan Isabelle heb je meestal een trouwe vriend. Ze kan goed luisteren naar je problemen en zal je zo goed mogelijk proberen te helpen.
    Een beetje gek doen is iets waar Isabelle geen nee tegen zegt. Ze zal echter eerder gek doen in haar eentje dan wanneer mensen het doen. Waardoor dit komt, is niet echt een reden voor. Het is gewoon zo.

    Dienstmeisjes [3]
    Claire is de eerste van de drie. Ze is gek van alle dure spulletjes, jurken en make up die de meisjes mogen gebruiken tijdens hun verblijf. Het liefst zou ze alles zelf ook willen gebruiken en misschien zelfs wel meewillen doen. Haar optimisme en enthousiasme werkt positief op Isabelle, waardoor ze steeds blijft proberen in de strijd, zelfs na tegenslagen.
    Stacy leert haar netjes te gedragen en de gebruiken van het van adel zijn. Doordat Isabelle uit kaste 5 komt, is ze natuurlijk niet helemaal gewend aan al deze gewoonten en gebruiken en zijn haar tips dus zeer nuttig.
    Lise is de laatste maar zeker niet de minste van de drie. Isabelle kan alles bij haar kwijt; ze voelt voor haar echt als een soort vriendin. Haar zorgen, verdriet of vreugde; over alles is Lise te spreken.

    Relaties [Concurrentie, vriendschappen, etc.]

    Geschiedenis
    Isabelle heeft een heerlijke jeugd gehad ook al woonde ze in kaste vijf. Soms was het moeilijk om rond te komen, maar meestal was er genoeg voedsel voor het meisje te eten. Ook heeft ze gewoon school gehad en lieten haar ouders haar gewoon een fijne jeugd hebben.
    Haar vader was ook fotograaf en haar moeder hobbelde een beetje rond met steeds andere baantjes. Ze was niet echt een vasthouder en hield niet van de sleur. Hierdoor hadden Isabelles ouders een losse relatie. Af en toe met een ander naar bed werd geaccepteerd al werd het ook niet te vaak gedaan. Hieraan kon ze natuurlijk nooit helemaal aan wennen. In het begin dacht ze dat het normaal was, maar toen ze zag dat geen andere ouders dat deden, begon ze te twijfelen en kwam ze erachter dat het helemaal niet zo normaal was.
    Voor een groot deel is Isabelle gefascineerd in het fotograaf zijn door haar vader. Deze kwam vaak thuis met vele verhalen over zijn werk en deze lieten Isabelle dromen naar zo'n soortgelijke baan.
    Door haar 'obsessie' voor jongens heeft Isabelle buiten haar vader niet veel mannelijk gezelschap gehad in haar leven. Ze ontliep ze een beetje om zo gênante situaties te voorkomen. Natuurlijk lukte dit niet altijd en zijn er best wat van dat soort situaties voorgekomen.
    Doordat Isabelle niet iemand die alles doet voor aandacht en opvallen, was haar vriendengroep niet de allergrootste. Toch had ze een aantal vriendinnen waar ze het goed mee kon vinden en waar ze altijd op aan kon.

    Extra
    I S A B E L L E
    gewijd aan god


    M A R I E
    bitter


    W I L L I A M S

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 20:56 ]


    don't believe me, I'm a liar

    Is Isabelle, afgezien van haar relaties, goed?


    don't believe me, I'm a liar

    Melville schreef:
    Is Isabelle, afgezien van haar relaties, goed?


    Paar puntjes:
    "Zo onderhoudt ze ook een fotoblog, maar echt beroemd is ze er niet mee geworden." - Internet bestaat niet in die tijd, alsook computers of andere elektronica. Sorry, dit had ik moeten vermelden. Het speelt zich af na de vierde wereldoorlog en de wereld is verwoest en terug opgebouwd (grootste deel) De technologie is jammer genoeg niet gered en ze beschikken ook niet om het terug op de markt te krijgen. Op geneeskundig vlak is ook niet veel verbeterd, eerder meer verslechterd.

    Geef je ook iets meer uitleg bij geschiedenis? Denk aan dingen zoals huishouden (wie zijn haar ouders en wat voor werk doen ze?), hobby's (welke interesses heeft Isabelle, in de maten dat een Vijf dat kan), levensloop (wat heeft Isabelle allemaal doorgemaakt? Ziektes? Tegenslagen? Vriendjes?). Ik krijg nu nogal een moeilijk beeld van haar.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Paar puntjes:
    "Zo onderhoudt ze ook een fotoblog, maar echt beroemd is ze er niet mee geworden." - Internet bestaat niet in die tijd, alsook computers of andere elektronica. Sorry, dit had ik moeten vermelden. Het speelt zich af na de vierde wereldoorlog en de wereld is verwoest en terug opgebouwd (grootste deel) De technologie is jammer genoeg niet gered en ze beschikken ook niet om het terug op de markt te krijgen. Op geneeskundig vlak is ook niet veel verbeterd, eerder meer verslechterd.

    Geef je ook iets meer uitleg bij geschiedenis? Denk aan dingen zoals huishouden (wie zijn haar ouders en wat voor werk doen ze?), hobby's (welke interesses heeft Isabelle, in de maten dat een Vijf dat kan), levensloop (wat heeft Isabelle allemaal doorgemaakt? Ziektes? Tegenslagen? Vriendjes?). Ik krijg nu nogal een moeilijk beeld van haar.


    Ja natuurlijk, dat zal ik doen. Ik ben niet zo'n persoon dat heel erg houdt van personages uitwerken en zeker op het eind raffel ik het soms een beetje af :c Ik zal het later even verbeteren.


    don't believe me, I'm a liar