• Over een paar weken geven mijn vriend en ik onze housewarming. We gaan 's avonds eerst gezellig met z'n allen bij ons eten en later gezamenlijk de stad in. Omdat er vast plannen zullen zijn bij veel personen om veel te gaan zuipen is het belangrijk om een goede bodem te kunnen bieden, maar omdat iedereen een nogal verschillende smaak heeft wil ik graag allemaal kleine gerechtjes maken zodat iedereen kan pakken wat hij of zij wil.
    Nu vroeg ik me af, hebben jullie nog lekkere tips? Ik vind het heerlijk om in de keuken te staan dus als het wat ingewikkelder is geeft dat echt niet (: Maar om nou weer dezelfde dingen te maken die ik eigenlijk altijd maak vind ik ook zo wat.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Die wraps kun je ook met kip of spek maken, dat vind ik altijd lekkerder dan zalm. c:

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 18:53 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Melitta schreef:
    Die wraps kun je ook met kip of spek maken, dat vind ik altijd lekkerder dan zalm. c:


    Dat is ook heel lekker maar ik heb al verschillende gerechten met vlees en gelukkig lust iedereen dit hahaha.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Aisslin schreef:
    Dankjulliewel voor alle tips! Ik denk dat het er een beetje zo uit gaat zien:

    -Miniquiche
    -Gevulde eieren
    -Eigen gemaakt brood met pesto en andere zelfgemaakte smeersels
    -Kipkluifjes met eigen marinade
    -Kleine gehaktballetjes
    -Verschillende salades
    -wraps met zalm en roomkaas
    -Kleine gevulde paprika's
    -Gevulde champignons
    - Quessedillas met kaas en zelfgemaakte salsa :)
    En als toetje aardbeien gevuld met karamelroom :3

    Vergeet de sla niet! ;3


    Insanity is all around us.

    We hebben ook nog een thema bedacht, Spanje namelijk!
    Hebben jullie misschien nog leuke decoratietips? :3


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Hecuba schreef:
    ik krijg honger van dit topic.

    godsamme dit.


    oh darling

    Kikkererwten als borrelnootjes!
    Veel lekkerder (als je het mij vraagt) dan die ranzige borrelnootjes uit de supermarkt. Epic met knoflook en cayennepeper! Als iedereen aan de zuip gaat maakt die knoflookgeur ook niks meer uit :D.


    No growth of the heart is ever a waste