Guys, het spijt me van dingen die ik heb gezegd maar ik voel me de laatste dagen gewoon helemaal niet goed en gisteren had ik op het moment van de 'discussie' in dit topic ook een redelijk heftige conversatie op whatsapp met mijn vriendinnen en ik kon het gewoon even niet meer aan.
Awe schreef:
(...) Ik heb voor beiden geoefend dus dat moet goedkomen :') Ik hoor het wel als ik eenmaal bezig ben met de proef, en desnoods bij de prijsuitreiking.
Oh das apart x)
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
Awe schreef:
(…) Ik heb voor beiden geoefend dus dat moet goedkomen :') Ik hoor het wel als ik eenmaal bezig ben met de proef, en desnoods bij de prijsuitreiking.
:')
Imma vergelijk de proef die ik 19 april heb met F4/F5
Saith schreef: Guys, het spijt me van dingen die ik heb gezegd maar ik voel me de laatste dagen gewoon helemaal niet goed en gisteren had ik op het moment van de 'discussie' in dit topic ook een redelijk heftige conversatie op whatsapp met mijn vriendinnen en ik kon het gewoon even niet meer aan.
Oh, ja in dat geval kan ik dan wel begrijpen dat je gereageerd hebt zoals je toen gedaan hebt.. Well, iig mijn excuses, gezien ik die geloof ik nog niet direct aan jou aangeboden heb.
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
Saith schreef: Guys, het spijt me van dingen die ik heb gezegd maar ik voel me de laatste dagen gewoon helemaal niet goed en gisteren had ik op het moment van de 'discussie' in dit topic ook een redelijk heftige conversatie op whatsapp met mijn vriendinnen en ik kon het gewoon even niet meer aan.
Oh, ja in dat geval kan ik dan wel begrijpen dat je gereageerd hebt zoals je toen gedaan hebt.. Well, iig mijn excuses, gezien ik die geloof ik nog niet direct aan jou aangeboden heb.
I don't know if life is greater than death — but love was more than either
Niet per sé apart, mijn instructrice las bij de éne les gewoon de verkeerde proef voor (F4 terwijl ik F5 moest rijden) en toen bij de volgende les had ze wel de juiste voorgelezen, dus in principe heb ik voor beiden geoefend :')
I don't know if life is greater than death — but love was more than either