• Zojuist heb ik een bericht naar de werkgever van mijn bijbaantje gestuurd met de vraag of ik binnenkort een gesprek met hem kan voeren. Al heel lang overweeg ik ontslag te nemen en deze week heb ik besloten dat het toch maar het beste is. (Vooral i.v.m. school etc.)
    Ik ben hartstikke zenuwachtig voor dit gesprek, en hoop dat alles verder gewoon goed komt.

    Om dit topic nuttig te houden: wie van jullie heeft ooit onstlag genomen en wat was de reden daarvoor?


    Starve the ego, feed the soul.

    Ik heb al weer twee jaar geleden ontslag genomen bij de Mac. Ik kon het qua tijd niet meer aan en wilde ook niet meer 's nachts werken.


    I am an idiot, I move.

    Dat zijn nooit leuke gesprekken, maar zoals je zelf al aangeeft, misschien wel beter voor je. Alvast succes!

    Begin dit jaar heb ik ontslag genomen bij het baantje waar ik al 7 jaar werkte. De reden? Meerdere :') Ik werkte in een klein hotel/restaurant waar ik de enige medewerker was die geen familie was, er werd tussen de eigenaren veel geruzied waar ik tussenin stond en ze werden naar mij toe steeds strenger/prikkelbaarder. Daarnaast zit ik dit jaar in mijn laatste jaar van mijn studie, dus uiteindelijk heb ik het allemaal op school gegooid en dat als reden van mijn ontslag aangegeven. Gelukkig ging dat gemakkelijk en goed, omdat ik de mensen persoonlijk ken en school voor hun ook voor gaat. Dus dat scheelde wel(:

    Maargoed, nogmaals succes met je gesprek!


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb een keer na één maand ontslag genomen bij de ochtendkrant omdat ik het niet aan kon. :'D
    Verder heb ik ontslag genomen bij een oppasgezin omdat ik het niet meer kon combineren met mijn studie en ik ben na zeven jaar bij een supermarkt weggegaan omdat ik het werk helemaal zat was en ik inmiddels niet meer om de hoek woonde. Twee weken later was iedereen van mijn leeftijd ontslagen omdat ze te oud waren, dus ik was er net op tijd bij om de eer aan mijzelf te houden. :'D

    Succes met je gesprek in elk geval! Ik vind dat de studie toch altijd voor hoort te gaan bij zulke dingen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Succes!

    Ik ben gestopt met kranten lopen omdat ik t niet aankon door mn rug. :'D


    wat was dit ookalweer

    Heel veel succes!
    Ik heb vorig jaar ontslag moeten nemen na 2,5 jaar gewerkt te hebben in een café. Ik vond het heel erg jammer maar ook i.v.m school moest ik stoppen aangezien ik het 's nachts werken niet meer aan kon en mijn reuma werd er ook niet beter op. :')


    Life is a beautiful struggle

    Succes!
    Ik heb vorig jaar ontslag genomen bij de McDonalds, omdat ik niet veel uren kon maken en ik er ver voor moest reizen.


    Tell me about it, stud.

    Mijn derde contract liep af na 2,5 jaar bij een winkel waarin ik werkte. Vervolgens heb ik een baantje genomen bij een slijterij, waar ik na mijn proeftijd van een maand opgestapt ben. Het voelde echt heel erg goed om te doen. Ik was er eigenlijk vanaf het begin af aan al klaar mee, waardoor het zo'n grote opluchting was.

    En nu ga ik, na drie maanden, weer terug naar mijn oude baan. Daar, waar ze wel tevreden met me zijn. En ik met hen. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Succes!
    Ik moest een keer ontslag nemen bij een oppasgezin, omdat het niet meer ging met mijn schooltijden. Daarnaast was ene keer mijn contract verlopen na een half jaar bij de Gamma. Ik vond het niet erg, want het was een rot plaats. (alleen mijn portemonnee was niet blij)


    Seasons will change, but I shall remain

    Succes ermee!
    Ik heb ontslag genomen bij Jumbo distributiecentrum. Ik werkte diensten van acht uur, het werk was zwaar en kut en saai, en ik verdiende minder dan ik verwacht had. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."