• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:



    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5, 6

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 14:14 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Dfq was dat met Redcoat?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Schraeder schreef:
    Dfq was dat met Redcoat?

    I was so confused wow


    Life is a beautiful struggle

    Schraeder schreef:
    Dfq was dat met Redcoat?


    Dacht net hetzelfde. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken van deze aflevering.


    16 - 09 - '17

    *probeert heel heel hard niet onder de spoilers te kijken omdat ze de aflevering nog niet kan zien*


    “A queen will always turn pain into power.”

    Nakama schreef:
    (...)

    Dacht net hetzelfde. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken van deze aflevering.

    Ik vond de aflevering ook niet zo geweldig tbh.. Ik vind het onzettend jammer dat ze nu weer denken dat die Rhys Charles is.. Nouja 11 augustus komen we er achter.. Als we Marlene moeten geloven


    Life is a beautiful struggle

    Carlin schreef:
    (...)
    Ik vond de aflevering ook niet zo geweldig tbh.. Ik vind het onzettend jammer dat ze nu weer denken dat die Rhys Charles is.. Nouja 11 augustus komen we er achter.. Als we Marlene moeten geloven


    Laten we hopen dat Marlene voor één keer eerlijk is, want ik ben haar bullshit echt meer dan beu aan het worden. We zien A altijd, maar ik heb hem of haar dus nog nooit gezien. Het wordt altijd maar uitgesteld, heel erg leuk... not. Het is een wonder dat mensen blijven kijken.


    16 - 09 - '17

    Ze zei ook dat de Liars -A zouden zien, maar dat betekent bij PLL niet vanzelfsprekend dat wij -A ook gaan zien. Dus dat zou ook nog eens kunnen.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik vind het de laatste tijd jammer dat ze om de paar afleveringen een andere A uit kiezen. Oeh Sara doet raar, Sara (Sarah idk) is A. Oh Rhys lijkt op Jason. Oh Rhys is A. Like fuck.. dat's gewoon niet leuk.


    Danmarks Dynamite.

    Page394 schreef:
    Ze zei ook dat de Liars -A zouden zien, maar dat betekent bij PLL niet vanzelfsprekend dat wij -A ook gaan zien. Dus dat zou ook nog eens kunnen.


    Ik dacht dat het andersom was. Maar in een promo hoorde ik dat Alison zei: "It's you.". volgensmij kwam dat nadat ik klaar was met de episode. Dus ik denk dat je wel gelijk hebt. Maar ik denk wel dat wij het zullen zien though.


    Danmarks Dynamite.

    Talley schreef:
    Ik vind het de laatste tijd jammer dat ze om de paar afleveringen een andere A uit kiezen. Oeh Sara doet raar, Sara (Sarah idk) is A. Oh Rhys lijkt op Jason. Oh Rhys is A. Like fuck.. dat's gewoon niet leuk.


    Inderdaad, al die dwaalsporen, iedereen kan A zijn omdat ze zich wel eens vreemd gedragen. Zo kunnen we de Liars ook gaan verdenken.


    16 - 09 - '17

    Talley schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het andersom was. Maar in een promo hoorde ik dat Alison zei: "It's you.". volgensmij kwam dat nadat ik klaar was met de episode. Dus ik denk dat je wel gelijk hebt. Maar ik denk wel dat wij het zullen zien though.


    Ooh, ik heb die promo niet gezien. Nou, ik weet het ook niet, maar wat ik wel weet, is dat ik echt boos en gefrustreerd word als we het niet te weten komen. We wachten al zes seizoenen. Mogen wij nu ook eindelijk wat antwoorden? (cat)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2015 - 22:03 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Oeps.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2015 - 22:04 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Talley schreef:
    Ik vind het de laatste tijd jammer dat ze om de paar afleveringen een andere A uit kiezen. Oeh Sara doet raar, Sara (Sarah idk) is A. Oh Rhys lijkt op Jason. Oh Rhys is A. Like fuck.. dat's gewoon niet leuk.

    PRECIES
    Net zoals met "oh A is een meisje" "Leslie is A"
    Oké, that escalated quickly


    Life is a beautiful struggle

    Wat vinden jullie van de theory dat Redcoat A is ?
    I mean- dat we dan weten wie Redcoat is, en niet de zwarte.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 11:49 ]


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Toby can A niet zijn,
    iets met (sorry als ik het fout heb), maar dat van dat Marlene hem al verteld had wie A was, en pas veel later vertelde ze ons dat ze A verteld had dat hij A is.
    Daarom moet het ook sowieso iemand zijn die al langer in de serie zit, en niet Rhys.
    En die aflevering dat Red Coat hen uit het brandende huis haalde, Marlene had aangegeven dat dat een belangrijke aflevering was. Toen was het Alison die Red Coat was.
    En het is ook raar dat Mona niet wist wie Red Coat was, I mean she was uber A, dan hoort ze haar team toch te kennen :').
    In deze aflevering was Lorenzo ook scary af, 'You made me soup'. :')


    Mag ik hier trouwens bij xD


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty