• The Labyrinth


    Regels

    ° Minimum van 300 woorden.
    ° Bestuur enkel je eigen personage, tenzij je toestemming
    hebt van een ander.
    ° Geen Gary-Stu's en Mary Sue's.
    Ik lees alle rollen en zal er ook pietluttig op reageren als
    het niet goed is!
    ° 16+ is toegestaan.
    ° Naamsveranderingen doorgeven.
    ° Alleen ik maak nieuwe topics.
    ° Maximaal 2 personage's, in variatie.
    ° Ruziemaken doe je maar ergens anders.
    ° Geef mensen de kans om rustig te reageren.
    ° Hou het realistisch!
    ° Ik waardeer het niet als mensen van te voren dingen
    afspreken. Als je dit doet en ik het merk, lig je er gelijk uit.



    Topics

    Rollentopics: 1
    Praattopics: 1
    Speeltopics:


    Eeuwen geleden zijn de Patrynen, een soort halfgoden, opgesloten in het Labyrint door hun tegenstanders, de Sartanen. Ook zij zijn halfgoden en ze verschillen niet zo veel van elkaar. Ze gebruiken beiden runenmagie, de hele huid van de Patrynen bevat getekende runen die ze bij hun geboorte al krijgen.
    De Sartanen geloofden dat de Patrynen anders zouden worden, meer zoals hen, als ze hen zouden opsluiten in het Labyrint, een plek waar gevaar om elke hoek lurkt. Nu is er echter een probleem opgetreden bij de Sartanen, de bewakers van het Labyrint. Ze zijn plotseling verdwenen en de Patrynen zijn overgeleverd aan de grillen van het Labyrint die de controle in eigen handen genomen heeft.
    Er bestaat een uitgang, een legendarische uitgang. De renners, Patrynen die alleen of met z'n tweeën zijn en zich door het Labyrint bewegen, zoeken naar poorten waar ze doorheen kunnen om op het volgende stuk te komen. Uiteindelijk is er een poort 'De poort des doods' die je in de Nexus brengt en waar alle Patrynen veilig kunnen wonen. Maar veel Patrynen hebben het al opgegeven, omdat de kans om dood te gaan te groot is. Ze wonen samen in een gemeenschap en proberen naast overleven, ook nog te leven. Alleen het dreigende gevaar zorgt ervoor dat ze af en toe verder trekken.

    Rollen

    Hoe maak ik een rol?

    ° Gereserveerd | Nereid
    ° Gereserveerd | Constellation
    ° Elizabeth | 17 | Uptown
    ° Gereserveerd | The_Glue
    ° Gereserveerd | Beckmann

    ° Gereserveerd | Assassin
    ° Gereserveerd | RabidKiller
    ° Gereserveerd | Anaklysmos
    °
    °



    Invullijstjes

    Naam: (geen achternaam)
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto en beschrijving)
    Relaties: (familie, vrienden, maar geen dingen die nog moeten gebeuren!)
    Verleden: (geboren in de gemeenschap, renner geweest, etc)
    Taak in de gemeenschap: (denk aan verkenner, genezer, stamhoofd, etc)
    Extra:


    Extra informatie

    De Patrynen hebben zwarte runen over hun lichaam, behalve op hun hoofd, handpalmen en voetzolen. Als ze deze magie gebruiken, lichten de runen rood en blauw op. Deze runen gebruiken ze voor van alles, vooral om zichzelf te beschermen of te genezen. Ze kunnen de runen ook op voorwerpen tekenen om deze extra kracht te geven. Water en voedsel kunnen ze verdubbelen, maar enkel wat ze al hebben.
    De omgeving van het labyrint is heel divers, zo heb je bossen, open grasvlakten en meren. Ook bergen en dalen zijn niet vreemd. De Patrynen hebben zich gevestigd in hutten op zo'n open grasvlakte in een dal. Het gevaar bestaat uit allerlei wezens, je kan het zo gek nog niet bedenken, die jacht maken op de Patrynen.


    Er is geen bepaalde tijd waarin je je rol af moet hebben! Dit komt omdat het nog even zal duren tot het speeltopic geopend zal worden, hou daar rekening mee! Ik zou het waarderen als jullie je rollen rond half april af ronden.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 12:41 ]


    Your make-up is terrible

    Mag ik een vrouwelijke rol reserveren?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pratchett schreef:
    (...)

    Je staat erbij!


    Thanks ;D

    Ik kom even zeggen dat ik mijn personage tegen volgende week pas kan maken, aangezien ik een paar examens zit deze week en ik niet veel tijd over heb om een personage te maken :/

    Ik zag al eerder dat je zei dat er geen bepaalde tijd is dat iemand zijn rol moest afhebben, maar ik wilde dit toch maar even laten weten (;


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Wat RabidKiller juist zei geldt ook voor mij.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    Wat RabidKiller juist zei geldt ook voor mij.


    Ik heb nu ook twee weken examens.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Allemaal geen probleem, gelukkig. 8D


    Your make-up is terrible


    "Can’t take a chance that one day, in one spot, somewhere, an exit might appear. We can’t give up. Ever."











    Elizabeth


    Naam:
          Elizabeth
    Leeftijd:
          Zeventien jaar
    Geslacht:
          Vrouwelijk
    Innerlijk:
          Elizabeth wil altijd haar zin. Nooit heeft ze willen koken, en samen met een andere eigenschap, genaamd nieuwsgierigheid, kreeg ze het voor mekaar haar zin door te drijven. Haar drang om meer te weten te komen hielp haar om renner te worden. Ze is er zich werkelijk van bewust dat ze altijd haar gelijk wil halen, ook dat ze vaak geen rekening houdt met anderen. Of ze zich er iets van aantrekt, neen. Elizabeth is een echte egoïst. Vaak slaat ze de raad van haar vader, maar ook anderen, in de wind en handelt impulsief en ondoordacht. Met oogkleppen op voor de gevaren en de overhaaste beslissingen die ze vaak neemt, is ze al veel misvaren. Al allerlei verwondingen heeft ze opgelopen, niet alleen in het labyrint, maar ook gewoon bij het koken. Haar moeder waarschuwde haar vaak genoeg om niet te dicht bij het vuur te komen, maar Elizabeth is van het type dat liever ondervindt dan een vinger toe te geven. Pas nadat de helft van haar haar weggebrand was, werd ze niet meer zo dicht gezien bij het vuur. Een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen.
          Desondanks ze ondoordacht handelt, is Elizabeth alles behalve dom te noemen. Ze heeft een geweldig geheugen en is daarom ook een fantastische aanwinst in het rennerteam. Deze eigenschap wordt dan weer al te dikwijls overschaduwd door haar slecht samenhorigheidsgevoel. Door haar egoïstisch gedrag vindt ze samenwerken maar moeilijk. Rekening houden met anderen doet ze nauwelijks, voor haar is ieder voor zich, van toepassing.
          Wanneer Elizabeth haar zin niet krijgt, kan ze behoorlijk humeurig zijn. Ze zal dan nooit haar fout willen inzien en mokkig reageren. Negeren is niet van haar sterkste punten, communiceren is juist één van de beste dingen die ze kan. Dit zal ze dan ook zeker toepassen, met haar grote en grove vocabulair waar ze over beschikt, zal ze jou precies wijzen waarop het staat. Ze is zeker niet op haar mondje gevallen en recht door zee. Met haar sarcastische opmerkingen, kan ze mensen echt kwetsen, soms onbewust, maar ook heeft ze werkelijk de bedoeling om mensen te kwetsen. Echter zal ze enkel verbale discussies voeren, lichamelijk contact vermijdt ze. Als ze iemand dan zo ver drijft dat het uitloopt tot een gevecht, zal ze zich defensies opstellen.
          Ben jij één van de geluksvogels die in de vertrouwenskring zitten van Elizabeth? Pech, daar zit niemand in. Elizabeth is achterdochtig en zal niemand echt vertrouwen, zelfs haar vader of moeder niet. Ze probeert altijd een soort van afstand te creëeren om mensen op afstand te houden, ze is niet dat klefferige typetje dat vrienden nodigt heeft. Dit wil niet zeggen dat ze sommige mensen niet leuker vindt om mee om te gaan. Dit heeft ze enkel niet graag toe.
          Elizabeth heeft een enorm grote trots en een eer dat ze hoog hoort zien te houden. Het feit dat ze erg veel durft en moeilijk af te schrikken is, doet er nog een groot schepje bovenop. Door deze factoren gaat ze zich dikwijls ook net iets té goed voelen. Soms moet ze even door iemand met haar beiden voeten op de grond gesleurd worden.
          Ondanks haar moeilijke karakter, is ze zowat gekend bij iedereen in de stam. Haar moeder is de kookmoeder van iedereen en slaat dagelijks een praatje met wie ze kan. Elizabeth is niet gehaat, eerder bewonderd, maar vooral zitten mensen met handen in hun haar, niet wetend wat te doen met haar. Op een meisje zoals Elizabeth is het moeilijk om echt boos op haar te zijn. Er zal altijd wel iemand zijn die in een situatie haar standpunt begrijpt en haar steunt in haar debat. Dit irriteert haar vader mateloos, dit is ook de reden waarom hij gestopt is als renner. Hij kan gewoon niet samenwerken met zijn dochter, enerzijds omdat ze nogal hetzelfde karakter hebben en dat tot uitspattingen en onenigheden leidt.
          Verder is Elizabeth een echte realist. Ze ziet het leven niet als iets positief of negatief. Een vinger kan ze er niet echt op leggen. Ze ziet het leven als nemen en geven, al neemt ze liever dan ze geeft. Door haar standvastige houding, haar sarcastische opmerkingen en haar harde kijk op de wereld, wordt ze nogal snel gezien als een emotieloos iemand. Wat ze helemaal niet is, ze beschikt werkelijk over emoties. Alleen uit ze deze niet correct. Ze praat nauwelijk over wat er omgaat in haar, enkel de vele meningen die ze altijd wil opdringen zijn de enige bronnen van innerlijke informatie.
    Uiterlijk:
          [F.C.: Hayley Atwell]
          Aan Elizabeths uiterlijk is niets bijzonder, haar bruine haar en bruine ogen heeft ze van haar moeder geërfd. De kuiltjes waarover haar moeder beschikt, heeft ze dan weer niet. Net zoals het figuur, Elizabeth heeft een zandloper figuur, terwijl haar moeder meer iets weg heeft van een appel. De lengte van 1.74 meter heeft ze dan weer van haar vader, dankzij de gule grootte en haar lange benen, heeft ze het perfecte lichaam voor een echte sprinter. Na de jarenlange training, en de goede conditie die ze van haar vader heeft, is ze een prima renner en kan ze uren aan een stevig tempo lopen.
          Ze is stevig gebouwd en in een één tegen één gevecht, is ze zeker in staat te winnen. Dagelijks traint ze zichzelf om steeds betere vechttechnieken te ontdekken, in de hoop deze toe te kunnen passen in de wereld buiten het doolhof.
          Ondanks haar lange benen en armen, heeft Elizabeth korte vingers. Deze zijn in staat om allerlei wapens te bespelen. Verder heeft ze iets te mannelijke schouders, maar daar trekt ze zich niets van aan. Om haar brede bovenlijf te compenseren, heeft ze ook brede heupen.
          Elizabeth spreekt met haar lichaam, letterlijk alles is zowat af te lezen. Wanneer ze iemand de grond in wil boren, schieten haar ogen bliksemschichten en haar mond verstrakt dan tot een streep.
    Relaties:
          Paithan || Elizabeth werkt veel samen met Paith
    Verleden:
          Elizabeth is geboren en opgegroeid in de gemeenschap. Van jongs af aan speelde de nieuwsgierigheid naar wat er zich in en om het Labyrint bevond. Omdat haar moeder altijd al kookte voor iedereen, werd zij ook opgeleid om later voor het eten te zorgen en zo haar moeder op te volgen. Tot haar zestiende verjaardag heeft ze dit gedaan, iedereen was erover eens dat zij niet kon koken en dit later ook niet zal doen, wat voor haar een grote opluchting was. Vanaf dan begon haar leven als renner en kon ze uiteindelijk haar droom najagen.
    Taak in de gemeenschap:
          Renner
    Extra:
          Elizabeth heeft epilepsie, waarschijnlijk heeft ze dit geërfd van haar schrizofrene grootvader. In totaal heeft ze al drie aanvallen gekregen, op haar zes, elf en veertien jaar, telkens voorafgegaan door een aura. De aanvallen zijn kortdurig, meestal tussen de tien tot twintig minuten, waarbij ze het bewustzijn verliest. De ernst van de aanvallen bouwen zich op naarmate ze ouder wordt. Bij elke nieuwe aanval schokt haar lichaam harder en wordt de duur ervan langer. Met grote angst kijkt ze uit naar haar vierde aanval.


    “Sometimes you don’t look very hard for things you don’t believe will or can happen.”

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 18:34 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mag ik een vrouwelijke rol reserveren?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep



    Naam:
          Ella
    Leeftijd:
          18
    Geslacht:
          Meisje
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [FC: Lily James]
    Relaties:
    Verleden:
    Taak in de gemeenschap:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 11:04 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ik heb een praattopic gemaakt, waarin jullie ook om relaties kunnen vragen en bespreken. :3


    Your make-up is terrible

    Mag ik een vrouwelijke rol reserveren?


    Physics is awesome

    Dat is dan voorlopig de laatste vrouw.


    Your make-up is terrible

    Mag ik een jongen reseveren? Vul hen vanavond of morgen in.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Kunnen jullie de rollen rond half april afmaken?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Kunnen jullie de rollen rond half april afmaken?


    Je bedoelt zo rond de 15e? Ik denk dat mijn personage wel af is.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Je bedoelt zo rond de 15e? Ik denk dat mijn personage wel af is.


    Ja, inderdaad, rond die tijd. ;3


    Your make-up is terrible