Naar aanleiding van Yu's/Cynefins herstarte Hunger Games verhaal, dacht ik weer terug aan één van mijn oude verhalen en kreeg eigenlijk de neigen 'm te herstarten. Na vele aanpassingen is er bijna niets meer te herkennen van dat verhaal, maar oké, ik zoek dus tributen. Eerst en vooral wil ik meedelen dat ik niet zomaar alle rollen aanvaard. Ik ben niet het soort iemand dat enkel blij is met rollen van tweeduizend woorden, maar ik wil vermijden dat ik bij karakter iets krijg van "lief, vriendelijk, behulpzaam", bij uiterlijk "mooi, slank, lange benen" etc. Daarom maak ik zelf uit welke rollen ik aanvaard. Ik ga niet oordelen op het karakter van je personage (tenzij er al tien van die karakters zijn, want ik heb graag een variatie aan karakters en karaktertrekken), maar meer of het een vol of vlak karakter is. De reden dat ik jullie om hulp vraag is omdat het uitermate moeilijk is om vierentwintig volle karakters te maken van mezelf uit, want uiteindelijk raakt je inspiratie ook wel een beetje op. Ik wil geen Mary Sues of Gary Stu's. Onder de spoilers vinden jullie meer informatie. Alvast bedankt voor jullie moeite!
KORTE SAMENVATTING
PERSONAGES
IN TE VULLEN:
KORTE SAMENVATTING
PERSONAGES
IN TE VULLEN:
[ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 17:54 ]
Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.