• Naar aanleiding van Yu's/Cynefins herstarte Hunger Games verhaal, dacht ik weer terug aan één van mijn oude verhalen en kreeg eigenlijk de neigen 'm te herstarten. Na vele aanpassingen is er bijna niets meer te herkennen van dat verhaal, maar oké, ik zoek dus tributen. Eerst en vooral wil ik meedelen dat ik niet zomaar alle rollen aanvaard. Ik ben niet het soort iemand dat enkel blij is met rollen van tweeduizend woorden, maar ik wil vermijden dat ik bij karakter iets krijg van "lief, vriendelijk, behulpzaam", bij uiterlijk "mooi, slank, lange benen" etc. Daarom maak ik zelf uit welke rollen ik aanvaard. Ik ga niet oordelen op het karakter van je personage (tenzij er al tien van die karakters zijn, want ik heb graag een variatie aan karakters en karaktertrekken), maar meer of het een vol of vlak karakter is. De reden dat ik jullie om hulp vraag is omdat het uitermate moeilijk is om vierentwintig volle karakters te maken van mezelf uit, want uiteindelijk raakt je inspiratie ook wel een beetje op. Ik wil geen Mary Sues of Gary Stu's. Onder de spoilers vinden jullie meer informatie. Alvast bedankt voor jullie moeite!

    KORTE SAMENVATTING
    Lysa [Lai-za] is altijd een tweederangskind geweest. Haar zus Isla [Ai-lah] was altijd de favoriet in de familie, tot haar dood tijdens de spelen drie jaren geleden. Lysa en haar ouders waren er kapot van, maar na verloop van tijd bleek dat Lysa's ouders het haar kwalijk namen dat Isla was gestorven. Had Lysa zich gewoon aangeboden voor Isla, was zij niet omgekomen. Zonder Lysa hadden ze kunnen leven, maar zonder Isla was er geen nut meer om te leven. Als de dag van de boete nadert, besluis Lysa dat ze zich gaat aanbieden, maar de litost is groter dan ze ooit had kunnen voorspellen. [Litost is het Tsjechisch voor de pijn die je voelt bij een plots aanzicht van je eigen ongeluk.]


    PERSONAGES
    Meisjes
    Jongens

    DISTRICT 1
    Wordt ingevuld door Meje
    Timothy Baltazar Hall door Philia

    DISTRICT 2
    Helena Elias Nelson Alatea
    James Zachary Trevelyan door Sadist

    DISTRICT 3
    Amy-Lynn Samantha Ross door Yetti

    DISTRICT 4 (hier zoek ik niemand, deze karakters heb ik zelf uitgewerkt omdat het om hen draait en dit anders mijn verhaal kan beïnvloeden. En voor degenen die het zich afvragen, neen, het wordt geen liefdesverhaal.)

    DISTRICT 5

    DISTRICT 6

    DISTRICT 7

    DISTRICT 8

    DISTRICT 9
    "Samantha Lynn Hale door Yetti

    DISTRICT 10

    DISTRICT 11

    DISTRICT 12
    Maggie Louise Baldwin door Canoodle


    IN TE VULLEN:
    Let wel: Dit is een voorbeeld, je mag het ook anders invullen, zolang het min of meer hierop lijkt.
    Naam:
    Leeftijd:
    District:
    Beroeps (ja/neen, enkel voor districten één, twee en vier):
    Innerlijk (hier horen ook de sterke en zwakke punten in de arena te staan, alsook de wapens):
    Uiterlijk (beschrijving+foto+fc):
    Geschiedenis:
    Extra:


    Sorry als dit gekopieerd lijkt van een RPG of iets dergelijks, maar echt veel meer of minder kan een mens er niet in zetten.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 17:54 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ze is super zo, super bedankt! (: En als je dat wilt is dat helemaal geen probleem voor mij, hehe.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    Ze is super zo, super bedankt! (: En als je dat wilt is dat helemaal geen probleem voor mij, hehe.


    Ik zal even kijken of ik nog iets degelijke kan vinden :')

    edit: ik bedacht me net dat m'n andere rollen een ander meisje uit 3, een meisje uit 20 (future panen dinkie) en een hele slechte rol waren :') Dus ik denk niet dat je daar heel veel aan hebt :') Ik zal die van 20 hier wel even droppen, en het district aanpassen naar negen ofzo

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 19:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Samantha Lynn Hale


    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––


    Naam:


    Samantha Lynn Hale.
    Samantha heeft, als ze eerlijk is, een hekel aan haar naam. Haar voornaam is te lang, te netjes en te normaal. Liever wordt Samantha 'Sam', of Lynn genoemd. Haar achternaam heeft ze van haar vader, Richard Max Hale.
    Samantha • luistert goed, verteld door God
    Lynn • beeldschoon
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Leeftijd:
    Samantha is van de winter zeventien jaar geworden. Ze is geboren op een koude 21 januari. Haar verjaardag valt in de winter, wat ook haar favoriete seizoen is, vanwege het eenheidsgevoel met iedereen en de warme vuren buiten in de sneeuw.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    District:
    Samantha komt uit district 9.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Innerlijk:
    Samantha is een brutaal, zelfverzekerd iemand. Je zal haar niet zo snel teruggetrokken zien. Ze durft veel en dit leid redelijk vaak tot roekeloosheid. Samantha is iemand die niet snel op zal geven en tot het uiterste zal gaan om haar doel te bereiken. Samantha is erg brutaal, terugdeinzen zal ze niet snel doen. Ze zegt wat ze wilt en wie het er niet mee eens is heeft mooi pech gehad. Samantha heeft vele vooroordelen over mensen en is niet bang om ze te uiten. Ze zegt wat ze denkt, hoe gemeen iets ook is. Het maakt haar ook niks uit als ze iets gemeens zegt over iemand die naast haar staat. Het is haar mening, en die ander leert er maar mee leven. Samantha is ook een erg creatief persoon, ze schrijft erg graag en tekent ook graag. Als je haar papier en een potlood geeft zal ze onmiddellijk met een van de twee beginnen. Tekenen doet ze met alles en overal, ze maakt tekeningen in het zand, op papier, op hout, op tafels, kleding. Overal. Schrijven doet ze ook graag. Ze heeft vele schriften die helemaal volgeschreven staan. Ook verzint ze in haar hoofd erg graag verhalen. Verhalen die van fantasie naar realistisch gaan. Ook is Samantha een slim iemand. Op school haalt ze met gemak hoge cijfers. Samantha is een persoon die veel om haar vrienden en vriendinnen geeft, evenals haar zusje Samantha ziet er best onschuldig uit, maar het tegendeel bewijst ze. Samantha vind het heerlijk om jongens te verleiden en doet dit dan ook met plezier. Samantha heeft echter een hekel aan het capitol. Ze is het nooit met hen eens geweest en zal het ook nooit met hen eens worden. Het liefst zou ze het Capitol binnenvallen en eisen dat dingen anders verlopen. Maar dit kan niet, er is niemand die naar haar zal luisteren. Toch heeft het meisje veel ambitie, en wil ze later president van Panem worden, om er voor te zorgen dat de games nooit meer voor kunnen komen, om er voor te zorgen dat het eerlijk is, en om er voor te zorgen dat er niemand in armoede hoeft te leven. Samantha is dan ook erg goed met woorden. Ze maakt vaak grapjes en krijgt mensen aan het lachen. In haar District krijgt Samantha veel respect, ondanks dat de meningen over haar verdeeld zijn. Je hebt de helft die haar mag, en fantastisch vind. En je hebt de helft die een hekel aan haar heeft, doordat ze altijd maar haar mening zegt. Samantha is bovenal ook iemand die atletisch is. Ze rent fantastisch, zowel op een korte afstand, als een lange en ze kan zwemmen. Dit heeft ze geleerd in een meertje in haar district. Samantha houdt behalve van creatief bezig zijn, ervan om zichzelf uit te putten door te sporten. Samantha is ook iemand die erg eigenwijs is, ze is het niet snel met je eens en zal dan ook niet snel opgeven. Samantha houdt er van om mensen een beetje te plagen en ze dwars te zitten. Ondanks dit kan Samantha een geweldig luisterend oor bieden en cijfert het meisje zich zelf makkelijk weg. Ze geeft veel om anderen.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Uiterlijk:
    Samantha is een knap meisje, en dit weet ze. Ze maakt hier maar al te graag gebruik van en is dan ook echte flirt. Lange bruine lokken sieren haar gezicht. Haar haren zijn niet volledig stijl, maar je kan er ook niet van zeggen dat ze krullen. Het liefste draagt Samantha haar haren los, maar zo nu en dan draagt ze het ook in een hoge paardenstaart. Ze heeft een fijn gezichtje, met een klein neusje en fijne lippen. Haar lippen hebben een natuurlijk, lichtroze kleur. Samantha is klein, zo'n 1.65 lang. Je kan Samantha met gemak beschrijven als een meisje dat er braaf en liefjes uitziet. Haar slanke postuur, fijne gezicht en haar kleine lengte zorgen er zo nu en dan ook voor dat ze 'schattig' wordt genoemd. Hier heeft ze echter een hekel aan. Samantha is iemand die enkel een laagje oogmake-up zal dragen, en verder niks. Haar kledingstijl is soms lief, maar ook redelijk vaak uitdagend. Samantha heeft chocoladebruine ogen, die zij makkelijk groot maakt om een zielig of extra lief gezicht te trekken. Haar uiterlijk zorgt er voor dat veel jongens voor haar vallen.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Geschiedenis:
    Samantha heeft eigenlijk geen hele bijzondere geschiedenis. Het is wel zo dat het meisje een hekel heeft aan haar ouders. Haar ouders hebben altijd geprobeerd haar te 'bezitten', ze wouden alles bepalen wat Samantha deed. En daar heeft Samantha een hekel aan. Ze geeft om haar vrijheid. Toen Samantha nog klein was, sloeg haar vader haar. Haar vader was het merendeel van de tijd dronken en reageerde zijn agressie af op zijn enige dochter. Samantha's moeder was te laf om er iets aan te doen. Dit is een reden voor Samantha's sterke persoonlijkheid. Toen ze tien was, werd haar kleine zusje geboren. Haar vader is op haar negende overleden, en helaas tot zijn dood doorgegaan met het slaan van Samantha. Samantha geeft erg veel om haar zusje en heeft altijd voor haar gezorgd, wanneer haar moeder dat niet deed. Haar moeder werkte elke dag van vroeg in de ochtend tot laat in de nacht.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Zwakke punten:
    Waarschijnlijk is Samantha's zwakste punt dat ze graag haar zin door wil drijven. Het feit dat ze een hekel heeft aan het Capitol en ze dus ook voor geen goud wilt gehoorzamen helpt dan natuurlijk ook niet echt mee. Hierdoor zal het niet makkelijk worden voor haar om te winnen. Ook is Samantha iemand die mensen liever niet gaat vermoorden, zeker niet als het onschuldige kinderen van har leeftijd en jonger zijn. Ze wilt het simpelweg gewoon niet doen. Toch zal haar overlevingsinstinct er voor zorgen dat, mocht ze in zo'n situatie staan, ze wel haar best doet om er dan ook als enige levende uit te komen. Ook heeft Samantha soms enorm last van schuldgevoelens, deze zullen dan ook niet minder worden door het vermoorden en/of verwonden van iemand. Verder is Samantha, ondanks haar snel- en behendigheid best een onhandig persoon. Dit op meerdere manieren, zo struikelt ze over onzichtbare dingen en praat ze over dingen in situaties waar dit niet geacht is. Ook heeft Samantha gen jarenlange training gehad en kan ze dus niet omgaan met bijvoorbeeld een pijl en boog. Ze kan ook niet omgaan met een zwaard of met touwen.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Sterke punten:
    Samantha is snel en behendig. Ze kan op zowel een korte sprint, als op een lange duurloop, goed haar energie in zetten en op hoog tempo lopen. In haar district wint ze zelfs van de jongens, met wie ze zo af en toe samen sport. En die zijn snel. Nog een sterk punt van Samantha is dat ze goed weet wat ze wilt en ze hier dan ook niet snel van af zal wijken. Ze zal doorgaan tot het uiterste om haar doel te bereiken. Ook heeft Samantha een fantastisch goed balans. Samantha geeft ook veel om anderen, waardoor ze soms zelfs behulpzaam kan zijn in de raarste situaties. Ze heeft ook een uitstekend richtingsgevoel, zo kan ze goed om gaan met bijna alles waar ze mee kan werpen en wat niet te zwaar is. Ze stond vroeger altijd al in de keuken met messen te werpen, en ook gooide ze vaak met potloden en pennen door de klas. Ook is het feit dat Samantha kan zwemmen een goed voordeel.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Trainingscijfer:
    Samantha heeft in haar totale trainingstijd en individuele training een score weten te behalen van tien punten. Op deze manier vertrouwen de careers er op dat ze hun van pas zal komen en heeft ze dan ook met hen een bondgenootschap gevormd.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––


    take me back to the basics and the simple life

    Ik vul wel een meisje uit 12 in! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik vind Samantha goed, maar is het goed als ik in het verhaal een paar eigenschappen wat aanpas, want zo vind ik haar heel erg op Amy-Lynn lijken, haha. Which means the character is good, because Amy-Lynns was, dus daar echt geen kritiek op, haha.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Canoodle schreef:
    Ik vul wel een meisje uit 12 in! (:


    Supah, zet je straks/morget erbij! (Want ik moet vanavond nog een paar dingen doen.)

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 20:24 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    Ik vind Samantha goed, maar is het goed als ik in het verhaal een paar eigenschappen wat aanpas, want zo vind ik haar heel erg op Amy-Lynn lijken, haha. Which means the character is good, because Amy-Lynns was, dus daar echt geen kritiek op, haha.


    Yeah, dat was in de hungergames RPG fase waarin ik een beeeeetje lui was om weer iets helemaal nieuws te verzinnen :X


    take me back to the basics and the simple life

    Guys, ik wil de sfeer niet verpesten, maar dit topic staat verkeerd ^^ Hij moet in het RPG forum bij rollenverdeling staan, zo heeft het knopje "verberg RPG topics" niet veel nut ;'D

    LakeTown schreef:
    Guys, ik wil de sfeer niet verpesten, maar dit topic staat verkeerd ^^ Hij moet in het RPG forum bij rollenverdeling staan, zo heeft het knopje "verberg RPG topics" niet veel nut ;'D


    Lieve schat, dit is geen RPG rollentopic. Als je het topic, en de andere topics in het subforum even doorleest zal je er achterkomen dat dit een subforum is voor rollen verdeling voor verhalen. Sommigen kunnen namelijk niet 24 verschillende personages zo even uitwerken, en vragen daar dus hulp bij.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik vul als ik tijd heb wel een meisje in. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    James Zachary Trevelyan
    "Stop the search for your destiny, it's not worth your precious time."

    Naam:
          James oOo Vervangt oOo Hebreeuws
          Zachary oOo Gevierd door God oOo Engels
          Trevelyan oOo Homestead on the hill oOo Engels
    Leeftijd:
          16, Augustus
    District:
          2, metselwerk en wapens.
    Beroeps:
          Ja, James is één van de tributen die hoop had om geloot te worden in de spelen, en er ook hard voor trainde.

    Innerlijk:
          James is om het botweg te zeggen een verwend nest. Wat het nog erger maakt, is dat zijn arrogantie niet alleen een façade is, maar dat hij zichzelf ook meer dan goed kan verdedigen. Hij is ook een controlefreak en is dus iemand die doelgericht kan werken en weinig fouten maakt. Maar zijn koppigheid is een eigenschap die hij beter kwijt kan raken, want dat zorgt wel eens vaker voor roekeloos gedrag. Ondanks James' vrij jeugdige leeftijd is hij, op zijn arrogant gedrag na, een volwassen jongen. Hij is een realist en ziet de dingen zoals ze zijn. Zijn grote mond zegt soms ook wel eens wat te veel, maar hij heeft er meestal geen spijt van. Maar de jongen heeft veel bravoure, want hij is een echte piekeraar, denkt ook over alles eerst na, al dan niet tijdens een andere klusje of iets dergelijks. Hij is ook een werker, iemand die iets doet om zijn doel te bereiken en dat niet doet op de kap van een ander, want dan voelt hij zich schuldig.

                Wapens
          James kan met meerdere wapens overweg, maar hij grijpt meestal terug naar zijn zo gezegde 'eerlijke' wapens: dolken en een zwaard. Hij vindt dat deze de twee wapens zijn die het best bij hem passen ook. Hij kan mensen vaak verassen met zijn zwaard, ook vooral omdat hij linkshandig is. Zijn dolken zijn net iets meer voor lange afstanden, hij gooit ze dus meestal. Het zijn ook handige wapens, omdat ze te vervaardigen zijn uit verschillende grondstoffen, wat hem in survival een voordeel brengt.

                Sterke en zwakke punten
          Survival is is een van James' sterke punten, vooral op het gebied van wapens, vindt hij dat het hem het best afgaat. Hij is echter minder goed in camouflage en zijn kennis van kruiden en platen is niet optimaal, waardoor hij zoveel mogelijk zal moeten jagen of de dingen eten die hij wel kent. Ook in dingen knopen is hij geen held, maar hij kan wel goed in bomen klimmen en worstelen, dit zijn wel weer één van zijn deugden. Daarnaast heeft hij wel heel wat uithoudingsvermogen, maar hij is niet lichtvoetig en de kans dat hij zich verraad als hij beweegt is vrij groot.

    Uiterlijk :
    [FC: Dylan Sprayberry oOo 7-7-1998]

          Voor zijn jonge leeftijd is James toch een vrij breed gebouwde jongen. Dit komt door zijn vele training als voorbereiding op de spelen. De jongen is echter niet van de grootste, 1 meter en 65 centimeter namelijk, maar hij zit nog in volle groei. Hij heeft donkerblond haar met een donkere uitgroei, waardoor het lijkt dat het geverfd is, maar dat is helemaal niet zo. Hij heeft groen-grijze ogen die soms blauw lijken als hij huilt of door het effect van lichtinval. Hij heeft eerder smalle en symmetrische wenkbrauwen, dat is ietwat zeldzaam voor een mannelijk iemand. Hij heeft redelijk volle wimpers ook, en zijn bovenlip is ook iets te smal voor zijn onderlip, deze zijn zachtroze. James heeft eerder een strakke kaaklijn, maar die komt nog niet echt door door zijn jeugdige leeftijd. Zijn jukbeenderen zijn ook niet echt heel erg zichtbaar en blijven door eerder een verborgen gezichtskenmerk. Voor de rest heeft hij een normale neus en een redelijk egale huid, ondanks al zijn training. Hij heeft echter wel een groot litteken op zijn linkerbicep, opgelopen tijdens een training. De meeste mensen zouden hem omschrijven als schattig, uiterlijk past dit ook bij hem, maar het botst met zijn innerlijk.

    Geschiedenis:
          De geschiedenis van James is niet zo speciaal. Hij werd als kind al opgevoed met het idee dat het capitool het allerbelangrijkste was en hij twijfelt daar dan ook niet aan. Zijn ouders komen uit de middenstand en zijn noch heel erg rijk, noch heel erg arm. Zijn vader werkt als vredebewaker in het district, zijn moeder heeft een functie in een bedrijf dat wapens vervaardigd. Zijn kindertijd was een vrij normale voor district twee.

    Extra:
          James is linkshandig

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 18:06 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    Naam:
    Maggie Louise Baldwin.

    Leeftijd:
    Maggie is twaalf jaar oud. Ze wordt dertien over twee maanden.
    District: Ze komt uit district 12. Ze woont in het rijkere gedeelte van het district, de stad.
    Innerlijk:
    Maggie is erg onzeker. Je zult haar niet vaak horen praten, wat niet alleen komt doordat ze erg verlegen is, maar ook doordat ze vreselijk stottert. Ze houdt niet van gesprekken voeren, kapt ze meestal snel af. Hierdoor heeft ze niet veel vriendinnen, je zou de meisjes met wie ze zo af en toe omgaat eigenlijk meer kennissen kunnen noemen. Vroeger vond Maggie het heel erg dat ze geen hartsvriendin had met wie ze kon kletsen, slaapfeestjes mee kon geven en haar geheimen mee kon delen. Toen ze kleiner was kwamen er heus wel eens meisjes bij haar spelen, maar die wilden ook wel eens wat anders dan zwijgend met de poppen spelen, en vonden Maggie dus niet vriendin waardig.
    Thuis is Maggie heel anders dan op school. Thuis voelt ze zich op haar gemak, waardoor het stotteren een stuk minder is. Ze werkt vaak in de kruidenierswinkel van haar ouders, en anders is ze in de tuin aan het werk of helpt ze haar moeder met koken en schoonmaken. Ze is ijverig, perfectionistisch en een harde werkster.
          Sterkte punten: door het vele werken in de winkel en in de tuin weet Maggie wel het nodige van planten af. Ze weet welke ze kan eten en welke niet. Ook is ze vrij klein wat natuurlijk handig is als ze zich wil verstoppen in de arena.
          Zwakke punten: Maggie kan absoluut niet met wapens omgaan. Ze heeft nog nooit een zwaard, speer of welk wapen dan ook in haar handen gehad. Op een mes na dan, maar die gebruikt ze in de keuken. Niet om mee te moorden. Ook kan haar verlegenheid een lastig puntje zijn. Ze zal namelijk niet snel op iemand afstappen, dus het vinden van een bondgenoot kan nog wel eens lastig worden.
    Uiterlijk:


    Hoewel Maggie bijna dertien wordt, zou ze ook voor een elfjarige door kunnen gaan. Ze is met haar 1,52 meter en 37 kilo erg klein en dun. Maggie's haar is blond. Ze draagt meestal een haarband. Haar ogen zijn bruin met kleine gouden spikkeltjes. Maggie is niet een bijzonder mooi meisje, maar zeker ook niet lelijk.
    fc. Kiernan Shipka.

    Geschiedenis:
    Maggie is de jongste dochter van Colton en Nelly Baldwin. Ze heeft een zus van 23, Rose. Rose is al getrouwd en heeft een zoontje. Ook heeft Maggie twee broers, een tweeling van 19: Edward en Jerry. Hoewel Maggie in het armste district woont, heeft ze het erg goed thuis. Haar familie is één van de rijkste uit het hele district. Ze woont in een mooi, groot huis, kan goed opschieten met haar nog thuiswonende broers en heeft een hele lieve moeder. Het enige wat een beetje tegenzit is haar vader. Hij is vrij streng en ouderwets, en enorm beschermend.
    Extra:
    Maggie is bang in het donker. Ze slaapt 's nachts vaak nog met haar nachtlampje aan.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 21:47 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    LakeTown schreef:
    Guys, ik wil de sfeer niet verpesten, maar dit topic staat verkeerd ^^ Hij moet in het RPG forum bij rollenverdeling staan, zo heeft het knopje "verberg RPG topics" niet veel nut ;'D


    Niet voor 't een of ander, maar dit is geen RPG. Dit zijn rollen voor een verhaal, want 24 volle karakters uitdenken is niet zo heel erg gemakkelijk. Maar een rol in een RPG en een rol in een verhaal wordt op dezelfde manier ingevuld. Dit kan heel cru klinken, maar zo is het niet bedoeld, dus vat het zo alsjeblieft niet op, maar als je dit soort topics niet wilt tegenkomen, koop je best gewoon GM en schakel je het uit.

    - Ik kijk morgen naar alle rollen, trouwens.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 22:41 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik zou graag helpen ^^. Vanavond/morgen zal ik kijken of ik goede rollen kan maken voor de jongens van district 1 en 6. Als ik nog inspiratie heb, de meiden van 5 en 8 ofzo.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jongens, jullie zijn super. Ik update alles morgen.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.