• Oke, flauwe titel. Sorry Inge. :')

    Maar ik vergeet mijn über-awesome welkom aan ieder begin van het topic:



    Hooi! (:


    Vandaag was een hele leuke dag!
    Waarom? Ik ben vandaag in een bepaald dorpje geweest waarvan ik niet ga zeggen waar dat dorpje is, i.v.m. dat ik niet wil dat het straks mijn schuld is als Inge wordt achtervolgd door Quizletpaparazzi. :')

    Maar goed, Inge (Square) en ik hebben dus vandaag afgesproken. Hebben we veel gedaan? Nah. Maar dat maakte het niet minder leuk!
    We hebben gekletst (tsja, Inge weet nog steeds niet welk cliché ik wil gaan verwerken in een Perciver SA. Of heb je het al bedacht, Inge?), badeendjes gegooid naar Inge haar hond genaamd Lena die het geweldig vond om ze te te pakken. Puddingbroodjes gegeten, met Lena gewandeld en we hebben koekjes gebakken!

    Het koekjes bakken was trouwens wel grappig. Of- niet het koekjesbakken zelf, maar de koekjes. Ik mocht er namelijk een paar mee naar huis nemen. Er zat pure chocolade in dus ik wist bij voorbaat al dat papa het niet lekker zou vinden.
    En ik had 'm gewaarschuwd, maar papa vond dat hij het wel moest proeven, omdat Inge en ik er wel ons best op hadden gedaan. Dus papa neemt een hap, en ik vind het zó jammer dat ik zijn reactie niet heb kunnen fotograferen! :'D Hij vond het zó smerig dat ie naar de badkamer is gegaan om zijn mond te spoelen. Echt té mooi gewoon! :'D
    Maar hij kon niet zeggen dat ik 'm niet had gewaarschuwd! Ghehe. :Y)

    Het bakken zelf was ook leuk om te doen! Hoewel mijn recepten-Engels niet zo heel goed is. Maar gelukkig wist Inge wel wat er gebeuren moest! c:

    Over fotograferen gesproken; Ik ben een beetje bezig gegaan met de fotocamera op mijn mobiel! Inge heeft geen foto's van mij gemaakt (muwhahaa), maar ik wel van haar! En een van ons samen! En laten we de koekjes niet vergeten!!












    Welke Quizletter heb jij voor het laatst gemeet? :3

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 21:23 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hihi ik ben bevriend met de halve otaku topic.

    Echt heel leuk. (Zijn er nog koekjes over)


    Vampire + Servant = Servamp

    Klinkt leuk en de koekjes zien er lekker uit! C:
    De laatste Q'ers die ik heb gemeet zijn WenseKronik, Hohenheim en Naesse, toen gingen we tekenfilms kijken. :'D

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 21:30 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk! Ik heb een hele tijd terug ooit wat Q'rs gemeet tijdens een meeting in Zwolle.


    26 - 02 - '16

    Omg, die zien er super lekker uit! Haha, dit is ook de eerste keer dat ik een beeld van Inge heb.

    Ik weet eigenlijk niet wie de laatste Q'ers zijn die ik ontmoet heb... Was dat op mijn Halloweenfeestje?


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    Omg, die zien er super lekker uit! Haha, dit is ook de eerste keer dat ik een beeld van Inge heb.

    Ik weet eigenlijk niet wie de laatste Q'ers zijn die ik ontmoet heb... Was dat op mijn Halloweenfeestje?


    Dat is in ieder geval wel de laatste keer dat ik jou heb gezien. Tenminste, dat dacht ik toch.. Of hebben we daarna ook nog gemeet? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    Dat is in ieder geval wel de laatste keer dat ik jou heb gezien. Tenminste, dat dacht ik toch.. Of hebben we daarna ook nog gemeet? :p


    Nope, dat is inderdaad de laatste keer. 8D Al zie ik Annick zo nu en dan met haar hond langslopen, maar dat telt niet echt als meeten, haha.


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    (...)

    Nope, dat is inderdaad de laatste keer. 8D Al zie ik Annick zo nu en dan met haar hond langslopen, maar dat telt niet echt als meeten, haha.


    True, hahaha


    Damn wij moeten weer eens afspreken! D:

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 21:47 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat leuk allemaal! Ik heb nog geen enkele Q'er ontmoet, jammer ;(


    16 - 09 - '17

    Ik blijf het toch heel knap vinden hoe nette deegbolletjes in een hele koekplak kunnen veranderen. x) En aww, Lena en haar badeendjes. c:

    De laatste Quizlet user die ik heb gemeet is Mylintis, vanmiddag,, zoals vrijwel iedere dag. De laatste Quizlet user die ik heb gemeet die ik niet al jarenlang op school tegenkom was volgens mij iedereen die afgelopen januari naar Groningen ging. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Cwtch schreef:
    (...)

    True, hahaha


    Damn wij moeten weer eens afspreken! D:


    Zeker weten!


    Your make-up is terrible

    Dat ziet er lekker uit!
    En wow, Inge, ik had je volledig anders voorgesteld!:'D

    De laatste Quizletters waren Yggdrasill, BardTheBowman, Eraser en Spinel.^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Haha, dat ziet er echt super uit. ^^
    De laatste Q'ers die ik heb gemeet zijn degenen die Jarne hierboven opnoemt, zonder mezelf en met hem, uiteraard. ^^ En Minx zie ik hele dagen op school rondlopen, al heb ik nog nooit echt tegen haar gepraat, haha.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Hmm, koekjes. Ik weet waar je dorp is, Inge. Ik kom die koekjes halen.

    De laatste Q'ers die ik heb ontmoet waren de geweldige mensen bij de meeting in Groningen. Moeten we vaker doen!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Yay! (: Bedankt dat je me behoedt voor de Quizletpaparazzi. Ik zou trouwens kunnen klagen dat jij duidelijk nog steeds meer evil bent dan ik vanwege die titel, maar eigenlijk heb je groot gelijk. Ik zal heel rond zijn als ik al die koekjes op heb.
    En tsk, jouw vader heeft geen smaak, dat is duidelijk. :Y)
    En ja, ik kijk dus echt volkomen de verkeerde kant op op die foto met jou, haha. Oeps. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pratchett schreef:
    Omg, die zien er super lekker uit! Haha, dit is ook de eerste keer dat ik een beeld van Inge heb.

    Ik weet eigenlijk niet wie de laatste Q'ers zijn die ik ontmoet heb... Was dat op mijn Halloweenfeestje?


    Je hebt meteen als bonus ook een beeld van mijn keuken erbij, haha. :'D



    Wiarda schreef:
    Ik blijf het toch heel knap vinden hoe nette deegbolletjes in een hele koekplak kunnen veranderen. x) En aww, Lena en haar badeendjes. c:

    De laatste Quizlet user die ik heb gemeet is Mylintis, vanmiddag,, zoals vrijwel iedere dag. De laatste Quizlet user die ik heb gemeet die ik niet al jarenlang op school tegenkom was volgens mij iedereen die afgelopen januari naar Groningen ging. :'D


    Yolanda en Sabine beweerden dat de koekjes rond zouden worden, dus natuurlijk kon ik dat niet op me laten zitten. De magie van vierkanten heeft ze geplet met behulp van oven. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan