• Oke, flauwe titel. Sorry Inge. :')

    Maar ik vergeet mijn über-awesome welkom aan ieder begin van het topic:



    Hooi! (:


    Vandaag was een hele leuke dag!
    Waarom? Ik ben vandaag in een bepaald dorpje geweest waarvan ik niet ga zeggen waar dat dorpje is, i.v.m. dat ik niet wil dat het straks mijn schuld is als Inge wordt achtervolgd door Quizletpaparazzi. :')

    Maar goed, Inge (Square) en ik hebben dus vandaag afgesproken. Hebben we veel gedaan? Nah. Maar dat maakte het niet minder leuk!
    We hebben gekletst (tsja, Inge weet nog steeds niet welk cliché ik wil gaan verwerken in een Perciver SA. Of heb je het al bedacht, Inge?), badeendjes gegooid naar Inge haar hond genaamd Lena die het geweldig vond om ze te te pakken. Puddingbroodjes gegeten, met Lena gewandeld en we hebben koekjes gebakken!

    Het koekjes bakken was trouwens wel grappig. Of- niet het koekjesbakken zelf, maar de koekjes. Ik mocht er namelijk een paar mee naar huis nemen. Er zat pure chocolade in dus ik wist bij voorbaat al dat papa het niet lekker zou vinden.
    En ik had 'm gewaarschuwd, maar papa vond dat hij het wel moest proeven, omdat Inge en ik er wel ons best op hadden gedaan. Dus papa neemt een hap, en ik vind het zó jammer dat ik zijn reactie niet heb kunnen fotograferen! :'D Hij vond het zó smerig dat ie naar de badkamer is gegaan om zijn mond te spoelen. Echt té mooi gewoon! :'D
    Maar hij kon niet zeggen dat ik 'm niet had gewaarschuwd! Ghehe. :Y)

    Het bakken zelf was ook leuk om te doen! Hoewel mijn recepten-Engels niet zo heel goed is. Maar gelukkig wist Inge wel wat er gebeuren moest! c:

    Over fotograferen gesproken; Ik ben een beetje bezig gegaan met de fotocamera op mijn mobiel! Inge heeft geen foto's van mij gemaakt (muwhahaa), maar ik wel van haar! En een van ons samen! En laten we de koekjes niet vergeten!!












    Welke Quizletter heb jij voor het laatst gemeet? :3

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 21:23 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Debbaut schreef:
    Dat ziet er lekker uit!
    En wow, Inge, ik had je volledig anders voorgesteld!:'D

    De laatste Quizletters waren Yggdrasill, BardTheBowman, Eraser en Spinel.^^


    Op een of andere manier krijg ik die reactie altijd, haha. :'D Hoe had jij je me voorgesteld?



    BoromirOfGondor schreef:
    Hmm, koekjes. Ik weet waar je dorp is, Inge. Ik kom die koekjes halen.

    De laatste Q'ers die ik heb ontmoet waren de geweldige mensen bij de meeting in Groningen. Moeten we vaker doen!


    Kom maar langs. Je moet wel snel zijn, want morgen zijn ze weg. :3
    En ja, eigenlijk heb je gelijk. ^^ Ik zat er al over te denken om een tweede meeting te organiseren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Kom maar langs. Je moet wel snel zijn, want morgen zijn ze weg. :3
    En ja, eigenlijk heb je gelijk. ^^ Ik zat er al over te denken om een tweede meeting te organiseren.


    Ik had je voorgesteld met blond, bijna geel (ligt wellicht aan je profielfoto) haar en helderblauwe ogen, en kleiner dan je eigenlijk bent. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Square schreef:
    (...)

    Kom maar langs. Je moet wel snel zijn, want morgen zijn ze weg. :3
    En ja, eigenlijk heb je gelijk. ^^ Ik zat er al over te denken om een tweede meeting te organiseren.


    Damn, morgen is officieel al over 25 minuten. Dat haal ik niet meer. Maar nog een meeting klinkt heel leuk! De vorige keer was best een succes. Ik wil je wel helpen, als ik het niet te druk krijg met school (moet ik zeggen terwijl ik op quizlet zit, in plaats van leren voor de tentamenweek)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Ik had je voorgesteld met blond, bijna geel (ligt wellicht aan je profielfoto) haar en helderblauwe ogen, en kleiner dan je eigenlijk bent. ^^


    Haha, dat vind ik best wel fascinerend, want je bent niet de enige. Soms zit er nog een bril in de beschrijving, maar blijkbaar gedraag ik me als iemand die kleiner, blonder en blauw-oogiger is, want dat schijnt inderdaad te zijn wat veel mensen verwachten. :'D



    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Damn, morgen is officieel al over 25 minuten. Dat haal ik niet meer. Maar nog een meeting klinkt heel leuk! De vorige keer was best een succes. Ik wil je wel helpen, als ik het niet te druk krijg met school (moet ik zeggen terwijl ik op quizlet zit, in plaats van leren voor de tentamenweek)


    Nou ja, ik bedoelde meer in de loop van morgen, haha. Ik denk niet dat ik het in de komende tien minuten voor elkaar krijg alles wat nog over is op te eten. Je maakt nog een kans!

    En tja, ik zou wel willen zeggen dat je zou moeten leren voor je tentamenweek, maar dat is ultieme hypocrisie, dus laat ik daar maar niet aan beginnen. Maar je kunt het, Marleen! Zet 'm op! Sla die Ankersmit om z'n oren met hoe geweldig je samenvatting wordt!
    Weet je wat, ik open morgen wel gewoon weer een topic. Als ik hulp nodig heb zal ik het je laten weten. ^^

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 23:49 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nou ja, ik bedoelde meer in de loop van morgen, haha. Ik denk niet dat ik het in de komende tien minuten voor elkaar krijg alles wat nog over is op te eten. Je maakt nog een kans!

    En tja, ik zou wel willen zeggen dat je zou moeten leren voor je tentamenweek, maar dat is ultieme hypocrisie, dus laat ik daar maar niet aan beginnen. Maar je kunt het, Marleen! Zet 'm op! Sla die Ankersmit om z'n oren met hoe geweldig je samenvatting wordt!
    Weet je wat, ik open morgen wel gewoon weer een topic. Als ik hulp nodig heb zal ik het je laten weten. ^^


    Hey, Ankersmit is verslagen. Ik begeef me nu op veel raarder terrein...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    (...)

    Kom maar langs. Je moet wel snel zijn, want morgen zijn ze weg. :3
    En ja, eigenlijk heb je gelijk. ^^ Ik zat er al over te denken om een tweede meeting te organiseren.

    Oehoeh, pick me, pick me! Als je dat nu eens in de zomervakantie doet, dan kan ik mooi met mijn gloedjenieuwe rijbewijs (die ik dan hopelijk heb) naar Groningen (of ergens daar, aan de andere kant van NL (; ) snorren en ben ik niet zoveel tijd een geld kwijt.

    Klinkt trouwens ontzettend gezellig en ziet er heerlijk uit dames. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat lettertype leest echt verdomd kut.
    Wel heel leuk voor je dat het zo leuk was, al raad ik je aan om de volgende keer een brownie graveyard te maken. Kijk maar op YouTube.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Square schreef:
    Yay! (: Bedankt dat je me behoedt voor de Quizletpaparazzi. Ik zou trouwens kunnen klagen dat jij duidelijk nog steeds meer evil bent dan ik vanwege die titel, maar eigenlijk heb je groot gelijk. Ik zal heel rond zijn als ik al die koekjes op heb.
    En tsk, jouw vader heeft geen smaak, dat is duidelijk. :Y)
    En ja, ik kijk dus echt volkomen de verkeerde kant op op die foto met jou, haha. Oeps. :'D


    Há! Zie je wel! You're beginning to joing the side of circles already! Muwhahah (duivel)

    En nee. Maar Sheila wel... Ze heeft schijnbaar de koekjes van tafel gepakt en begon te eten. Ze had (gelukkig!) nog maar een klein hapje op toen papa haar betrapte, maar de koekjes zijn in de prullenbak verdwenen. :c
    Dat wordt cake bakken vandaag! Want ik heb toch wel best lekkere trek, hahaha. :')

    En jups. Ik zal je in het vervolg wel even eerder vertellen waar je kijken moet, gehehe.


    Een Groningen meeting klinkt me overigens niet verkeerd in de oren. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 11:34 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oeh, het ziet er gezellig uit,
    Ik heb nog nooit een Quizletter ontmoet


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Oeeehh gezellig :Y)
    Nou ja. Ik zal Lieke laatst door school lopen? Telt dat mee? :3


    wat was dit ookalweer

    Pff, jij mag gewoon een Quizlet-celebrity meeten. Ik ben jaloers. (joehoe)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Melitta schreef:
    Pff, jij mag gewoon een Quizlet-celebrity meeten. Ik ben jaloers. (joehoe)

    Pssst, je bent zelf een quizletcelebrity. Dus je ziet er elke dag een in de spiegel.


    Deep inside, I've never felt alive