• × ANEW ×

    Het is inmiddels al jaren geleden sinds Katniss is gestorven en men over haar sprak. Ze is langzamerhand in de vergetelheid geraakt en het Capitool heeft Panem weer ingenomen.
    De achterkleinzoon van president Snow is aan de macht. Iedereen vreest hem, vanwege zijn wrede manier van regeren. Niemand probeert of denkt überhaupt aan een opstand, vanwege de gevolgen. Hij is zeker weten de machtigste man van Panem. Alleen wil hij over meer macht beschikken, daarom trekt hij naar het zuiden toe en bezet het gebied; op een klein deeltje na, dit miniscule gebiedje blijft onafhankelijk. Hij geeft het nieuwe land de naam Potum, wat drank betekent. Net zoals in Panem wordt Potum ook opgedeeld in Districten, genummerd van veertien tot en met vijfentwintig. Met elk hun eigen taak en ijver, zodat het Capitool hier voordeel uit kan halen.
    Om het volk onder de duim te kunnen houden voert hij ook hier The Hunger Games in. Alleen zullen deze anders verlopen dan gehoopt, dit volk, wat eens zo zorgeloos leefde, verzet zich nu heftig tegen de ijzeren greep van het Capitool...




    Districten
    [Districten 20, 21, 22 en 23 zijn beroepsdistricten. beroeps vol.]
    [vol]District 14: Vee
    × Puma Fierce - door HUNGERFOX
    × Nikolaj Elias Howell - door Raccoon
    [vol]District 15: Handel
    × Reservatie meisje - door Alate
    × Reservatie jongen - door HUNGERFOX
    District 16: Landbouw
    × Anna Isis Benson - Xya
    ×
    District 17: Electronica
    × Reservatie personage - door Wolfstar
    ×
    District 18: Architectuur
    × Felicia Monafacia Delores - door Xya
    ×
    [vol]District 19: Kunst
    × Finn Mincent Diablo - door Xya
    × Samantha Lynn Hale - door Yetti
    [vol]District 20: Smeedkunst
    × Juno Megan Doyle - door Retrouvailles - Beroeps
    × Reservatie jongen - door Dumbledore
    [vol]District 21: Trainen van vredebewakers
    × Reservatie meisje - Cynefin - Beroeps - Hoofdpersonage
    × Reservatie jongen - door Retrouvailles
    [vol]District 22: Vechtkunst
    × Reservatie meisje - door DeIevingne
    × Zyan Augustus Devins - door Raccoon - Beroeps
    [vol]District 23: Metaal
    × Tanner Levius Moore - door Dumbledore
    × Tinleigh Rowan Ewan - door Dumbledore
    District 24: Labratoria
    × Lucca Valentino Gonzales - door Raccoon
    ×
    District 25: Geneeskunst
    × Calanthe Leotie Eirys - door Retrouvailles
    ×

    Faceclaims
    × Arthur Sales - Zyan Augustus Devins
    × Ellen Page - Juno Megan Doyle
    × Troian Bellisario - Anna Isis Benson
    × Aaron Johnson - Finn Mincent Diablo
    × Lily Collins - Samantha Lynn Hale
    × Chloe Moretz - Calanthe Leotie Eirys
    × Dave Franco - Tanner Levius Moore
    × Chloe Lukasiak - Tinleigh Rowan Ewan
    × Callan McCauliffe (jeugd) - Lucca Valentino Gonzales
    × Samantha Boscarino - Puma Fierce
    × Assane Denlyn - Kylie Jenner
    × Felicia Monafacia Delores - Alice Englert
    × Nikolaj Elias Howell - Ansel Elgort
    ×
    ×
    ×

    Overige belangrijk informatie
    × Ik accepteer niet direct elke rol, dus je kan feedback verwachten.
    × Rollen het liefst met een bekende FC en bestaande uit ongeveer 800 woorden.
    × Ik heb dit verhaal al eens eerder geactiveerd, maar verwaarloosd.
    × Dit is geen RPG.
    × Er staat geen limiet op het aantal personages dat je mag maken.
    × Je "reservatie" verdwijnt niet na een tijd, maar laat het aub niet te lang duren.
    × Geen Mary Sue's en Gary Stu's aub, iedereen heeft slechte kanten.
    × Het zou ook fijn zijn als je je FC ff erbij zou willen bijzetten (:
    × Houd geschiedenissen een beetje realistisch! Iemand die een longpatient is kan bijvoorbeeld niet de marathon winnen etc.
    × Alle rechten gaan naar Suzanne Collins.
    × Vragen mogen gesteld worden.


    Invullen
    × Naam:
    × Leeftijd:
    × Uiterlijk(+foto en FC):
    × Karakter:
    × Sterke punten+wapen(s):
    × Zwakke punten:
    × District:
    × Geschiedenis:
    × Extra:



    [ bericht aangepast op 28 maart 2015 - 19:37 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Hahaha, ik geloof dat volgend, vorig moet zijn, toch? ^^


    Oh, neen hoor, Juno is een fantastische voorspeller! Grapje, ik pas het aan. Stom van me. :')


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Hahaha :') dat is erg handig dan ;p


    I just caught the wave in your eyes


    Anna Isis Benson

    × Naam:


    Anna Isis Benson.

    × Leeftijd:
    Anna is vijftien jaar oud en verjaart in de herfst, op 28 oktober. De herfst is ook gelijk haar favoriete seizoen, gezien dat de gekleurde bladeren haar fascineren.

    × Uiterlijk(+foto en FC):
    {FC: Troian Bellisario} Anna is om te beginnen heel erg dun. Over het algemeen zijn meisjes hier snel erg blij mee, maar Anna is haast té dun, waardoor ze het helemaal niet erg zou vinden om iets aan te kunnen komen. Het dun zijn komt bij haar door twee redenen. Ten eerste is dat er sowieso niet al te veel eten is in de districten. Ten tweede ligt het ook gewoon aan haar bouw. Haar vrouwelijke vormen zijn bij haar ver te zoeken. Borsten en billen heeft ze amper. Vroeger werd ze wel eens uitgelachen en hark genoemd, waar ze zichzelf ook wel mee kon vergelijken, maar dat is onderhand wel een beetje opgehouden.
    De haren van Anna zijn bruin van kleur en vallen mooi langs haar schouders. Er zit wel enige slag in, maar het is nooit echt krullend geweest. Vaak bind ze ze in een vlecht, een staart of een knot, gewoonweg omdat dat praktischer is. Haar vader heeft een hele tijd gewild dat ze ze afknipte, maar Anna hield teveel van haar lokken om dat dan ook daadwerkelijk te doen.
    Net zo bruin als haar haren zijn ook haar ogen, een soort hazelnoot bruin. Dat is wel een aspect aan haar uiterlijk wat ze zelf ook heel mooi vindt.
    Waar ze minder blij mee is is haar haakneus. Dat vindt ze bijna net zo vervelend als haar lichaamsbouw.


    × Karakter:
    Over het algemeen weet Anna erg veel. Als één van de weinigen vond ze school altijd erg interessant. Ze vond het leuk om dingen te leren en te weten, waar anderen haar vaak raar door aankeken. Boeken zijn altijd als een tweede wereld voor haar, eentje waarin ze zich veilig kon voelen en echt haarzelf in kon zijn. Ze vond het vaak een schuilplek van de realiteit, eentje die dan ook altijd voor haar klaarstond als ze ergens mee zat. Ze is dan ook erg op zichzelf en stelt de aandacht van anderen niet echt op prijs. Ze is echt een eenling en vindt dat ze anderen niet nodig heeft. Die belemmeren haar dan alleen maar. De meesten mensen in District 16 besteden dan ook maar weinig aandacht aan haar, omdat ze een beetje het buitenbeentje is. Ze is nooit echt gepest, maar wel genegeerd alsof ze niet bestond. Zelf vond ze dit niet erg. Ze wordt graag alleen gelaten. Gesprekken aanknopen vindt ze erg lastig. Ze vindt het erg lastig om mensen over het algemeen in te schatten. Daarom vermijd ze die dan ook liever. Verlegen is ze dan ook zeker te noemen. Naast anderen mensen vermijd ze het liefst al haar problemen, waardoor ze nog vaker in haar boeken te vinden is. Hoewel ze dan wel stil is, is ze wel erg oplettend. Zij heeft de mogelijkheid om een kamer binnen te lopen zonder dat iemand het merkt, waardoor ze vaak meer hoort dan wat voor haar oren bestemd is. Daarnaast is ze ook niet echt altijd stil, bij haar familie is ze wel iets levendiger. Over hun heeft ze een bepaalde drang dat ze hun moet beschermen, haar leven stelt ze boven die van hun. Wel heeft ze een redelijk eigenbelang, waardoor ze zelf ook vindt dat ze het recht heeft om te leven. Zichzelf opofferen voor een ander zal je haar in de spelen ook maar moeilijk zien doen. Dat zou ze ook weer niet over hebben voor een vreemde. Als ze wilt blijven leven zal ze er ook alles aan doen om haar ademhaling niet te laten stoppen. Ergens kan ze wel erg snel bang worden, maar aan de andere kant brengt die angst haar oplettendheid naar een hoger level.

    × Sterke punten+wapen(s):
    Kennis. Door alle boeken die ze gelezen heeft, heeft Anna erg veel kennis opgebouwd. Ze weet erg veel over planten, eten en bepaalde omgevingen, wat nog eens handig van pas kan komen. Over vechten weet ze ook een aantal dingen, maar dan enkel de theorie.
    Katapult. Wat sommigen wellicht zal verbazen, is dat Anna best wel goed is met de katapult. Dit was eigenlijk begonnen als een grapje toen ze klein was, maar sindsdien vindt ze het leuk om te proberen haar doel te raken met een steentje of een eikel. Verder heeft Anna nooit een wapen vastgehad, maar ze kan wel talent hebben voor iets als messen werpen, gezien haar richtingsvermogen met de katapult.


    × Zwakke punten:
    Zwaard. Er is geen enkele manier waarop Anna ooit goed een zwaard kan vasthouden. Het is te zwaar voor haar en daarnaast zou ze ook vreselijk zijn in het hanteren ervan.
    Sterkte. Anna heeft totaal geen kracht in haar. Dit belemmerd het klimmen en het vechten met blote handen, wat ze hoopt nooit te hoeven doen. Er zitten dan ook totaal geen spieren in haar dunne lichaam.


    × District:
    Anna woont in District 16, het landbouwdistrict. Op zich kwam ze hier niet al te veel tekort. Ze had net genoeg eten om geen echte honger te hoeven lijden.

    × Geschiedenis:
    Anna is met twee liefhebbende ouders en twee kleine tweelingsbroertjes opgegroeid. Die laatste zijn dertien jaar oud en dit is dan ook het eerste jaar dat zij naar de boete moeten. Vaak hielp ze haar vader op het land en als het aan haar lag zou ze dat haar hele leven kunnen blijven doen. Ze was er op zich best gelukkig en hield van haar familie, hoewel haar broertjes haar soms ook echt enorm dwars kunnen zitten. Broertjes zullen nou eenmaal altijd zo blijven. Toch was er iets waardoor ze nooit helemaal tevreden was. Ze wilde heel graag iets zien en ontdekken van de wereld. Zelf zei ze altijd dat ze een buitengewoon leven wilde leiden, ze wist alleen niet precies hoe.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 14:35 ]


    She was always looking for more..

    Awesome!


    I just caught the wave in your eyes

    Guys, ik wil de sfeer niet verpesten, maar dit topic staat verkeerd ^^ Hij moet in het RPG forum bij rollenverdeling staan, zo heeft het knopje "verberg RPG topics" niet veel nut ;'D

    LakeTown schreef:
    Guys, ik wil de sfeer niet verpesten, maar dit topic staat verkeerd ^^ Hij moet in het RPG forum bij rollenverdeling staan, zo heeft het knopje "verberg RPG topics" niet veel nut ;'D


    Dit is een story verdeling, niet van een rpg ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    LakeTown schreef:
    Guys, ik wil de sfeer niet verpesten, maar dit topic staat verkeerd ^^ Hij moet in het RPG forum bij rollenverdeling staan, zo heeft het knopje "verberg RPG topics" niet veel nut ;'D


    Wat Raccoon zei haha, ik heb er nog bij vermeld "Dit is geen RPG" :')

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 20:56 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Anna is wat mij betreft wel af, maar ik kan haar ook wel uitgebreider maken als je wilt.


    She was always looking for more..

    Xya schreef:
    Anna is wat mij betreft wel af, maar ik kan haar ook wel uitgebreider maken als je wilt.


    Oeh nee I like her ^^ ik heb dr geaccepteerd c;


    I just caught the wave in your eyes

    × De achthonderd woorden zijn niet echt verplicht, maar wel een richtlijn zodat je ongeveer weet hoe uitgebreid hij zij moet worden. Maar als jij een goed karakter van 600 woorden kan neerzetten, is dat inprincipe ook goed, met mijn goedkeuring dan.
    × Je mag meerdere personages maken!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 0:32 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik wil wel nog één invullen, maar dat gaat deze week ergens zijn, gezien de beste rol die ik nog staan heb, verschrikkelijk is. :'D


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    Ik wil wel nog één invullen, maar dat gaat deze week ergens zijn, gezien de beste rol die ik nog staan heb, verschrikkelijk is. :'D


    Maakt niet uit, ik heb de tijd, haha :')


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, ik heb de tijd, haha :')


    Ja, ik heb een lange tijd niet meer GeRPG'd, so yeah. Ik denk dat de laatste keer dat ik aan een HG RPG (tot nu dat ik er weer aan een paar meedoe) heb meegedaan, december 2013 was of zo en mijn laatste RPG april vorig jaar. :'D En destijds waren mijn rollen niet zo, eh, super. :'D

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 7:50 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik wil ook nog wel de jongen uit 19 maken met als FC Aaron Johnson.


    She was always looking for more..

    Xya schreef:
    Ik wil ook nog wel de jongen uit 19 maken met als FC Aaron Johnson.

    *inhales heavily* AARON


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.