• × ANEW ×

    Het is inmiddels al jaren geleden sinds Katniss is gestorven en men over haar sprak. Ze is langzamerhand in de vergetelheid geraakt en het Capitool heeft Panem weer ingenomen.
    De achterkleinzoon van president Snow is aan de macht. Iedereen vreest hem, vanwege zijn wrede manier van regeren. Niemand probeert of denkt überhaupt aan een opstand, vanwege de gevolgen. Hij is zeker weten de machtigste man van Panem. Alleen wil hij over meer macht beschikken, daarom trekt hij naar het zuiden toe en bezet het gebied; op een klein deeltje na, dit miniscule gebiedje blijft onafhankelijk. Hij geeft het nieuwe land de naam Potum, wat drank betekent. Net zoals in Panem wordt Potum ook opgedeeld in Districten, genummerd van veertien tot en met vijfentwintig. Met elk hun eigen taak en ijver, zodat het Capitool hier voordeel uit kan halen.
    Om het volk onder de duim te kunnen houden voert hij ook hier The Hunger Games in. Alleen zullen deze anders verlopen dan gehoopt, dit volk, wat eens zo zorgeloos leefde, verzet zich nu heftig tegen de ijzeren greep van het Capitool...




    Districten
    [Districten 20, 21, 22 en 23 zijn beroepsdistricten. beroeps vol.]
    [vol]District 14: Vee
    × Puma Fierce - door HUNGERFOX
    × Nikolaj Elias Howell - door Raccoon
    [vol]District 15: Handel
    × Reservatie meisje - door Alate
    × Reservatie jongen - door HUNGERFOX
    District 16: Landbouw
    × Anna Isis Benson - Xya
    ×
    District 17: Electronica
    × Reservatie personage - door Wolfstar
    ×
    District 18: Architectuur
    × Felicia Monafacia Delores - door Xya
    ×
    [vol]District 19: Kunst
    × Finn Mincent Diablo - door Xya
    × Samantha Lynn Hale - door Yetti
    [vol]District 20: Smeedkunst
    × Juno Megan Doyle - door Retrouvailles - Beroeps
    × Reservatie jongen - door Dumbledore
    [vol]District 21: Trainen van vredebewakers
    × Reservatie meisje - Cynefin - Beroeps - Hoofdpersonage
    × Reservatie jongen - door Retrouvailles
    [vol]District 22: Vechtkunst
    × Reservatie meisje - door DeIevingne
    × Zyan Augustus Devins - door Raccoon - Beroeps
    [vol]District 23: Metaal
    × Tanner Levius Moore - door Dumbledore
    × Tinleigh Rowan Ewan - door Dumbledore
    District 24: Labratoria
    × Lucca Valentino Gonzales - door Raccoon
    ×
    District 25: Geneeskunst
    × Calanthe Leotie Eirys - door Retrouvailles
    ×

    Faceclaims
    × Arthur Sales - Zyan Augustus Devins
    × Ellen Page - Juno Megan Doyle
    × Troian Bellisario - Anna Isis Benson
    × Aaron Johnson - Finn Mincent Diablo
    × Lily Collins - Samantha Lynn Hale
    × Chloe Moretz - Calanthe Leotie Eirys
    × Dave Franco - Tanner Levius Moore
    × Chloe Lukasiak - Tinleigh Rowan Ewan
    × Callan McCauliffe (jeugd) - Lucca Valentino Gonzales
    × Samantha Boscarino - Puma Fierce
    × Assane Denlyn - Kylie Jenner
    × Felicia Monafacia Delores - Alice Englert
    × Nikolaj Elias Howell - Ansel Elgort
    ×
    ×
    ×

    Overige belangrijk informatie
    × Ik accepteer niet direct elke rol, dus je kan feedback verwachten.
    × Rollen het liefst met een bekende FC en bestaande uit ongeveer 800 woorden.
    × Ik heb dit verhaal al eens eerder geactiveerd, maar verwaarloosd.
    × Dit is geen RPG.
    × Er staat geen limiet op het aantal personages dat je mag maken.
    × Je "reservatie" verdwijnt niet na een tijd, maar laat het aub niet te lang duren.
    × Geen Mary Sue's en Gary Stu's aub, iedereen heeft slechte kanten.
    × Het zou ook fijn zijn als je je FC ff erbij zou willen bijzetten (:
    × Houd geschiedenissen een beetje realistisch! Iemand die een longpatient is kan bijvoorbeeld niet de marathon winnen etc.
    × Alle rechten gaan naar Suzanne Collins.
    × Vragen mogen gesteld worden.


    Invullen
    × Naam:
    × Leeftijd:
    × Uiterlijk(+foto en FC):
    × Karakter:
    × Sterke punten+wapen(s):
    × Zwakke punten:
    × District:
    × Geschiedenis:
    × Extra:



    [ bericht aangepast op 28 maart 2015 - 19:37 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik wil trouwens even zeggen dat ik die cover echt heel erg gaaf vind ;o


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil wel de jongen van 22 maken, vind je het erg als het van een oude rpg komt of heb je het liefst totaal nieuwe personages?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik wil wel de jongen van 22 maken, vind je het erg als het van een oude rpg komt of heb je het liefst totaal nieuwe personages?


    Tuurlijk niet ^^, zolang hij realistisch is vind ik het allemaal prima!


    I just caught the wave in your eyes

    Wolfstar schreef:
    Ik wil trouwens even zeggen dat ik die cover echt heel erg gaaf vind ;o


    Really? Heel erg bedankt Lisa ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Ik wil even zeggen dat mijn rollen wel meestal uit minder dan achthonderd woorden bestaan, omdat ik meestal, als ik achthonderd woorden heb, gewoon bij vanalles uitleg geef die eigenlijk niet erg nodig is voor het verhaal. (Afkomst van de naam, over-poëtische omschrijving van het uiterlijk e.d.) is het erg als het wat minder is of moeten het er echt achthonderd zijn?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    Ik wil even zeggen dat mijn rollen wel meestal uit minder dan achthonderd woorden bestaan, omdat ik meestal, als ik achthonderd woorden heb, gewoon bij vanalles uitleg geef die eigenlijk niet erg nodig is voor het verhaal. (Afkomst van de naam, over-poëtische omschrijving van het uiterlijk e.d.) is het erg als het wat minder is of moeten het er echt achthonderd zijn?


    Nee hoor, maar ik heb niet graag een rol die er zo ziet (zie spoiler) maar als t er 600 zijn ofzo vind ik dat denk ik ook wel goed (:
    Naam: Piet Henk Baars
    Leeftijd: 40
    Uiterlijk: Dik, klein, uitgezakt
    Innerlijk: Slim, sluw, snel
    etc.


    I just caught the wave in your eyes



    Zyan Augustus Devins

    Leeftijd 18 jaartjes jong hij verjaard op 4 April wat hem het sterrenbeeld Ram heeft.
    District: 22
    Karakter Zyan is een echte wolf in schapenkleren van kleins af was dit mannetje al niet te vertrouwen en dat zal hij vast nooit zijn. Een liegenbeest, zo erg dat hij zijn leugens zelf nog durft te geloven en de echte waarheid het liefst verkruimelt tot een hoopje stof. Hij ziet er uit als een charmante spontane jongeman, ijdeltuit zeker maar wel een vriend van iedereen. Zo zal hij zich ook in de ogen van onbekenden gaan voordoen. Vriendelijk hulpvol, maar eenmaal je echt diep in zijn warme bruine kijkers kijkt. Zie je zwart, het zwart van verdoemenis, haat, verachting, … zo kun je wel doorgaan. Zyan ziet je liever dood dan levend dat is zeker. Hij is erg sportief en energiek, moe zal je deze jongen niet direct zien maar misschien wel verveeld. Zyan moet wat te doen hebben, al is het van een tribuut te vermoorden tot een blaadje te porren. Het maakt hem vreselijk ongeduldig wat tot gevolg heeft dat hij erg nerveus kan worden tot laats echt gestresseerd. Doe er nog een schepje bovenop en hij word erg agressief tot dodelijk toe. Nee, deze jongen moet je niet ten vijand maken, want dat ben je sowieso al. Het feit dat je hem wat zal zitten uitdagen zorgt ervoor dat jou vermoorden bovenaan zijn ‘Hunger List’ komt te staan. Zyan is streng opgevoed in een familie van drie zoons waar hij de oudste is. Zijn Vader was één van de leiders in het dorp en werkte erg lang, zijn moeder was dan weer aan het werken bij de leerlooierij waar ze werkte aan handvaten voor de wapens, de kokers waar pijlen ingestoken worden etc. Zyan was verantwoordelijk om voor zijn broers te zorgen na school en tijdens de trainingen hen goed op te leiden net zoals zijn vader hem heeft opgeleid. De harde aanpak dus. De relaties tussen de broers was dan ook op een zijden draadje en kon ieder moment kapotscheuren. Iets wat op zijn 15 uiteindelijk gebeurd is. Ichem, zo noemde Zyans middelste broer kon niet tegen de dominante houding die hij altijd aannam. Op den duur geraakte hij zelf jaloers op zijn oudere broer en viel hij hem tijdens de trainingen aan, met bedoeling zijn broer een les te leren. Zyan vatte dit totaal verkeerd op en zag dit als een poging tot moord aan. Zijn opvliegendheid maakte hem zijn broer bijna wurgen tot hij gestoken werd in zijn borst wat het lelijke litteken veroorzaakte. Sindsdien heeft Zyan zijn broer Ichem nooit meer aangesproken. Gedaan alsof deze maar een hoopje lucht was waar hij zo doorheen kon lopen. De leugentjes die Zyan erond verzon pakte meteen zijn vader in, wat hem ook zijn tweede zoon liet verachten . Hun moeder is er dan uiteindelijk vandoorgegaan met Ichem wat Zyan, zijn vader en zijn jongere broertje Hyrrias achter liet. De kleinste jongen zweeg als een graf uit angst voor zijn grotere broer maar langs de andere kan ook bewondering. Zyan mag zijn kleine broer wel en heeft tot de dag van de trekking de jongen van 13 goed opgeleid zodat hij misschien over een aantal jaren ook zou kunnen meedoen aan de spelen. Zyan heeft zich natuurlijk vrijwillig aangeboden. Puur omdat hij eer wilt, hij wilt aanbeden worden en moorden. Laten zien welke wolf er werkelijk in hem schuilt.
    Uiterlijk




    Zyan is iemand die voor de vrouwen onder het Labeltje Knap, en onweerstaanbaar staan. Zijn licht getinte huid en zijn donkere ogen laten meteen zien dat hij van warmere oorden komt. Zy heeft chocoladebruine ogen die je zo doen verdwalen in je gedachte, zijn volle lippen en scheve grijns zijn dan eerder uitdagend en verleidelijk. Zijn haren zijn caramelkleurig en zodra de zonneschijn hem tegemoet komt lijken zijn lokken van goud. Zijn sportieve lichaam word iedere dag goed verzorgd en daaruit lijk je af te lijden dat Zyan een énorme ijdeltuit is. Niemand komt er aan zijn haar om je bent je hand kwijt. Zo is hij eenmaal ingesteld en hij is nogal wraakzuchtig om die dingen. Voor het Capitool is hij natuurlijk een streling voor het oog, wat Zyan natuurlijk ook weet aangezien hij een enorme eigendunk is en graag sponsers wilt krijgen om deze spelen te winnen. Er is wel iets wat opvalt eenmaal hij zijn gespierde lichaam Showt. Dit zijn de verschillende littekens die zijn rug en borst snijden. Het vreselijke litteken op zijn borst was van een hevige ruzie met één van zijn jongere broers,- welke zich nooit meer heeft laten zien.

    Specialiteiten: Zwaardvechten ,maar met nadruk op fijne scherpe en handige zwaarden zoals een floret. Zyan is opgetraind, tot gedrild om deze sport perfect te moeten kennen wat soms al eens met een wat lompe houding kan verwezenlijkt worden. Gezien hij ook breedgebouwd is zou het voor hem geen probleem moeten zijn om met zijn blote handen iemand tot 'moes' te slaan of ledematen te breken. Zyan heeft ook een scherp gehoor wat er sterker is dan zijn zicht. Hij kan pijlen/speren/messen horen afsuizen maar of hij lenig en snel genoeg is om deze te ontwijken is nog de vraag.
    Zwaktepunten: Zicht, wapens zoals speerwerpen met shakrams gooien of nog andere prullen kan hij niet en vind hij ook tijdsverlies. Wapens moet je snel kunnen hanteren, zodat je je toch kunt verdedigen. Al is dat ook één van zijn zwakheden. Zyan is een doener en denk niet na als hij iets doet. Hij valt snel aan zonder zijn tegenstander goed in te schatten wat vaker slecht in zijn voordeel zit dan goed. Zyan is ook niet de lenigste en bomen klimmen vind hij maar onzin. Ze zouden je er zo uit kunnen schieten. Het feit dat hij dan ook wat zwakker toont allen dan in groep zorgt er voor dat hij zo lang mogelijk bij de beroepstroep zal aansluiten en daarna misschien zijn sluwe plannetjes tewerk zou laten gaan. Als het zo ver zal komen tenminste.

    Extra informatie Hij behoort tot de beroepstroep


    Ik besef me net dat ik hem (in de rpg toen) had gebaseerd op het personage die ik voor je eerste story had gemaakt :') Maar hier is ie dan, de bevreesde Zyan. Als ik wat moet veranderen zeg je het maar ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cynefin schreef:
    (...)

    Nee hoor, maar ik heb niet graag een rol die er zo ziet (zie spoiler) maar als t er 600 zijn ofzo vind ik dat denk ik ook wel goed (:
    Naam: Piet Henk Baars
    Leeftijd: 40
    Uiterlijk: Dik, klein, uitgezakt
    Innerlijk: Slim, sluw, snel
    etc.


    Neen, dat was ik ook niet van plan, haha. Maar bedankt! (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Raccoon schreef:



    Zyan Augustus Devins

    Leeftijd 18 jaartjes jong hij verjaard op 4 April wat hem het sterrenbeeld Ram heeft.
    District: 22
    Karakter Zyan is een echte wolf in schapenkleren van kleins af was dit mannetje al niet te vertrouwen en dat zal hij vast nooit zijn. Een liegenbeest, zo erg dat hij zijn leugens zelf nog durft te geloven en de echte waarheid het liefst verkruimelt tot een hoopje stof. Hij ziet er uit als een charmante spontane jongeman, ijdeltuit zeker maar wel een vriend van iedereen. Zo zal hij zich ook in de ogen van onbekenden gaan voordoen. Vriendelijk hulpvol, maar eenmaal je echt diep in zijn warme bruine kijkers kijkt. Zie je zwart, het zwart van verdoemenis, haat, verachting, … zo kun je wel doorgaan. Zyan ziet je liever dood dan levend dat is zeker. Hij is erg sportief en energiek, moe zal je deze jongen niet direct zien maar misschien wel verveeld. Zyan moet wat te doen hebben, al is het van een tribuut te vermoorden tot een blaadje te porren. Het maakt hem vreselijk ongeduldig wat tot gevolg heeft dat hij erg nerveus kan worden tot laats echt gestresseerd. Doe er nog een schepje bovenop en hij word erg agressief tot dodelijk toe. Nee, deze jongen moet je niet ten vijand maken, want dat ben je sowieso al. Het feit dat je hem wat zal zitten uitdagen zorgt ervoor dat jou vermoorden bovenaan zijn ‘Hunger List’ komt te staan. Zyan is streng opgevoed in een familie van drie zoons waar hij de oudste is. Zijn Vader was één van de leiders in het dorp en werkte erg lang, zijn moeder was dan weer aan het werken bij de leerlooierij waar ze werkte aan handvaten voor de wapens, de kokers waar pijlen ingestoken worden etc. Zyan was verantwoordelijk om voor zijn broers te zorgen na school en tijdens de trainingen hen goed op te leiden net zoals zijn vader hem heeft opgeleid. De harde aanpak dus. De relaties tussen de broers was dan ook op een zijden draadje en kon ieder moment kapotscheuren. Iets wat op zijn 15 uiteindelijk gebeurd is. Ichem, zo noemde Zyans middelste broer kon niet tegen de dominante houding die hij altijd aannam. Op den duur geraakte hij zelf jaloers op zijn oudere broer en viel hij hem tijdens de trainingen aan, met bedoeling zijn broer een les te leren. Zyan vatte dit totaal verkeerd op en zag dit als een poging tot moord aan. Zijn opvliegendheid maakte hem zijn broer bijna wurgen tot hij gestoken werd in zijn borst wat het lelijke litteken veroorzaakte. Sindsdien heeft Zyan zijn broer Ichem nooit meer aangesproken. Gedaan alsof deze maar een hoopje lucht was waar hij zo doorheen kon lopen. De leugentjes die Zyan erond verzon pakte meteen zijn vader in, wat hem ook zijn tweede zoon liet verachten . Hun moeder is er dan uiteindelijk vandoorgegaan met Ichem wat Zyan, zijn vader en zijn jongere broertje Hyrrias achter liet. De kleinste jongen zweeg als een graf uit angst voor zijn grotere broer maar langs de andere kan ook bewondering. Zyan mag zijn kleine broer wel en heeft tot de dag van de trekking de jongen van 13 goed opgeleid zodat hij misschien over een aantal jaren ook zou kunnen meedoen aan de spelen. Zyan heeft zich natuurlijk vrijwillig aangeboden. Puur omdat hij eer wilt, hij wilt aanbeden worden en moorden. Laten zien welke wolf er werkelijk in hem schuilt.
    Uiterlijk




    Zyan is iemand die voor de vrouwen onder het Labeltje Knap, en onweerstaanbaar staan. Zijn licht getinte huid en zijn donkere ogen laten meteen zien dat hij van warmere oorden komt. Zy heeft chocoladebruine ogen die je zo doen verdwalen in je gedachte, zijn volle lippen en scheve grijns zijn dan eerder uitdagend en verleidelijk. Zijn haren zijn caramelkleurig en zodra de zonneschijn hem tegemoet komt lijken zijn lokken van goud. Zijn sportieve lichaam word iedere dag goed verzorgd en daaruit lijk je af te lijden dat Zyan een énorme ijdeltuit is. Niemand komt er aan zijn haar om je bent je hand kwijt. Zo is hij eenmaal ingesteld en hij is nogal wraakzuchtig om die dingen. Voor het Capitool is hij natuurlijk een streling voor het oog, wat Zyan natuurlijk ook weet aangezien hij een enorme eigendunk is en graag sponsers wilt krijgen om deze spelen te winnen. Er is wel iets wat opvalt eenmaal hij zijn gespierde lichaam Showt. Dit zijn de verschillende littekens die zijn rug en borst snijden. Het vreselijke litteken op zijn borst was van een hevige ruzie met één van zijn jongere broers,- welke zich nooit meer heeft laten zien.

    Specialiteiten: Zwaardvechten ,maar met nadruk op fijne scherpe en handige zwaarden zoals een floret. Zyan is opgetraind, tot gedrild om deze sport perfect te moeten kennen wat soms al eens met een wat lompe houding kan verwezenlijkt worden. Gezien hij ook breedgebouwd is zou het voor hem geen probleem moeten zijn om met zijn blote handen iemand tot 'moes' te slaan of ledematen te breken. Zyan heeft ook een scherp gehoor wat er sterker is dan zijn zicht. Hij kan pijlen/speren/messen horen afsuizen maar of hij lenig en snel genoeg is om deze te ontwijken is nog de vraag.
    Zwaktepunten: Zicht, wapens zoals speerwerpen met shakrams gooien of nog andere prullen kan hij niet en vind hij ook tijdsverlies. Wapens moet je snel kunnen hanteren, zodat je je toch kunt verdedigen. Al is dat ook één van zijn zwakheden. Zyan is een doener en denk niet na als hij iets doet. Hij valt snel aan zonder zijn tegenstander goed in te schatten wat vaker slecht in zijn voordeel zit dan goed. Zyan is ook niet de lenigste en bomen klimmen vind hij maar onzin. Ze zouden je er zo uit kunnen schieten. Het feit dat hij dan ook wat zwakker toont allen dan in groep zorgt er voor dat hij zo lang mogelijk bij de beroepstroep zal aansluiten en daarna misschien zijn sluwe plannetjes tewerk zou laten gaan. Als het zo ver zal komen tenminste.

    Extra informatie Hij behoort tot de beroepstroep


    Ik besef me net dat ik hem (in de rpg toen) had gebaseerd op het personage die ik voor je eerste story had gemaakt :') Maar hier is ie dan, de bevreesde Zyan. Als ik wat moet veranderen zeg je het maar ^^


    Oeh ik vind hem awesome ^^

    Echt waar? Das grappig hehe :3

    Ik keur hem goed en zet hem erbij (:


    I just caught the wave in your eyes

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Neen, dat was ik ook niet van plan, haha. Maar bedankt! (:


    Hahaha top ^^


    I just caught the wave in your eyes


    Juno Megan Doyle


    × Naam:
          Juno Megan Doyle

    × Leeftijd:
          17

    × Uiterlijk:
          [FC: Ellen Page]
          Juno heeft lang, bruin, golvend haar een een stel lichtbruine ogen, die beschermd worden door een paar versmallende wenkbrauwen. Ze heeft volle lippen en een vrij egale huid, maar dat heeft ze enkel omdat haar familie het geld heeft dat soort producten te kopen uit het geneeskunde-district: Nummer v-25. Ze is absoluut niet groot voor haar leeftijd, slechts één meter 55, en dat geeft haar een boel nadelen, maar ook voordelen.

    × Karakter:
          Juno mag dan wel een beroepstribuut zijn, ze is niet het type die je je daarbij zou voorstellen. Ze volgt niet graag, maar is meer een leiderstype. Als iemand haar niet laat leiden, moet ze die persoon niet hebben en bijgevolg is dat omgekeerd dan meestal ook het geval. Juno, echter, is geen harteloze seriemoordenaar. Als het even kan, vermoord ze mensen op een manier die toch nog onder menselijk gerekend kan worden - en ze moord ook alleen omdat ze weet dat het moet om te overleven. Ze heeft zich aangeboden, maar dat was enkel het geval omdat degene die getrokken werd een persoon was die ze de spelen niet wilde aandoen: Het kleine zusje van haar beste vriendin Alyssa. Hoewel Alyssa al sinds de spelen vorig jaar niet meer in leven is, ziet Juno haar nog steeds als haar beste vriendin en sindsdien heeft ze zich over haar zusje ontfermd, iets wat ze beloofd had aan haar toen ze afscheid nam. Maar gezien er geen vrijwilligers waren voor Arya (Alyssa's zus), heeft Juno besloten zich zelf aan te bieden.
    Juno is wel een persoon die doorzet, opgeven staat niet in haar woordenboek. Ze heeft niet écht voor de spelen gekozen, maar die indruk laat ze wel achter bij de mensen van het Capitool en ze weet dat ze kans maakt om te winnen, gewoon al om de reden dat ze al van haar vijf jaar traint voor de spelen. Ze is wel een goede vriendin. Als ze je vertrouwt, kan je echt op haar rekenen - zolang ze de keuze heeft. Als ze geen keuze heeft, zal ze gaan voor wat haar het beste lijkt - en dat is niet altijd het beste voor anderen. Als ze een keuze heeft, is ze een fantastische vriendin.
    Toch heeft ze een zekere arrogantie en zelfzekerheid over haar. Ze is bijna altijd overtuigd van haar eigen fantastische - en soms minder fantastische, ideeën.

    × Sterke punten+wapen(s):
          × Zwaard en messen
          × Kan heel veel met metaal, omdat ze uit het smeedkunst-district komt
          × Ze is snel en lenig, doordat ze zo klein is
          × Je kan haar bijna niet verassen, ze is altijd klaar voor alles

    × Zwakke punten:
          × Ze is absoluut niet sterk, ze zal man-op-man gevechten bijna nooit winnen
          × Ze is zo gefocust op haar eigen gelijk dat ze betere ideeën niet wil zien en zich daarmee soms in de problemen werkt.
          × Ze weet absoluut niets van geneeskundige planten en eetbare planten e.d.
          × Ze kan heel erge stekken geven, wat haar veel vijanden oplevert

    × District:
          Twintig.

    × Geschiedenis:
          Juno is opgegroeid in een rijk gezin, als enig kind, dochter van twee smidsen. Ze heeft nooit echt iets tekort gehad, heeft altijd kunnen genieten van de liefde van haar ouders en heeft nooit echte pijn gekend. Niet tot vorig jaar tijdens de spelen. Haar beste vriendin, Alyssa, had zich aangeboden als tribuut, maar is overleden tijdens de spelen. Ze is vermoord door haar districtsgenoot, een goede vriend van Juno, en daar is Juno nog steeds niet over heen. Ze is destijds beland in een depressie, ze zat als een plant in haar zetel en at niets meer. Langzamerhand is ze eruit gekomen en kwam haar leven weer op rails, maar ze is er nog steeds kapot van.

    × Extra:
          /

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 23:33 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Zo is Juno denk ik wel af. Ze is +-630 woorden zonder de categorienamen, dus ik hoop dat dat genoeg is? Als ik iets moet aanpassen, zeg je het maar!


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Nope ze is prima hoor ^^! Ik zet haar erbij (:

    Er staat alleen ergens halverwegen haar karakter een typefout geloof ik maar daar kan ik echt wel over heen kijken ^^

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 22:48 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Waar? Dan kan ik 'm aanpassen, ik vind het doodvervelend als ik schrijf- of typfouten maak. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    ...Alyssa al sinds de spelen volgend jaar niet meer in leven is, ziet Juno haar nog steeds...


    Hahaha, ik geloof dat volgend, vorig moet zijn, toch? ^^


    I just caught the wave in your eyes