GusWaters schreef:
@Markey ja daar heb je wel gelijk in vond ik eerst ook trouwens maar toch heb ik vertrouwen in dat John Green een goede reden had om toch voor haar te kiezen.
@Eledhel dat is jouw mening natuurlijk, maar misschien kan ik je wel blij maken door te zeggen dat ook Looking for Alaska (het grote misschien) zeer waarschijnlijk verfilmd zal worden.
Geen idee of je dat boek beter vond (en of je het gelezen hebt) maar dat vind ik alleszins het beste boek dat hij heeft geschreven.
Daaaamn. De volgorde van boeken van favoriet naar minst favoriet gaat zo: 1. Will Grayson Will Grayson, 2. An abundance of Katherines (of hoe je die titel ook spelt), 3. Looking for Alaska, 4. Fault in Our Stars, 5. Paper Towns. Hahaha, ze verfilmen mijn minst favoriete boeken :'D Ik vond het einde van dit boek gewoon zo tegenvallen. Vooral die Margot, ik vond haar zó irritant. Ik had echt zo'n "aandachtstrekker" gevoel bij haar. Maar misschien snap ik zijn boeken gewoon niet.
It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...