• Mijn vriendje slaat me soms heel hard en hij schopt me ook best vaak. Hij zegt dan dat het mijn schuld en soms vind ik dat het wel waar is. Mijn ouders maken zich zorgen en ik wil niet dat mijn vriendje hun iets aandoet Wat moet ik doen?!

    Hale?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Padeladelalala schreef:
    Hale?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Nee, je vriendje hoort je niet te slaan, nee.


    26 - 02 - '16

    Owh kut.

    Ik vind de antwoorden in de poll iets te raar om dit echt te kunnen geloven, sorry...

    Maar om toch even beleefd te doen en te antwoorden op je vraag: Ik zou er met je vriendje over praten en desnoods naar zijn ouders toestappen. Het is onrespectvol wat hij doet. Mocht al dat niet helpen kun je 'm ook altijd aangeven bij de politie voor mishandeling. Maar ik zou het eerst proberen op te lossen met praten. Iemand slaan/schoppen/whatever is sowieso gewoon not cool.

    Edit: En wat Inge ook al zegt: Gewoon die gast dumpen. Because he ain't worth ya.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 12:06 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik hoop echt dat dit een trollaccount is, want holy shit, nee, je vriendje hoort je niet te slaan. Geen van de opties in de poll zijn goed, want wat je eigenlijk zou moeten doen is die gast dumpen, zijn nummer verwijderen en hem blokkeren op Facebook of waar je verder ook nog contact met hem hebt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gezien de reacties in je poll vind ik het nogal moeilijk dit te geloven.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 12:06 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mendez schreef:
    Gezien de reacties in je poll vind ik het nogal moeilijk dit te geloven.


    Precies dit


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    LOL. Ja, dat is heel normaal.

    Allemantheia schreef:
    LOL. Ja, dat is heel normaal.

    Dacht ik al ja.

    -> Slotje


    I am an idiot, I move.

    Volgens mij is hier iemand aan 't trollen.


    Ich liebe dich 27.12.23