• Hallo.
    Ik zit momenteel met een probleem, maar ik voel me er niet fijn bij om er een topic over te maken. Nu is mijn vraag: wie kan ik een privébericht sturen zodat ik eventueel advies kan krijgen wat ik hiermee moet?


    26 - 02 - '16

    Mij wel!

    Mij mag je wel sturen hoor, ik luister graag naar mensen en help ze ook graag (:

    je kan me altijd een PB sturen met je problemen, alleen soms ben ik slecht in advies, just saying


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mij mag je altijd een berichtje sturen als je dat wilt. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je mag me altijd een berichtje sturen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh, wat aardig ;3
    Dankjulliewel!


    26 - 02 - '16

    Ik ben er ook altijd voor je, lieverd ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zie dat er al aardig wat mensen zijn, maar je mag mij ook een pb sturen. Ik ben alleen slecht in advies geven

    Madhouses schreef:
    je kan me altijd een PB sturen met je problemen, alleen soms ben ik slecht in advies, just saying


    -

    Je kan er mij een sturen.


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Normaal gesproken zou ik zeggen dat je mij een berichtje mag sturen, maar zelf zit ik met wat dingen waardoor ik geen (goed) advies kan geven. Hopelijk komt het wel goed met wat het ook is (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er zijn al tig mensen die gezegd hebben dat je hun een berichtje mag sturen, maar bij deze wil ik je zeggen dat je ook altijd bij mij mag komen wanneer je je ei kwijt wilt. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Er zijn er al zat zo te zien, maar als je met iemand wil praten die iets ouder is dan staat mijn inbox ook open.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 12:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mij kan je altijd pb'en. Al heb je wel wat mensen nu, hahaha. (:


    wat was dit ookalweer

    Cwtch schreef:
    Er zijn al tig mensen die gezegd hebben dat je hun een berichtje mag sturen, maar bij deze wil ik je zeggen dat je ook altijd bij mij mag komen wanneer je je ei kwijt wilt. <3


    Inspiration can hit you any time