• MEDEDELING: Alle credits van dit topic gaan naar Ana A.K.A. Ananas Pineapple The Prettiest       Alate. Luv u hunbun <'3

    WELKOM IN HET SPAMTOPIC.
    *Dramatisch achtergrond muziekje.*


    ×

    ×


    ×



    ×




    ×





    ×
    Leonie
    Ilona
    Laura
    Romée
    Jente
    Marjolein
    Floor
    Xantha
    Sha're
    Marie
    Tamara
    Julie
    Carianne
    Anaïs
    Xanthe
    Jaimy
    Yu
    Wendy
    Leah
    Julia





    ×




    ×



    ×


    ×

    ×
    ×



    Usernames:
    Laura ~ Xya
    Jente ~ Saith
    Yu ~ Syptini
    Leonie ~ Yetti
    Carianne ~ Meje

    Marjolein ~ lypophrenia
    Ilona ~ DeIevingne
    Julie ~ Awe

    Username van de maand:
    Zevens!



    Mensen, dit is een mededeling:
    Ik kreeg net zo'n genius idee.
    Het punt is, al mijn vriendinnen denken dat Insurgent eerder een appel is dan een film, en ik wil heel graag naar die film gaan met mensen die op de hoogte zijn van wat het is.
    So vandaar plaats ik dit in de beginpost, wie wilt er met mij mee naar Insurgent?
    Als het antwoord ja is, wil je me dan misschien even appen of een GB sturen?
    ~LAURA
    [/center]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 13:53 ]

    Muffins zijn..


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Welke Lily?

    Ik wilde dus pasgeleden June en Lewis gaan herschrijven, but toen kwam ik erachter dat dat, en dan vooral heel erg Lewis, een totaal onmogelijke opgave was.


    Oxford Lily. Dat was mijn tweede rol ooit. En ik wil hem nooit meer zien.


    -

    Waterhouse schreef:
    Oh jee, Laura, je maakt me bang.


    *Duivels lachje.* Dat was ook de bedoeling.
    But ik ga het echt geweldig vinden om de jaloerse broer te spelen. Dus ik ben me al aan het voorbereiden op die rol.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    *Duivels lachje.* Dat was ook de bedoeling.
    But ik ga het echt geweldig vinden om de jaloerse broer te spelen. Dus ik ben me al aan het voorbereiden op die rol.


    Blaine lijkt nu echt een dork :') Eigenlijk was hij ook wel een beetje badass. Nou ja, minder dan Logan en Avery ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Oxford Lily. Dat was mijn tweede rol ooit. En ik wil hem nooit meer zien.


    Hahaha. Well, ik denk dat iedereen nu wel een beetje doorheeft hoe June en Lewis zijn, so niemand hoeft ooit meer naar die rollen te kijken.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Hahaha. Well, ik denk dat iedereen nu wel een beetje doorheeft hoe June en Lewis zijn, so niemand hoeft ooit meer naar die rollen te kijken.


    This. With Silena. I'm not gonna rewrite. Too mich time.


    take me back to the basics and the simple life

    Waterhouse schreef:
    (...)

    Blaine lijkt nu echt een dork :') Eigenlijk was hij ook wel een beetje badass. Nou ja, minder dan Logan en Avery ^^


    Haha. Well, Logan in actie is denk ik wel heel badass, als ik dat voor elkaar zou krijgen om te spelen. Over het algemeen ben ik bar slecht in het spelen van evil jongens..
    But ergens kan ik ook niet wachten tot Avery en Blaine iets krijgen en dan ontploft Logan echt.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Haha. Well, Logan in actie is denk ik wel heel badass, als ik dat voor elkaar zou krijgen om te spelen. Over het algemeen ben ik bar slecht in het spelen van evil jongens..
    But ergens kan ik ook niet wachten tot Avery en Blaine iets krijgen en dan ontploft Logan echt.


    Hahaha, dat gaat leuk worden ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Waterhouse schreef:
    (...)

    Hahaha, dat gaat leuk worden ^^


    For sure.
    But ik ga nu met June schrijven.


    She was always looking for more..

    5900 (yeah)


    -

    Iniminicum schreef:
    5900 (yeah)


    5900e post right? Anders is t awkward

    CONGRATZ (yeah)


    take me back to the basics and the simple life

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Haha. Well, Logan in actie is denk ik wel heel badass, als ik dat voor elkaar zou krijgen om te spelen. Over het algemeen ben ik bar slecht in het spelen van evil jongens..
    But ergens kan ik ook niet wachten tot Avery en Blaine iets krijgen en dan ontploft Logan echt.

    Als het zo doorgaat tussen hun zitten ze al zoenend in een bezemkast voor t feest uberhaupt is begonnen, haha.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Iniminicum schreef:
    5900 (yeah)

    JULLIE GAAN ME VEEL TE SNEL MAN


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cave schreef:
    (...)
    Als het zo doorgaat tussen hun zitten ze al zoenend in een bezemkast voor t feest uberhaupt is begonnen, haha.


    Yes, en dan staat Logan met een bezemsteel klaar om Blaine bewusteloos te slaan.


    She was always looking for more..

    Cave schreef:
    (...)
    JULLIE GAAN ME VEEL TE SNEL MAN


    JA, IK BEN ECHT TEGELIJK MET JENTE HIER GEKOMEN EN NU ZIT ZE 1000 POSTS BOVEN MIJ. WHAT THE HELL HAPPEND THERE?


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    JA, IK BEN ECHT TEGELIJK MET JENTE HIER GEKOMEN EN NU ZIT ZE 1000 POSTS BOVEN MIJ. WHAT THE HELL HAPPEND THERE?

    IK WAS ER NOG EERDER EN NU ZIT IK 1000 POSTS ONDER JOU EN 2000 ONDER JENTE UGH JEEZ


    “A queen will always turn pain into power.”