• Zweinstein -> Cwtch
    Behalve mijn username heb ik ook mijn profielfoto en profiel veranderd. Neem gerust een kijkje! c:


    Wat vind jij jouw leukste username die je ooit gehad hebt? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    O gawd. Dat wil ik horen! _O_


    Haha een voordeel is dat wij de 'G' zo hard uitspreken, dat doen ze in Welsh ook, dus advantage. Heb je ooit het geluidsfragment gehoord van de langste plaatsnaam in Europa: Llanfairpwll­gwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch. Op wikipedia kun je het beluisteren haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Awesome username, poepie! Me approves c:

    En ehm, dat zijn er echt een boel. De meest recenten van mij denk ik zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe spreek je in vredesnaam je username uit haha.
    Wel een mooie betekenis though, nu moet ik alleen nog onthouden dat jij erachter zit haha.

    Mijn leukste username? Uh, op dit moment Derks, maar Gaudino en Vinception staan op een gedeelde 2e plaats :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oeh fabberd.
    Mijn fav? Uh.... Geen idee.. DAWSONS? :'D


    wat was dit ookalweer

    Mooi, mooi! Prachtige betekenis!

    Mijn favoriete username? I don't know, to be honest.


    26 - 02 - '16

    Love it! Ik ben er zelf nog niet helemaal uit of Lizor of Wolfstar mijn favoriete username is ;3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Beardsley schreef:
    (...)

    Haha een voordeel is dat wij de 'G' zo hard uitspreken, dat doen ze in Welsh ook, dus advantage. Heb je ooit het geluidsfragment gehoord van de langste plaatsnaam in Europa: Llanfairpwll­gwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch. Op wikipedia kun je het beluisteren haha


    Nah, ik wil het niet van een vertaalmachine horen. Waarom vertel jij het me niet? _O_

    Takamasa schreef:
    Awesome username, poepie! Me approves c:

    En ehm, dat zijn er echt een boel. De meest recenten van mij denk ik zo.


    Poepie?.... Ik ben niet vies! Heb me nog gedouched! D:

    I like al your usernames. c:

    Derks schreef:
    Hoe spreek je in vredesnaam je username uit haha.
    Wel een mooie betekenis though, nu moet ik alleen nog onthouden dat jij erachter zit haha.

    Mijn leukste username? Uh, op dit moment Derks, maar Gaudino en Vinception staan op een gedeelde 2e plaats :Y)


    Als je het weet mag je het me komen vertellen! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je spreekt het uit als Cutch! Het is een Wels (?) woord, en in het Wels (nogmaals, ?) spreek je de W uit as een U (:
    Heel mooie naam! Toen ik in Wales was ben ik dat woord veel tegen gekomen ^.^

    Wat een mooie naam! Het komt me ergens bekend voor, maar ik heb echt geen idee waarvan.

    Mijn leukste username vindt ik denk ik Ameliorate, hoewel ik mijn anderen ook heel leuk vond.


    She was always looking for more..

    Gogh schreef:
    Je spreekt het uit als Cutch! Het is een Wels (?) woord, en in het Wels (nogmaals, ?) spreek je de W uit as een U (:
    Heel mooie naam! Toen ik in Wales was ben ik dat woord veel tegen gekomen ^.^

    (Welsh dacht ik.)

    Onwijs leuke naam Yopanda! En de titel van het topic! *grinnikt*
    Mijn favoriet is denk ik Maovesa... Of Boromir!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gogh schreef:
    Je spreekt het uit als Cutch! Het is een Wels (?) woord, en in het Wels (nogmaals, ?) spreek je de W uit as een U (:
    Heel mooie naam! Toen ik in Wales was ben ik dat woord veel tegen gekomen ^.^


    haha dat was niet wat de translator er van maakte, maar klinkt sensible


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gogh schreef:
    Je spreekt het uit als Cutch! Het is een Wels (?) woord, en in het Wels (nogmaals, ?) spreek je de W uit as een U (:
    Heel mooie naam! Toen ik in Wales was ben ik dat woord veel tegen gekomen ^.^


    Welsch* ^^
    En nu dat er eindelijk een klinker zit in het woord (qua uitspraak dan) klinkt het al een stuk beter! _O_ hahaha
    Dankjewel! c:

    Madrugada schreef:
    (...)
    (Welsh dacht ik.)

    Onwijs leuke naam Yopanda! En de titel van het topic! *grinnikt*
    Mijn favoriet is denk ik Maovesa... Of Boromir!


    I know right! Ik had direct de perfecte titel voor dit topic bedacht. Vond ik althans. Ghehe :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    Poepie?.... Ik ben niet vies! Heb me nog gedouched! D:

    I like al your usernames. c:

    Haha, allemaal? Zelfs die eersten? Die zijn nogal.. noobs :'D Hehehe. Maargoed, thanks ^^
    And yes! Poepie! Als jij me bae noemt, noem ik jou poepie. ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind deze ook erg leuk! Mijn favoriete usernaam is waarschijnlijk Rowling (tenminste die neem ik het meest terug). Adele & Futuristic zijn ook favorieten.


    Alleen maar tranen van geluk

    Wat een leuke naam!
    Ik denk dat mijn favoriete naam toch Stradlin was ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque