• Dit leek me het beste subforum, maar verplaats het topic gerust als ik fout zit.

    Voor een schrijfwedstrijd heb ik een kort verhaal geschreven, en aangezien ik vaak foutjes over het hoofd zie en ik niet helemaal blij ben met wat ik gedaan heb, kan ik wel wat feedback gebruiken. Het zijn maar 580 woorden, dus als je het wilt doen zou ik je eeuwig dankbaar zijn!

    Edit: Het is zo kort, dat ik het in een pb kan sturen (:

    Edit2: Ik kan altijd meer feedback gebruiken. Elke vrijwilliger is welkom

    Edit3: Zo, nu heb ik genoeg vrijwilligers. Iedereen hartstikke bedankt!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 10:49 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil het ook best lezen, alleen kan ik niet beloven dat het vandaag of morgen lukt (anders is het vrijdag ofzo wel)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Ik wil het ook best lezen, alleen kan ik niet beloven dat het vandaag of morgen lukt (anders is het vrijdag ofzo wel)


    geeft niet, het heeft geen haast


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wil je mij een pb'tje sturen? Er zijn echt zoveel mensen die dit willen x)


    all because i liked a girl

    Heb je nog een vrijwilliger nodig? Ik stel me kandidaat!


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Kom maar op


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hey, sorry, ik heb het nog niet kunnen lezen, heb al een hele week vreselijke hoofdpijn...
    Anyway, nu lukt het dus ook nog niet, hopelijk is het morgen of overmorgen over en kan ik je story nalezen
    Om maar even te zeggen waarom er vertraging is


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Hey, sorry, ik heb het nog niet kunnen lezen, heb al een hele week vreselijke hoofdpijn...
    Anyway, nu lukt het dus ook nog niet, hopelijk is het morgen of overmorgen over en kan ik je story nalezen
    Om maar even te zeggen waarom er vertraging is


    Geeft niet. Beterschap!


    Rest in Peace, Son of Gondor