•       Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Niets meer. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt. Doen ze dit niet, komen ze in het 'vrouwenhuis' terecht, de nachtmerrie van elk meisje. Je wordt er geslagen, mishandeld,...
    Congrulation is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 17-20 jaar oude leeftijd één keer naar de 'Lady ceremonie'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    Om te weten :
    - De meisjes worden bij hun geboorte in het vrouwenhuis geplaatst, dit is verplicht. Hun moeder is dus verkracht of echt verliefd geworden op hun meester.

    Regels in de nieuwe wereld :
    - Vrouwen mogen alleen maar doen wat hun meester accepteert.
    - Vrouwen moeten doen wat hun meester wenst, anders moeten ze terug naar het vrouwenhuis.
    - De Lady ceremonie is van 17 tot 20 jaar oud voor beide geslachten.
    - De rijkste jongens (1ste klasse) mogen eerst hun meisje kiezen. Dan de tweede, en dan de derde.


    Regels :
    - Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    - Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    - Hou er rekening mee dat de meeste jongens niet erg lief en aardig zullen zijn, want de soort is in de jaren erg veranderd.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan !
    - Geen perfecte personnages.
    - Niemand buitensluiten !
    - Minimum vier keer per week reageren.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je reservering vervalt na 2 dagen.
    - Spreek ook andere relatie's af met andere mensen zodat iedereen eens met elkaar kan RPG'en.

    Invullijstje :
    Naam :
    Leeftijd :
    Klasse : {Alleen voor jongens. 1ste klasse, 2e klasse of 3e klasse}
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Slaaf/meester : {Wordt later afgesproken}
    Relatie's : {Zelf af te spreken}
    Extra :


    Rollen :
    Jongens
    - Chester Ernesto Knight || Rollins 1.1
    - Fynn Robert Hood || The_Glue 1.7
    - Pipkin Hamatora || Sugasu 1.4
    - Maxime Nathaniel Montgomery || Dumbledore 1.4
    - Josiah Kydd More || Rollins 1.6
    Meisjes VOL
    - Celina Solana Mirai || Recentia 1.2
    - Sunset Dyani Eguerre || The_Glue 1.7
    - Lucinda Wooden ||Appelboompje 1.3
    - Andelyn "Andy" Cassington || FairyTalest 1.2
    - Kaylie Maira Deliva || Deliva 1.4

    Faceclaims
    Sasha Pieterse - Iniminicum
    Candice Accola - Recentia
    Caitlyn Stacey
    Denk heel goed na, voordat je mee zult doen aan deze RPG. Ik heb hem al eens geopend, en al snel liep hij dood. Dit wil ik niet weer, de verhaallijn komt ook van mijn story.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2015 - 18:48 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Sorry ik heb het redelijk druk met school dus dat lijstje zal wat langer duren, maar ik post wel gewoon in de speeltopic ik heb Pipkin om mee te praten als er verder nog mensen zijn.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 20:35 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Fairytalest schreef:
    Ligt het aan mij, of loopt het nog niet echt lekker?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign