• Bij Castle zag ik dat hij zo'n super awesome app had om te schrijven, maar het komt eigen hierop neer: Je kunt schema's (bijvoorbeeld stambomen) maken en daar een tekst bij een tak zetten en als je op die tekst klikt klapt het uit.
    Weet iemand waarbij je dit makkelijk kunt doen en die ook te krijgen is via de app store voor de laptop? Of misschien een andere app die heel handig is bij het schrijven?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MT


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb geen idee, maar klinkt handig.


    16 - 09 - '17

    Ik weet welke je bedoelt, had die laatst ergens gezien.
    Maar kan zo even niet bedenken hoe die heette.

    Oooh dat gebruikten ze ook eens bij Extreme Home Makeover, ik geloof dat ik weet wat je bedoelt, alleen geen idee hoe die heet hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het eerste waar ik aan moest denken was Prezi.
    Het is geen app (of toch niet dat ik weet) maar je hebt het online.
    Het werkt als een soort van powerpoint, maar je kan er veel meer mee doen en ook inzoomen op dingen enzoverder.
    Geen idee of dit is wat je zoekt (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik gebruik bookwriter free op het moment. Maar het is niet heel bijzonder. Je kan hier makkelijk je plots kwijt en je karakterbeschrijvingen, naast je tekst.

    Maar het is niet heel anders dan anders.


    It's never gonna happen, Guys.