• Hallo,

    Naar aanleiding van het 'Foto van jezelf topic". Ik heb even gekeken maar zag geen topic dat al bestond met dit idee. Forgive me if I'm wrong. Dan mag er meteen een slotje op.
    (Heb weer even niet op Q gezeten)

    Maar het idee is, dus een foto hoe je er vroeger uitzag (een aantal jaar geleden, geen baby foto's ;) ) En een foto van nu.
    Weet niet of dit leuk is?

    Dus mijn foto toen ik 16 was

    Image and video hosting by TinyPic


    en 18
    Image and video hosting by TinyPic


    en nu 20
    Image and video hosting by TinyPic

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 20:00 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Recidivism schreef:
    (...)

    Nicee, ja ik ook.
    zelfs blauw haar:
    Image and video hosting by TinyPic


    Vet D:

    Ik heb het blond gehad met zwart/bruin onderaan.



    Deze foto is van een fotoshoot toen ik bijna 16 was.


    26 - 02 - '16

    Gogh schreef:
    Nee mijn tienjarige ik was echt een ramp. Waarom ik me zo durfde te vertonen, ik weet het niet. Waarschijnlijk denkt mijn twintigjarige ik ook zo over veertienjarige ik, maar ach :Y)


    Haha jup. Dat blijft gebeuren.
    Al vond ik het niet allemaal verschrikkelijk bij mezelf, maar idd 12 jarige ik, daar post ik liever geen foto's van ;)
    Vanaf 15/16 kan ik er om lachen


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Oh wow, ik kom er nu pas achter dat ik best veranderd ben in die vier jaar :') Vind ik dan.


    El Diablo.

    Celerity schreef:
    (...)

    Vet D:

    Ik heb het blond gehad met zwart/bruin onderaan.



    Deze foto is van een fotoshoot toen ik bijna 16 was.


    vet mooi! ik heb ook een keer een foto shoot gedaan.
    Hierna stop ik met foto's hahah:)
    Image and video hosting by TinyPic


    Image and video hosting by TinyPic


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Haha ik ga morgen ofzo ook eens foto's zoeken en mezelf vergelijken. Wordt hilarisch


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zamperini schreef:
    Oh wow, ik kom er nu pas achter dat ik best veranderd ben in die vier jaar :') Vind ik dan.


    ja inderdaad;o
    tijd gaat snel he? Haha:)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Recidivism schreef:
    (...)

    vet mooi! ik heb ook een keer een foto shoot gedaan.
    Hierna stop ik met foto's hahah:)
    Image and video hosting by TinyPic


    Image and video hosting by TinyPic


    Cool!
    Ik heb nog veel meer shoots gedaan, die staan wel in m'n album op mijn profiel ;3


    26 - 02 - '16

    Recidivism schreef:
    (...)

    ja inderdaad;o
    tijd gaat snel he? Haha:)


    Hahaha, nogal :')


    El Diablo.

    Recidivism schreef:
    (...)

    Haha jup. Dat blijft gebeuren.
    Al vond ik het niet allemaal verschrikkelijk bij mezelf, maar idd 12 jarige ik, daar post ik liever geen foto's van ;)
    Vanaf 15/16 kan ik er om lachen


    Haha, ik denk dat ik nog een paar jaartjes moet wachten tot ik denk "oh eigenlijk was ik ook best wel lief en absoluut een lelijk mormel, maar wel lief"

    Misschien vind ik binnenkort nog een pareltje van een foto, dan zal ik hier iets posten (;

    Haha, ik heb alleen foto's van toen ik 14/15 was dus eigenlijk gewoon vorig jaar en dit jaar ahahaha.
    Er stonden wel hele oude foto's, van toen ik 10 was enzo, op de oude laptop, maar die is gemold dus die foto's zijn weg en heb ik dus niet meer. Helaas. Anders had ik graag wat fotootjes gepost haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Celerity schreef:
    (...)

    Cool!
    Ik heb nog veel meer shoots gedaan, die staan wel in m'n album op mijn profiel ;3


    das wel vet! Ja ik ben nog een keer benaderd, maar ik had geen interesse. Modellenwerk is niks voor mij:) al die make up enzo, bah. Haha, maar voor een keer was leuk.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Recidivism schreef:
    (...)

    das wel vet! Ja ik ben nog een keer benaderd, maar ik had geen interesse. Modellenwerk is niks voor mij:) al die make up enzo, bah. Haha, maar voor een keer was leuk.


    Ik doe ook gewoon shoots voor de lol. Dat hele modellenwereldje is niets voor mij.


    26 - 02 - '16

    Okay ik heb wat foto's verzameld. Het was mooier geweest als ik toegang had gehad tot al mijn oude hyvesfoto's, want dan had ik meer oude breezerfoto's, maar alla.

    2010



    2011



    2012



    2013



    2014



    2015



    Het voornaamste verschil is denk ik dat ik veel dikker ben geworden sinds 2010. Verder is mijn haar en dergelijke best wel hetzelfde gebleven en ik kan nog steeds foto's uit 2011 gebruiken als profielfoto haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    OH JAWEL, IK HEB TOCH NOG FOTO'S GEVONDEN

    Heb ooit mijn oude telefoon leeggehaald op mijn laptop (toen ik nog een nokiaatje had) dus ik heb daar foto's van. Prepare :Y)


    2011

    .jpg" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    2012


    Op het Meiden Summer Event met mijn prachtige regenjas en Tim Douwsma


    2013


    Met mijn 1D shirt


    2014


    Je raadt het al, met mijn 1D mok


    2015


    Mijn recentst gemaakte, 'zeldzame' selfie (inclusief filter)



    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    -

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 21:41 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]