• Ik wil graag een strakker lichaam. Nee, ik vind mezelf niet dik, maar ik heb wel wat vetjes op mijn buik zitten en ook heb ik vrij gezette benen. Nu wil ik mijn lichaam strakker hebben. Nu heb ik dus bedacht om drie keer in de week een workout te doen. De workouts van BestFitFriendsNL op YouTube leken me wel wat. Alleen vraag ik me af of dit gaat helpen als ik geen cardio ga doen, aangezien ik dus ook wel enkele kilo's wil afvallen. Hardlopen of iets dergelijks zie ik zelf echt niet zitten, mijn conditie is 0 en lastig op te bouwen (astma etc.) plus ik vind het echt niks aan. Hebben jullie tips? Ik ga sowieso snacks laten staan, ik ben iemand die graag tussendoor een hele reep chocolade naar binnen werkt, maar ik weet ook dat als ik dit een week laat staan, ik het totaal niet mis. Ik ben zeer benieuwd naar jullie tips en ervaringen en of jullie nog goede workouts/oefeningen weten. Ook is motivatie nooit weg!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:23 ]


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Ik hou zelf heel erg veel van zwemmen! Dat werkt ook heel erg goed mee met het slanker worden en je gebruikt ook nog eens bijna al je spieren (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik ben zo'n loser die in d'r eentje hardcore gaat dansen in haar kamer. Enige manier om mij aan het bewegen te krijgen. Werkt prima! Maar dan moet je wel van dansen houden.


    i put the fun in funeral

    Frosch schreef:
    Ik hou zelf heel erg veel van zwemmen! Dat werkt ook heel erg goed mee met het slanker worden en je gebruikt ook nog eens bijna al je spieren (:


    Ik vind zwemmen ook echt super leuk, alleen is hier maar één zwembad in de buurt en die is behoorlijk aan de prijs. Plus dat ik in mijn eentje zwemmen dan weer wat minder vindt. :(


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Gewoon lopen?
    Ik heb ook een conditie van nul én astma, maar ik loop nu wat vaker en voel dat het wel beter gaat met me. Het is wel aan te raden want volgens sommige ben ik al een beetje afgevallen bij mijn buik (:
    Maar, daarbij heb ik mijn eten ook wel aangepast, hahah. Geen frisdrank meer en alleen water en thee of limonade (carvan cevitan). Een aardappeltje minder en een schepje meer groente. Such things. Want alleen sporten of iets dergelijks gaat niet helpen, want je dieet moet ook aangepast worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    Gewoon lopen?
    Ik heb ook een conditie van nul én astma, maar ik loop nu wat vaker en voel dat het wel beter gaat met me. Het is wel aan te raden want volgens sommige ben ik al een beetje afgevallen bij mijn buik (:
    Maar, daarbij heb ik mijn eten ook wel aangepast, hahah. Geen frisdrank meer en alleen water en thee of limonade (carvan cevitan). Een aardappeltje minder en een schepje meer groente. Such things. Want alleen sporten of iets dergelijks gaat niet helpen, want je dieet moet ook aangepast worden.


    Dat over voeding besef ik me ook en daar ben ik ook mee bezig. Lopen geeft bij mij niet erg veel effect. Ik probeer sowieso elk avond een stuk te wandelen, om toch nog wat beweging te pakken na een avondmaaltijd, maar merk hierdoor zelf niet veel verschil.


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Overkill schreef:
    Ik ben zo'n loser die in d'r eentje hardcore gaat dansen in haar kamer. Enige manier om mij aan het bewegen te krijgen. Werkt prima! Maar dan moet je wel van dansen houden.


    Wij losers maken deze wereld beter.


    wat was dit ookalweer

    Anarian schreef:
    (...)

    Dat over voeding besef ik me ook en daar ben ik ook mee bezig. Lopen geeft bij mij niet erg veel effect. Ik probeer sowieso elk avond een stuk te wandelen, om toch nog wat beweging te pakken na een avondmaaltijd, maar merk hierdoor zelf niet veel verschil.


    Wandel je(4 tot 6 kmph) of stap je lekker door(6 tot 8 kmph). Want dat maakt ook wel een beetje verschil. En door het lopen worden je longen beter en langzaamaan word je er ook wat dunner van.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.