Wolfstar schreef:
@Square, ik wil je even bedanken voor de linkjes! Vooral Text Talk was echt ge-wel-dig! Als je er nog meer hebt, let me know! c:
Ik heb zelf ook nog een hele goede, die heeft iemand voor mij geschreven en hij is geweldig; Home
Geen probleem! ^^ En I knoooow. Ik zit erover te denken die opnieuw te lezen, haha.
Ik zal ook eens naar dat verhaal gaan kijken. Klinkt interessant. (:
Zelf ben ik de laatste tijd weer een beetje richting Steve/Bucky getrokken, maar ik heb er nog wel eentje voor Wolfstar die echt overal tussenuit sprong:
As Red As Hearts And Autumn, bijna 50k. De auteur heeft het op AO3 een G-rating gegeven, maar eigenlijk zou ik het een M geven. Anyway, wat de rating ook is, het verhaal is gewoon zo zo zo goed. De beschrijving is kort en een beetje vaag, waardoor het een tijdje duurde tot ik het een kans durfde te geven, maar lees het, serieus. Veel fluff, wat angst, geweldig beschreven personages (ook Lily en Peter!) en natuurlijk heel veel Wolfstar, met als bonus een echt, serieus plot onder alle hilariteit. Zulke verhalen vind je niet vaak. *.*
Het mooiste is dat er ook nog een vervolg is,
The Winter of Discontent, met nog eens zo'n 60k. Dat klinkt misschien als veel, maar het speelt zich na Hogwarts af (een tijdje na het eerste verhaal, waar het eigenlijk ook maar losjes op volgt) en is (een van) de beste Wizarding War fics die ik ooit heb gelezen. En opnieuw, een heel boeiend plot, alsof het verhaal nog niet geweldig genoeg was.
/end fangirling
[ bericht aangepast op 28 april 2015 - 21:22 ]
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan