• Vorig semester ging ik iedere dinsdag bij een vriend van mij eten en dat kwam ook uit met mijn rooster. Maar sinds dit tweede semester heb ik helemaal geen zin meer om te gaan. De lessen sluiten niet meer aan (hij zit bij de campus op kot, buiten de stad en ik zit in de stad op kot. Ik zou dan op en neer moeten fietsen.) en ik heb geen zin om alleen om te gaan eten op en neer te fietsen. Ook is het zo dat het emotioneel gewoon vermoeiend is. Hij is ontzettend druk en de laatste aantal weken is zijn ex vaak daar die ik niet mag, boven het feit dat ik introvert ben en sociale eventen al vermoeiend zijn, om het kort door de bocht te gooien. Op zich kan het af en toe leuk zijn, maar over het algemeen zie ik er tegenop.
    Ik heb hem al gezegd dat het moeilijk is etc voor een nieuwe datum te vinden om te eten. Ik wil hem niet kwetsen, want het is een heel aardige jongen, maar ik blijf er toch tegen op zien. Ik heb hem ook al uitgelegd dat het mij veel energie kost, maar dat lijkt hij niet te snappen.
    Wat kan ik nu best doen? Ik zat er al aan te denken om één keer in de twee weken te gaan, maar dan nog..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat klinkt wel vervelend... misschien een makkelijke tussenweg. Waarom nodig je hem niet bij jou uit? Want dat zou eigenlijk best een goede middenweg zijn. Dan zal zijn ex er niet zijn, en is het jullie tweetjes. Vooral als het met je rooster niet meewerkt zal het uiteraard nog vervelender zijn, dus dan is dit wel een optie, mits het natuurlijk mogelijk is. Want dat heen en weer fietsen na een lange dag school zou ik daar ook niet zo'n zin in hebben.


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    Dat klinkt wel vervelend... misschien een makkelijke tussenweg. Waarom nodig je hem niet bij jou uit? Want dat zou eigenlijk best een goede middenweg zijn. Dan zal zijn ex er niet zijn, en is het jullie tweetjes. Vooral als het met je rooster niet meewerkt zal het uiteraard nog vervelender zijn, dus dan is dit wel een optie, mits het natuurlijk mogelijk is. Want dat heen en weer fietsen na een lange dag school zou ik daar ook niet zo'n zin in hebben.

    Of jullie wisselen af? Ene keer bij jou eten, andere keer bij hem? (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Of jullie wisselen af? Ene keer bij jou eten, andere keer bij hem? (:


    Nee, normaal gezien bij hem, omdat hij (meer dan) graag kookt en ik geen idee heb wat we allebei eten (en hij wel).


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nee, normaal gezien bij hem, omdat hij (meer dan) graag kookt en ik geen idee heb wat we allebei eten (en hij wel).

    Jullie zouden ook samen bij jou kunnen koken en van te voren overleggen wat het gerecht gaat worden?


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Jullie zouden ook samen bij jou kunnen koken en van te voren overleggen wat het gerecht gaat worden?


    Dat is wel een goed idee. Dat overleggen, haha. Normaal kiest gewoon iemand.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    of je zegt de ene week regel jij wat we koken en de andere week die vriend van je


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    of je zegt de ene week regel jij wat we koken en de andere week die vriend van je


    Of je geeft je vriend een sleutel van je appartement en laat hem bij jou thuis koken hehe. Ps: zie ik je wel bij kusntbende??


    You were born original, don't die as a copy.