• Dit klinkt vast super de super eenzaam ( ben ik stiekem ook ). Maar ok. Ja ik zoek dus vrienden gewoon leuke mensen waar ik af en toe bijvoorbeeld mee zou kunnen skypen! Want dat vind ik altijd zo gezellig als ik me verveel. Of whatsappen, maakt allemaal niet leuk. Al heeft Skype mijn voorkeur ;). Want heel vaak zit ik me te vervelen, en dan zijn mijn andere vriendinnen opeens allemaal te gelijk heel druk, en ja... Wat moet ik dan? Dus ik dacht laat ik dit topic aanmaken want er zijn vast wel wat anderen die daar ook last van hebben.
    Maar ik zal even wat over mezelf vertellen:

    Ik ben een veertienjarig meisje genaamd Noah. ( Eigenlijk Anne-Noah maar iedereen zegt Noah, lang verhaal ). Ik houd van one direction, 5SOS, The Vamps, Fall out boy, Harry Potter, Teen wolf, Revolution en waarschijnlijk nog veel meer maar daar kan ik nu niet op komen. Ik speel wel veel volleybal, vijf of zes keer in de week dus ik kan niet altijd hèhè.
    Maar lijkt het jou leuk om met mij te skypen en vriendinnen te worden HAHAHA.

    Dus ja... Dit was het wel zo ongeveer denk ik. Als je wat wilt weten vraag maar, ik sta open voor alles! Haha... Denk ik. Ohw ja, ik zit nu ook in een whatsapp groep, super leuk! Alleen ja soms heb ik gewoon geen idee waar ze het over hebben hihi... Dus kom maar op! :Y)


    I think you have to take me for me ~ Harry styles