• Hoi! Ik zoek een cover voor mijn story Elixir. Een korte inleiding:

    De wereld van de jonge elvin Erinn lijkt in te storten. Het kwaad verspreid zich over Savondor, de vroeger zo lichte wereld. Het heeft haar familie van haar afgenomen, de rust en haar veiligheid. Om het duister te verslaan, moet ze een lange reis maken met vele gevaren. Zal ze haar wereld kunnen redden?
    Of bereikt het licht haar ogen nooit meer?

    Dit is een rijmpje dat erbij hoort:
    Één vleugel,
    om te vliegen.
    Één zwaard,
    om het duister te doorklieven,
    Één mantel,
    om het masker te verbreken.
    Één Elixer.
    om het gif te vergeten.
    Samen één macht,
    Samen één kracht.


    Ik zou er graag een kelk of een flesje in zien
    Een teken van de nacht.
    En een meisje.





    Iets anders mag natuurlijk ook.
    (vooral de laatste heeft mijn voorkeur)

    Veel succes!

    Oja! Voordat ik het vergeet, Elixir is de enige tekst die erop moet. Mijn username niet!

    Ik zie heel veel lichte covers, maar het mag best wel duister en grimmig zijn ;)

    En verticaal vind ik het fijnst ;)

    Nog een ding: Je mag er een van deze zinnetjes bijzetten:
    Who sees only darkness is afraid of the light.
    There is no light without darkness.
    Darkness is not scary. If you're afraid of is that your problem.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 17:42 ]


    De oceaan is een verloren ziel, met meer emotie dan al het andere in de wereld bij elkaar.

    Ik wil wel wat proberen, als je het niet erg vind dat het heel duister kan zijn ;)


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    Ik wil wel wat proberen, als je het niet erg vind dat het heel duister kan zijn ;)


    Nee hoor, dat moet juist! Het is een verhaal over een gevecht tegen de duisternis, dus het is juist goed!


    De oceaan is een verloren ziel, met meer emotie dan al het andere in de wereld bij elkaar.

    Dan ga ik ook maar aan de slag


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”



    Tadaa


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”



    Ben er niet heel trots op, maar ook tadaa


    obsessive rage



    Ik heb ook maar wat geprobeerd.


    Secondes zijn deuren naar antwoorden.

    Een probeerseltje:


    Hij is aanklikbaar


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Ik wil misschien wel wat proberen, maar ik heb het momenteel nogal druk dus ik weet niet of ik er tijd voor heb. Ik zet dit topic in ieder geval even in mijn topics.


    She was always looking for more..

    Ik wil ook wel wat proberen, maar heb je er problemen mee als ik ook zelf even zou kijken voor een png foto (transparante achtergrond)?


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    Ik wil ook wel wat proberen, maar heb je er problemen mee als ik ook zelf even zou kijken voor een png foto (transparante achtergrond)?


    Dat is geen probleem hoor! Ik moet misschien even bij de beginpost zetten dat iets anders ook mag, zie nu ook dat het niet zo overkomt ;)


    De oceaan is een verloren ziel, met meer emotie dan al het andere in de wereld bij elkaar.

    TsunamiOceani schreef:
    (...)

    Dat is geen probleem hoor! Ik moet misschien even bij de beginpost zetten dat iets anders ook mag, zie nu ook dat het niet zo overkomt ;)


    Okee


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zal zo iets proberen (:


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”



    Ik hoop dat je zoiets leuk vindt (:.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik wil ook nog wel wat proberen(;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ameliorate schreef:
    Ik wil misschien wel wat proberen, maar ik heb het momenteel nogal druk dus ik weet niet of ik er tijd voor heb. Ik zet dit topic in ieder geval even in mijn topics.


    I just caught the wave in your eyes