Retrouvailles schreef:
Ik heb haar juist even gezegd dat we een bemiddelaar ingeschakeld hebben. Ik vind wel dat ze het recht heeft dat op voorhand te weten.
mensen,onmensen,bitches,gespuis,apekoppen,robots,getinten,Marrokanen,getinte Marrokanen, Cyberpesters,schatten,vmboers,havoers,vwoers,muziekmakers,gamers,schrijvers,puzzelaars,kortom mensen van de Aarde en daarbuiten (ik wil niet t risico lopen meer hatemail te krijgen voor vermeend racisme,vandaar.) Ik wilde jullie een kleine sorry aanbieden. Sorry voor mezelf zijn ik dacht/hoopte dat dat kon. Sorry voor de naar t schijnt onbeschofte,sarcastische,pijnlijke berichten. Ik zal vast een paar van de onbeschofte of normale beschuldigingen vergeten zijn. Ik heb niet veel verstand van sociale ongeschreven regels waardoor ik volgens een Copycat (dit x niet gemeen bedoelt) bitchy kan zijn. Sorry daarvoor,oprecht sorry. Goed genoeg?
This.
Ik heb een username tho, anyway ik accepteer dit excuus, hoewel ik gek genoeg sarcasme voel maar dat ligt vast aan mij en mijn humeur oo dit moment