• Als je hier nu even een superawesome beginpost fantaseert zit mijn werk er wel op (A)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    But Sherlock, I'm so done with people. I want to lock myself up in a place where I can be myself.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    It's all all right. (Dit trouwens ook @Iente en Leonie.) Ik heb niet het ergste leven, weet je. Er zijn mensen die het erger hebben, zoals Leonie nu, I guess.


    :')
    I'm just very happy that tomorrow I'm gonna ride again and that I don't have to open Q and I probably won't be able to because of no wifi and a dead phone.


    take me back to the basics and the simple life

    In overleg met Eleutheromania willen we je vragen om een bericht naar haar proberen te sturen. Wij denken namelijk dat het een misverstand was over dat je dacht dat je stond geblokt en als je een bericht naar haar stuurt kunnen we merken of dat echt zo is of niet.

    Ik heb je username nu zo vaak gespeld dat ik hem serieus uit mijn hoofd ken.


    She was always looking for more..

    Ze moet nu heel gauw stoppen met jullie kwetsen want anders sta ik niet in voor wat ik ga doen.


    -

    Massacres schreef:
    (...) permission granted.

    WATSON you shall not leave my side in this battlefield.

    Leonie ik haat schijtwijven, vooral schijnheilige. Klinkt hard maar als het moet sla ik ze gewoon dood, daar cru, zo sadistisch ben ik wel. Kom aan mij en sla terug, kom aan mijn vrienden en je gewoon fucking dood... Hoelang ik daarvoor ook moet zitten.


    Het is wel met voorbedachte rade dan ... En je hebt een motief ... But it's worth it.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ameliorate schreef:
    In overleg met Eleutheromania willen we je vragen om een bericht naar haar proberen te sturen. Wij denken namelijk dat het een misverstand was over dat je dacht dat je stond geblokt en als je een bericht naar haar stuurt kunnen we merken of dat echt zo is of niet.

    Ik heb je username nu zo vaak gespeld dat ik hem serieus uit mijn hoofd ken.


    Haha same here :')


    take me back to the basics and the simple life

    ik zag je bericht niet,maar ga gerust door met die woorden. EXTERMINATE ALL RATIONAL THOUGHT, NOTHING IS TRUE, EVERYTHING IS PERMITTED!


    Uhu. Natuurlijk.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    I cannot


    mensen,onmensen,bitches,gespuis,apekoppen,robots,getinten,Marrokanen,getinte Marrokanen, Cyberpesters,schatten,vmboers,havoers,vwoers,muziekmakers,gamers,schrijvers,puzzelaars,kortom mensen van de Aarde en daarbuiten (ik wil niet t risico lopen meer hatemail te krijgen voor vermeend racisme,vandaar.) Ik wilde jullie een kleine sorry aanbieden. Sorry voor mezelf zijn ik dacht/hoopte dat dat kon. Sorry voor de naar t schijnt onbeschofte,sarcastische,pijnlijke berichten. Ik zal vast een paar van de onbeschofte of normale beschuldigingen vergeten zijn. Ik heb niet veel verstand van sociale ongeschreven regels waardoor ik volgens een Copycat (dit x niet gemeen bedoelt) bitchy kan zijn. Sorry daarvoor,oprecht sorry. Goed genoeg?

    This.


    She was always looking for more..

    Jullie maken me allemaal aan het huilen maar het is het waard.


    -

    Cillin schreef:
    But Sherlock, I'm so done with people. I want to lock myself up in a place where I can be myself.
    WELL LOCK YOURSELF UP IN MY ROOM FOR FUCKS SAKE I WANT TO KEEP YOU.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ze zegt ok op ons voorstel.


    She was always looking for more..

    Okay, k en Storiefan hebben het soort van bijgelegd. Nou ja, we laten het zitten en laten elkaar met rust


    I just caught the wave in your eyes

    Iniminicum schreef:
    Jullie maken me allemaal aan het huilen maar het is het waard.


    Gosh, dit is een emotionele dag.
    Het is gewoon vreemd.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    mensen,onmensen,bitches,gespuis,apekoppen,robots,getinten,Marrokanen,getinte Marrokanen, Cyberpesters,schatten,vmboers,havoers,vwoers,muziekmakers,gamers,schrijvers,puzzelaars,kortom mensen van de Aarde en daarbuiten (ik wil niet t risico lopen meer hatemail te krijgen voor vermeend racisme,vandaar.) Ik wilde jullie een kleine sorry aanbieden. Sorry voor mezelf zijn ik dacht/hoopte dat dat kon. Sorry voor de naar t schijnt onbeschofte,sarcastische,pijnlijke berichten. Ik zal vast een paar van de onbeschofte of normale beschuldigingen vergeten zijn. Ik heb niet veel verstand van sociale ongeschreven regels waardoor ik volgens een Copycat (dit x niet gemeen bedoelt) bitchy kan zijn. Sorry daarvoor,oprecht sorry. Goed genoeg?

    This.

    Ik neem daar geen genoegen mee, sorry, excuses aanbieden doe je persoonlijk niet op je fucking profiel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ameliorate schreef:
    (...)

    mensen,onmensen,bitches,gespuis,apekoppen,robots,getinten,Marrokanen,getinte Marrokanen, Cyberpesters,schatten,vmboers,havoers,vwoers,muziekmakers,gamers,schrijvers,puzzelaars,kortom mensen van de Aarde en daarbuiten (ik wil niet t risico lopen meer hatemail te krijgen voor vermeend racisme,vandaar.) Ik wilde jullie een kleine sorry aanbieden. Sorry voor mezelf zijn ik dacht/hoopte dat dat kon. Sorry voor de naar t schijnt onbeschofte,sarcastische,pijnlijke berichten. Ik zal vast een paar van de onbeschofte of normale beschuldigingen vergeten zijn. Ik heb niet veel verstand van sociale ongeschreven regels waardoor ik volgens een Copycat (dit x niet gemeen bedoelt) bitchy kan zijn. Sorry daarvoor,oprecht sorry. Goed genoeg?

    This.


    Did she just say that? Cuz I want her. To say it right in my face. I want ab apolose as reaction towards what I said. This is NOT good enough


    take me back to the basics and the simple life