x De titel, moet die er ook op staan x Like I've Never Been Hurt -Die wil ik er graag op.
x Username, moet die erop x Daggers. Nope.
x Je naam, moet die erop staan x Eh nee, het liefste niet.
x Een samenvatting, het liefst onder spoiler x Het is een vlugge, gezien bij de story niet zo een staat. Hier en daar zullen nog wat dingetjes worden veranderd. Skylar Reynes is een zeventien jarige demigod die na de zeven jaren dat ze in het kamp is, nog steeds niet is erkend. Haar moeder, stiefvader en stiefbroer denken alle drie dat ze dood is nadat ze op haar zesde is weggelopen. Haar vriend, die net als een broer voor haar was, Nathaniel heeft samen met haar vier jaar door Amerika gereisd en samen zijn ze bij Kamp Halfbloed aangekomen. Hier leerde Skylar boogschieten, zwaardvechten en alle andere manieren van vechten. Maar ook Oud-Grieks lezen, wat ze boven wonder gewoon kon lezen.
Uiteindelijk heeft Nathaniel haar verraden en heeft het kamp verlaten.
Skylar is tijdens dat iedereen bezig was met de barrière rond om het kamp ontvoerd door een andere verrader van het kamp, Luuk Castellan, zoon van Hermes. In de tijd dat ze op het schip van hem en de andere verraders zit, de prinses Andromeda, wordt ze erkend door haar goddelijke vader en dringt ze door tot Luuk. Skylar gaat met Percy, Annabeth en Tyson mee en komt in de zee van monsters haar beste vriendin Clarisse la Rue, dochter van Ares tegen.
Wanneer zij weer op het kamp zijn wilt Percy alles weten over wat er is gebeurd op de prinses Andromeda.
x Eventuele plaatjes, ook het liefst onder spoiler x Naast de plaatjes zou ik er ook graag een pijl en boog in willen en de zee c:
x Sfeer x Een beetje duisters, maar ook avontuurlijk.
x Wat zijn de genres x Fanfiction, drama, avontuur.
x Extra's x -
[ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 10:58 ]
The monsters running wild inside of me. I'm faded