• Hallo iedereen.


    Ik heb een hoop dingen meegemaakt. Allereerst hoop ik dat jullie mij, ondanks alle dingen die ik hieronder neerzet, niet als een ander mens gaan zien, want dat zou ik zonde vinden. Maar ja, ik moet even kwijt wat ik de afgelopen dagen/weken heb meegemaakt.

    Long story short, hoop ik. Ik hoop niet teveel in details op te gaan, waardoor het onduidelijk zou kunnen voor jullie. Ik zit al een tijdje in een groepje met een spel: Dungeons and Dragons. Dit doe ik met een aantal jongens en een meisje. Met twee van die jongens trek ik heel veel op. Ik zal ze voor het gemaak J en T noemen.

    Op een avond, na Dungeons and Dragons, had J het over een spel en of ik daar geïnteresseerd in was. Ik heb 'ja' gezegd, want het was toch gratis en dan had ik ook weer iets leuks. We zijn dagenlang, al ik niet op school/stage zat, dat spel gaan spelen en er kwam een klik tussen ons. Ik begon J leuk te vinden en werd verliefd op hem, begon hem als meer dan gewoon vrienden te zien. Toen hebben we op een dag heel sneaky afgesproken, mijn ouders mochten er namelijk niets van af weten, en dat werd een gezellige dag.

    Eerst zijn we ergens wat gaan drinken en toen zijn we naar zijn appartement gegaan waar dingen zijn gebeurt die niet hadden moeten gebeuren (achteraf gezien). Toen bleek het dat J mij ook wel zag zitten, maar hij wilde zich nog niet binden. Ik heb drie weken lang in onzekerheid gezeten, omdat hij maar bleef zeggen dat hij zich niet wilde binden.

    In die tijd hebben we drie keer seks gehad en ik schaam me er gewoon enorm voor. Op donderdag zei hij ineens dat hij gewoon vrienden wilde blijven en nu voelt het alsof ik een soort van Fuck Buddy voor hem ben geweest, friends with benefits of zo, terwijl ik echt graag een relatie had gewild. Het voelt echt alsof J enorm met mijn gevoelens heeft gespeeld.

    Donderdagnacht liep het helemaal stuk en toen kwam ik zo ver dat ik helemaal krankzinnig werd. Ik was zo verdrietig, omdat hij maar niet op zijn whatsappjes reageerde en me gewoon keihard liet zitten. Daarna zei hij dus dat hij vrienden wilde blijven. Ik heb de halve nacht met m'n beste vriend T gepraat. Hij steunde me heel erg en dat waardeer ik enorm. Ik ben toen echter wel enorm stom geweest. Ik heb die nacht namelijk een mes gepakt en mezelf gesneden. Ook werd ik zo gek van mijn emoties dat ik direct mijn medicijnen (die eigenlijk bij het ontbijt moesten) heb ingenomen.

    De rest van de nacht heb ik in bed liggen huilen, want ik kan van m'n beste vriend T (die de volgende dag gewoon moet werken) ook niet verwachten dat 'ie de hele nacht kan praten. Ik heb, toen de medicijnen in begonnen te werken, anderhalf uur kunnen slapen. Ik heb me die dag ziek gemeld van school. En 's ochtends gewoon mijn normale medicijndosis ingenomen. Toen het aan het eind van de middag beter ging, ben ik met vrienden naar de Ikea in Zwolle geweest, want die is net open. Het was leuk en aardig, maar die vrienden zijn een koppel en daardoor voelde ik me nog eenzamer.

    Aan het eind van de dag heb ik aan m'n beste vriendin, de wonden laten zien, omdat ik het gewoon aan iemand kwijt moest. Ze zei dat ik hulp moest zoeken. Ook vroeg J aan het eind van de dag hoe het met me ging en toen heb ik met mijn stomme kop verteld dat ik dubbele medicijndosis ophad en mezelf had gesneden. Ik ben gewoon te eerlijk en te open. Hij zei dat ik hulp moest gaan zoeken. Oké, prima.

    Zaterdag ben ik naar T gegaan, mijn beste vriend, en toen hebben we een gezellige dag gehad. We hebben de Matrix gekeken, League of Legends gespeeld, zijn samen naar de stad geweest om een nieuwe muis te kopen en we hebben samen gegeten. De hele dag stond ik strak van de stress, want ik moest de hele tijd aan J denken, terwijl ik dat niet eens wil. Aan het eind van de dag heeft T me naar huis gebracht en heeft hij bij mij thuis koffie gedronken.

    Nu weet ik niet meer wat ik moet. J zei net weer dat ik morgen de dokter moet bellen voor hulp, maar ik ben zijn gezeur een beetje zat. Ik weet zo langzamerhand wel dat ik hulp nodig heb en dat ik dat moet aanvaarden. Ik krijg het idee dat ik een stomme idioot ben die maar een beetje met haar gevoelens laat spelen.

    Ik moet voor mezelf op leren komen, maar hoe? ):


    Update:

    Zo, heb net mijn gesprek met de psycholoog gehad. We zijn samen tot de conclusie gekomen dat het voor een deel aan de medicijnen te verwijten is dat ik me zo slecht voel en dat het een goede keuze is dat ik het afbouwen even stopzet. Verder ga ik meer met vrienden ondernemen, ga ik vaker het huis uit en hopelijk minder binnen zitten. Verder zal ik het sporten oppakken (skeeleren in dit geval) met vrienden en kijken hoe dat loopt.

    Volgens de psycholoog werkt het voor mij goed als ik een drukke planning maak met leuke dingen, zodat ik geen tijd heb om bij de negatieve dingen stil te staan. Ikzelf denk dat dit wel klopt. Voor komende zaterdag heb ik al dingen gepland, maar mochten er ooit nog meetings komen die redelijk in de buurt zijn, ben ik van plan om die uitdagingen aan te gaan en gewoon heen te gaan. Ik ga me niet uit het veld laten slaan en ik ga ervoor om die moodswings de baas te zijn, zodat dit soort uitspattingen nooit meer hoeven voor te komen! (:

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 12:21 ]


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    :c
    Ik moet echt veranderen. Dat is duidelijk. Ik heb ook maar het contact tussen mij en J verbroken voor onbepaalde tijd. Ik zie wel weer wanneer ik dat weer oppak.
    Als je zelf vind dat je moet veranderen dan is dat een goede stap. Als je het zelf ziet zitten om hier met iemand over te praten, dan moet je dat zeker doen. Als je zelf achter een keuze staat, gaat volgens mij de evolutie er van veel beter gaan. Ik heb natuurlijk niet wat jij hebt, dus voor mij is het altijd moeilijk om hier over te oordelen, maar je komt er vast wel. Wij steunen je sowieso en hulp van buitenaf is geen schande, integendeel ik vind dat je er mee bewijst dat je een sterk persoon bent. Velen schudden het namelijk van hen af;


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maseo schreef:
    Niet lullig bedoeld, maar waarom ga je dan eigenlijk met hem naar bed, als hij zelfs gezegd heeft dat hij zich (nog) niet wilt binden? Je kan natuurlijk casual seks hebben, maar als je enkel seks wilt met iemand met wie je in een relatie bent en dus niet iemands fuckbuddy wilt zijn, dan snap ik niet waarom je met hem naar bed gaat...


    Hij zei eerst dat hij me als meer zag dan gewoon vrienden. Ik ben zo stom geweest om te denken dat hij zich wel zou binden, maar ja. Ik ben ook gewoon stom geweest. Dat is niet lullig bedoeld, snap ik, maar wel de waarheid.


    26 - 02 - '16

    Avarosa schreef:
    (...)Als je zelf vind dat je moet veranderen dan is dat een goede stap. Als je het zelf ziet zitten om hier met iemand over te praten, dan moet je dat zeker doen. Als je zelf achter een keuze staat, gaat volgens mij de evolutie er van veel beter gaan. Ik heb natuurlijk niet wat jij hebt, dus voor mij is het altijd moeilijk om hier over te oordelen, maar je komt er vast wel. Wij steunen je sowieso en hulp van buitenaf is geen schande, integendeel ik vind dat je er mee bewijst dat je een sterk persoon bent. Velen schudden het namelijk van hen af;


    Ik wil wel met mensen van hier praten, maar ik heb het idee - niet lullig bedoelt - dat ik er nog meer uit kan halen als het door een persoon wordt gezegd die recht voor me zit zeg maar. Sorry, ik weet ook niet goed hoe ik het anders uit moet leggen.


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Je slaat de spijker op z'n kop. Ik heb heb veel rottigheid meegemaakt en vroeger is mij wijsgemaakt dat ik nooit een leuke jongen zou vinden. Daarna heb ik vervolgens heel veel teleurstellende relaties gehad. Ik wil gewoon graag een goede relatie waar ik verder mee kan en iemand die me niet naar beneden haalt. Ik probeer er niet naar op zoek te gaan, maar dan tref ik weer iemand die mij veel aandacht geeft en zegt dat 'ie me leuk vindt. Ik ben daar zeer vatbaar voor en ga daar dan in mee, hoe stom dat ook klinkt. Ik wil er echt graag van af, maar ik zou niet weten hoe :C

    En ik ben stom geweest. Ik had hem die mogelijkheden niet mogen bieden, maar is het dan rechtvaardig om daar zo voor afgestraft te worden? :c


    Ten eerste sluit ik me aan bij Nikki, het klinkt misschien hard maar helaas life's a bitch...

    En ja om je vraag te beantwoorden, soms moet je achter de waarheid komen op een hele harde manier...
    Ik wens je veel sterkte toe en als je wilt praten, je weet me te vinden (K) (flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Daryl_Dixon schreef:
    (...)

    Ten eerste sluit ik me aan bij Nikki, het klinkt misschien hard maar helaas life's a bitch...

    En ja om je vraag te beantwoorden, soms moet je achter de waarheid komen op een hele harde manier...
    Ik wens je veel sterkte toe en als je wilt praten, je weet me te vinden (K) (flower)


    Dankjewel (:


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Ik wil wel met mensen van hier praten, maar ik heb het idee - niet lullig bedoelt - dat ik er nog meer uit kan halen als het door een persoon wordt gezegd die recht voor me zit zeg maar. Sorry, ik weet ook niet goed hoe ik het anders uit moet leggen.
    Begrijp ik ook. Daarom vind ik ook dat je het moet doen. Die mensen zijn professionals, wij niet. Dus die kunnen je veel beter helpen dan wij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heimerdinger schreef:
    Ik heb nu wellicht iets gevonden waar ik iets mee kan en ik ga hier mee bezig.


    Succes ermee!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Daryl_Dixon schreef:
    (...)

    Succes ermee!


    Dankje en wellicht heb ik hier ook iets aan.


    26 - 02 - '16

    Ik ben het toch wel met Mirte, Nikki en Maseo eens.


    wat was dit ookalweer

    Het is wel een echt nare situatie, zeker als je eerst dacht dat hij je wel echt zag zitten en zich wel wilde binden - of je nou te goedgelovig bent of te snel verliefd, de manier waarop hij hier mee om is gegaan is behoorlijk stom.
    Veel sterkte Erieka


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bosie schreef:
    Het is wel een echt nare situatie, zeker als je eerst dacht dat hij je wel echt zag zitten en zich wel wilde binden - of je nou te goedgelovig bent of te snel verliefd, de manier waarop hij hier mee om is gegaan is behoorlijk stom.
    Veel sterkte Erieka


    Ik ben goedgelovig en te snel verliefd. Ik ben ook gewoon stom en naïef. Het had nooit zo ver mogen komen en ik had gewoon beter moeten weten. Ugh :c


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Dankje en wellicht heb ik hier ook iets aan.


    Handig om in je achterhoofd te houden maar eigenlijk is het meer zoiets van: makkelijker gezegd dan gedaan- dingetje


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Daryl_Dixon schreef:
    (...)

    Handig om in je achterhoofd te houden maar eigenlijk is het meer zoiets van: makkelijker gezegd dan gedaan- dingetje


    Ja, klopt :/
    Ik ben echt bang dat het gewoon weer gaat gebeuren en dat wil ik niet.


    26 - 02 - '16

    Wees niet te hard voor jezelf, Erieka. Wij maken allemaal fouten en houden onszelf soms ook stomme dingen voor om dingen beter te maken. Je hoeft niet perse sterk te zijn, niet voor anderen en ook niet voor jezelf. Soms is het oké om zwak te zijn, geef het aan jezelf toe en ga verder. Nu weet je wat er gebeurd is, je hebt ervan geleerd en je kan het toepassen in de volgende situatie die je krijgt. Deze fout is niet slecht geweest, maar goed. Hoe denk je anders dat je over jezelf zal leren?


    Your make-up is terrible