• Of nou ja, mijn verhaal. Ik heb zelf al een naam. :Y)

    Het is geen fanfic, dit keer. Ik moet nog een goede samenvatting schrijven, maar in mijn notities staat onder andere "hij test het verkeerde wapen uit en OP HAAR DAT WAS NIET DE BEDOELING maar oeps het geeft haar superkrachten". Dat is waar het min of meer op neerkomt - een cliché superheldenverhaal, maar de held wordt per ongeluk aan het begin van het verhaal vermoord door de slechterik (die er zelf misschien nog wel het meeste van schrikt dat hij opeens gewonnen lijkt te hebben) en de vriendin van de held, die nergens iets van wist, moet zijn taak overnemen en de stad beschermen tegen het kwaad want dat is haar lot, etcetera.

    Het wordt geen erg serieus verhaal, dus de titel hoeft dat ook niet te zijn. Dit idee komt er juist gedeeltelijk uit voort dat ik me een beetje erger aan het gebrek aan vrouwelijke helden in mainstream superhero films, dus er zitten mogelijk wat elementen van een parodie in, met hopelijk een hoop humor. Ik zat te denken aan iets in de trant van "Hell in high heels", maar dan, tja, niet precies dat, omdat het me nogal aan Doctor Who/Steven Moffat doet denken. Het mag zowel een Engelse als een Nederlandse titel zijn en letterlijk alle suggesties zijn welkom, want ik kom zelf niet erg ver.

    Dus, wie wordt mijn superheld? :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat dacht je van "Superhero by mistake" ? Aangezien het niet de bedoeling was dat ze een superheld werd.

    Ga je dit verhaal op Q zetten? Zo ja, wil je me dan waarschuwen? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ga je dit verhaal op Q zetten? Zo ja, wil je me dan waarschuwen? :Y)


    Ja dat dus haha

    FiftyShades schreef:
    Wat dacht je van "Superhero by mistake" ? Aangezien het niet de bedoeling was dat ze een superheld werd.


    Dat past in ieder geval goed bij het plot, ja. Dankje! (:



    Dumbledore schreef:
    Ga je dit verhaal op Q zetten? Zo ja, wil je me dan waarschuwen? :Y)

    Arella schreef:
    (...)

    Ja dat dus haha


    Dat is wel de bedoeling. Ik zal erom proberen te denken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan