• Hi iedereen,

    een topic die ik eerder heb gestart over de #WeLoveYouNiallHoran heb ik hier een nieuwe actie rondom deze Hashtag.
    Ik en een paar goede vrienden van mij willen proberen de #WeLoveYouNiall 100 keer te laten tweeten in 24 uur. Waarom? We willen de vele haters die Niall heeft laten zien dat andere Directioners hem wél accepteren in de band en niet willen dat hij kanker krijgt, of zichzelf snijd of zichzelf vermoord en het filmt. Daarom wil ik jullie allemaal vragen één keer de #WeLoveYouNiall te tweeten vandaag :)
    het zou heel erg veel helpen in de actie tegen alle haters die Niall heeft. Ook zou ik jullie willen vragen om deze # te posten op Instagram, te delen op FaceBook, te pinnen op Pintrest en te quoten/in de chat plaatsen op Tumblr.

    You Can Make The Diffrence

    xxxSome of The 1D Fandom :)


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Hahaha, ik lag stuk om dit stukje! -->hij kanker krijgt, of zichzelf snijd of zichzelf vermoord en het filmt.
    Waarom, in godsnaam, zou hij dit doen?


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    Hahaha, ik lag stuk om dit stukje! -->hij kanker krijgt, of zichzelf snijd of zichzelf vermoord en het filmt.
    Waarom, in godsnaam, zou hij dit doen?


    Dat hij het filmt. Holy fudgecakes.


    wat was dit ookalweer

    Amiable schreef:
    Hahaha, ik lag stuk om dit stukje! -->hij kanker krijgt, of zichzelf snijd of zichzelf vermoord en het filmt.
    Waarom, in godsnaam, zou hij dit doen?


    Lach*, maar goed. Al die negativiteit van heel veel mensen kan een bepaalde invloed hebben op een persoon. Elk persoon. Ik snap niet wat er zo grappig aan is aangezien haat gewoon weg bij niemand leuk is, beroemd of niet.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sadventure schreef:
    (...)

    Lach*, maar goed. Al die negativiteit van heel veel mensen kan een bepaalde invloed hebben op een persoon. Elk persoon. Ik snap niet wat er zo grappig aan is aangezien haat gewoon weg bij niemand leuk is, beroemd of niet.


    *Lag :x


    i put the fun in funeral

    Amiable schreef:
    Hahaha, ik lag stuk om dit stukje! -->hij kanker krijgt, of zichzelf snijd of zichzelf vermoord en het filmt.
    Waarom, in godsnaam, zou hij dit doen?


    meid, dit is niet om mee te lachen. Dit hebben 'directioners' echt laten trenden op Twitter, en de NiallCutYourself # is nog steeds aan het trenden, net zoals die van NiallKillYourselfAndFilmIt #


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    BASE05 schreef:
    (...)

    meid, dit is niet om mee te lachen. Dit hebben 'directioners' echt laten trenden op Twitter, en de NiallCutYourself # is nog steeds aan het trenden, net zoals die van NiallKillYourselfAndFilmIt #


    Het is de manier op de fans, ze lag stuk omdat die kids zo haten op hem en dan zulke dingen zeggen. Omdat het laag is, tenminste zo zie ik het..


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    BASE05 schreef:
    (...)

    meid, dit is niet om mee te lachen. Dit hebben 'directioners' echt laten trenden op Twitter, en de NiallCutYourself # is nog steeds aan het trenden, net zoals die van NiallKillYourselfAndFilmIt #


    Ik snap ook niet echt wat hier om te lachen valt. Wie het ook is, of diegene nu beroemd is of niet, niemand verdiend het om zoveel haat te krijgen. Je weet niet wat het met iemand doet.


    Enjoy life

    Overkill schreef:
    (...)

    *Lag :x


    Eeey, hahaha. Ik dacht. Ik lach me stuk om dit stukje. Sorry, neem mijn woorden terug. :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    BASE05 schreef:
    (...)

    meid, dit is niet om mee te lachen. Dit hebben 'directioners' echt laten trenden op Twitter, en de NiallCutYourself # is nog steeds aan het trenden, net zoals die van NiallKillYourselfAndFilmIt #

    Ik lach er inderdaad om. Jij denkt dat die jongen zich hier wat van aantrekt? Hij is volwassen (denk ik) en hij kan dingen echt wel relativeren. Daarbij beroemd zijn komt met haters... En dat wist hij heel goed voordat hij eraan begon.


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    (...)
    Ik lach er inderdaad om. Jij denkt dat die jongen zich hier wat van aantrekt? Hij is volwassen (denk ik) en hij kan dingen echt wel relativeren. Daarbij beroemd zijn komt met haters... En dat wist hij heel goed voordat hij eraan begon.


    Ik zie het niet meer als trendings op Twitter staan.
    Het is erg en ik ben fan, maar Niall wist wel dat hij haat kon krijgen en al het haat is erg in zijn eigen weg. Iedere ster heeft wel haat, dus als je zo'n initiatief neemt, waarom dan niet voor bijvoorbeeld; Justin Bieber, Selena Gomez, Ariana Grande, etc.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Amiable schreef:
    (...)
    Ik lach er inderdaad om. Jij denkt dat die jongen zich hier wat van aantrekt? Hij is volwassen (denk ik) en hij kan dingen echt wel relativeren. Daarbij beroemd zijn komt met haters... En dat wist hij heel goed voordat hij eraan begon.


    denk je dat hij er niks meedoet? Ze zijn al bezig SINDS HET BEGIN Het is gewoon absurd hoe veel haters hem pijn doen. Heb je ooit al een keer gekeken wat er gebeurd als iemand steeds weer opnieuw gehaat wordt? Ik voel heel goed wat er dan gebeurd met je hart.
    Pak eens een papier, doe er alles mee wat je wilt, dan strijk het zo glad als je kunt, en wat denk je? Die kreukels gaan er NOOIT meer uit! En weet je ook wat er gebeurd als dat zich elke dag herhaalt, dan word diegene depressief, gaat diegene snijden/drinken/gebruiken en dan omdat diegene er niet meer tegen kan, pleegt diegene zelfmoord. Dit gebeurt bij vele beroemdheden en gewone mensen. En met Niall zou precies hetzelfde kunnen gebeuren! Heb je daar ooit al aan gedacht?

    Hij is gevoelig, hij is niet als Taylor Swift die shaked it off, maar hij kan dat niet. Hij vat vele dingen persoonlijk op en geloof me, hij heeft een hart dat heel snel gebroken kan worden. serieus


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Cordis schreef:
    (...)

    Ik zie het niet meer als trendings op Twitter staan.
    Het is erg en ik ben fan, maar Niall wist wel dat hij haat kon krijgen en al het haat is erg in zijn eigen weg. Iedere ster heeft wel haat, dus als je zo'n initiatief neemt, waarom dan niet voor bijvoorbeeld; Justin Bieber, Selena Gomez, Ariana Grande, etc.


    Ariana Grande, sorry, maar die heeft haar fans dood gewenst. Justin Bieber is totaal veranderd en Selena Gomez gaat ook weer goed


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    BASE05 schreef:
    (...)

    Ariana Grande, sorry, maar die heeft haar fans dood gewenst. Justin Bieber is totaal veranderd en Selena Gomez gaat ook weer goed


    Het is toch een voorbeeld. De andere jongens steunen hem en dat weet hij ook. En hij weet ook heus dat er fans zijn die hem steunen.
    Er zijn genoeg andere artiesten die zulke haat krijgen,


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    BASE05 schreef:
    (...)

    denk je dat hij er niks meedoet? Ze zijn al bezig SINDS HET BEGIN Het is gewoon absurd hoe veel haters hem pijn doen. Heb je ooit al een keer gekeken wat er gebeurd als iemand steeds weer opnieuw gehaat wordt? Ik voel heel goed wat er dan gebeurd met je hart.
    Pak eens een papier, doe er alles mee wat je wilt, dan strijk het zo glad als je kunt, en wat denk je? Die kreukels gaan er NOOIT meer uit! En weet je ook wat er gebeurd als dat zich elke dag herhaalt, dan word diegene depressief, gaat diegene snijden/drinken/gebruiken en dan omdat diegene er niet meer tegen kan, pleegt diegene zelfmoord. Dit gebeurt bij vele beroemdheden en gewone mensen. En met Niall zou precies hetzelfde kunnen gebeuren! Heb je daar ooit al aan gedacht?

    Hij is gevoelig, hij is niet als Taylor Swift die shaked it off, maar hij kan dat niet. Hij vat vele dingen persoonlijk op en geloof me, hij heeft een hart dat heel snel gebroken kan worden. serieus


    Hoe weet jij dat hij gevoelig is? Ken je hem dan persoonlijk? Mh..?


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Cordis schreef:
    (...)

    Hoe weet jij dat hij gevoelig is? Ken je hem dan persoonlijk? Mh..?


    nee... maar ik doe wel soms aan research en dan kom ik soms interviews tegen die vaak de waarheid spreken


    Let's fight what we can't see -Markiplier