• Nou dankzij A Very Potter Musical heb ik het meest krankzinnige idee en ik wil namelijk met andere Harry Potter Fans een Harry Potter Musical maken.
    Je moet wel eerst afwegen of je het haalt met tijd, geld en reizen.

    Het idee ( alle credits naar Jarne (wbw):
    Debbaut schreef:
    Aangezien ik dit een veel te tof idee vind om te laten verloederen waag ik het er maar op.

    Het is een avonturenkomedie.c:

    1 september, een spannende dag voor alle leerlingen, maar ook voor de nieuwe Zweinsteinexpresmachinist! Ja, na 200 jaar trouwe dienst is de oude machinist het afgetrapt naar Frankrijk waar hij in naam van Beaxbaton met de BGV(Beauxbaton Grand Vitesse) gaat rijden, die trein vervoert de leerlingen naar de vliegende paarden van de Franse toverschool. Maar de nieuwe machinist kent de weg niet! Hij neemt tijdens de reis het verkeerde spoor en in plaats van naar Zweinstein te gaan, gaan ze naar ergenst volledig anders, ze zijn verdwaalt!
    Ondertussen merken de professoren dat er iets mis is en ze schakelen het schouwersteam van Harry Potter in om de trein op te sporen, want Zweinstein zonder leerlingen kan toch niet? Ondertussen hebben ook de oude dooddoeners door dat er iets niet klopt en om hun eer terug te redden proberen ze de trein ook op te sporen, want alle toverkinderen van Groot Brittannië zitten in de Zweinsteinexpres, geweldig toch om een paar miljoen galjoenen mee te verdienen?
    Op de trein proberen zowel James en Albus te bewijzen dat ze meer op hun vader trekken als de ander, iets wat leid tot hilarische taferelen.

    Wat denken jullie?




    SamWinchester ~ Sharon- Director, Kerkrade/Limburg
    Starlord ~ Anna- Director
    Wolfstar~ Lisa~ Director - Noord-Holland/Gelderland


    Voor welke onderdelen zoeken we mensen?

    Tekstgroep ( script) Closed
    WillNotLearn ~Ellie - Schrijven/bedenken
    Philia ~ Sav - Noord Holland

    Muziekgroep ( teksten, muziek etc.) Closed
    Wolfstar~ Lisa- head music and cookies^^ - Noord-Holland/Gelderland
    Rikiah ~ Anne- Zuid Holland
    Kvatch ~ Sophie- Gelderland

    Dans choreograaf

    Decor
    Debbaut ~ Jarne- Belgie
    Raisei ~ Maxime - De kleinere dingen

    Backstage ( spullen tussen de scenes klaarzetten)
    Rikiah ~ Anne - Zuid Holland
    Jinxx ~ Nina -

    Kostuums
    Exorcizamus ~ Joanna- Gelderland

    Visagie en haar
    Exorcizamus ~ Joanna- Gelderland

    Licht
    Debbaut ~ Jarne- Hoofd Licht- Belgie


    Acteren
    Philia ~ Sav- noord Holland
    JamesPotter ~ Femke- Flevoland
    Khan~ Sofie - Noord-Brabant
    Kvatch ~ Sophie- Gelderland
    PaulWesley ~ Jellanie -


    Orkest/ geluid
    Wolfstar~ Piano/gitaar

    Zangcoaching
    Khan~ Sofie - Noord-Brabant



    Maybees:

    SiriuslyBlack Schrijven
    LiamJamesPayne ~ Tamara- acteren
    Teater ~ - België - Acteren
    Celine het zusje van Patholoog- zingen en dansen- maastricht



    Invullijstje:
    Username:
    Naam:
    Functie ( wat wil je graag doen):
    Stad/provincie:



    Titelsuggesties:

    ~ The curious case of the Hogwarts Express ~ ingezonden door SamWinchester
    ~De verloren trein
    ~The Hogwarts Exprexx is missing
    ~Harry Potter and the missing train
    ~A train Musical ~ ingezonden door Debbaut




    Mededelingen:



    Ik wil even vragen aan alle deelnemers om even opnieuw hun email/telefoonnummer te sturen en even de lijst hierboven te checken en wijzigingen door te geven.

    Denk er wel goed overna want we zijn vrij serieus over dit, dank u!



    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 23:24 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SiriuslyBlack schreef:
    Ik kan dus sowieso wel schrijven. Als ik m'n moeder zo gek krijg kan ik miss wel meer doen. I hope so ^^


    Komt goed^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wil best helpen met het bedenken van teksten voor muziek en het uitwerken van personages. Maar waar zal het plaatsvinden en waar willen we alles bedenken?:3

    En coachen eventueel ook. En het uitwerken van decor.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 22:56 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik wil best helpen met het bedenken van teksten voor muziek en het uitwerken van personages. Maar waar zal het plaatsvinden en waar willen we alles bedenken?:3


    Dat is handiger te regelen wanneer je weet wie je teamleden zijn, dan kan je namelijk rekening houden met waar zij vandaan moeten komen. Overigens heeft alles geen haast en daarnaast kan Skype ook veel reisproblemen verhelpen wanneer het team van schrijvers samen moet komen, wat overigens stap 1 is van het gehele proces.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Dat is handiger te regelen wanneer je weet wie je teamleden zijn, dan kan je namelijk rekening houden met waar zij vandaan moeten komen. Overigens heeft alles geen haast en daarnaast kan Skype ook veel reisproblemen verhelpen wanneer het team van schrijvers samen moet komen, wat overigens stap 1 is van het gehele proces.


    Oké, dat is goed!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou op zich wel willen helpen, maar ik heb ni genoeg tijd om me er echt vol op te storten, wat ik jammer vind, want het is echt een Superleuk initiatief.. Dus als er iets kleins is dat ik eventueel kan doen...?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Dat is handiger te regelen wanneer je weet wie je teamleden zijn, dan kan je namelijk rekening houden met waar zij vandaan moeten komen. Overigens heeft alles geen haast en daarnaast kan Skype ook veel reisproblemen verhelpen wanneer het team van schrijvers samen moet komen, wat overigens stap 1 is van het gehele proces.


    Dit, ik denk dat het vooral even handig Is om een soort 'fases' te maken en teams van wie wat doet in welke fase^^. Dan weten mensen ook of ze überhaupt zouden moeten kunnen reizen voor wat ze willen doen/of ze Skype moeten hebben enz enz.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb er nu al zin in ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik speel al twee jaar actief musical en ik acteer al drie jaar, maar ik ben bang dat het voor mij niet gaat werken. Ik wil het wel proberen, dus je mag me op de lijst zetten, maar ik twijfel zelf nog een beetje.
    Het lijkt me wel ontzettend leuk. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Philia schreef:
    (...)

    Dit, ik denk dat het vooral even handig Is om een soort 'fases' te maken en teams van wie wat doet in welke fase^^. Dan weten mensen ook of ze überhaupt zouden moeten kunnen reizen voor wat ze willen doen/of ze Skype moeten hebben enz enz.


    Vandaar dat we eerst moeten weten wie wat kan/wil doen, dus komt goed.


    Happy Birthday my Potter!

    Debbaut schreef:
    Ik wil best helpen met het bedenken van teksten voor muziek en het uitwerken van personages. Maar waar zal het plaatsvinden en waar willen we alles bedenken?:3

    En coachen eventueel ook. En het uitwerken van decor.


    Ik zet je erbij Jarne!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Daryl_Dixon schreef:
    (...)

    Ik zet je erbij Jarne!


    ^^

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 23:24 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Raisei schreef:
    Ik zou op zich wel willen helpen, maar ik heb ni genoeg tijd om me er echt vol op te storten, wat ik jammer vind, want het is echt een Superleuk initiatief.. Dus als er iets kleins is dat ik eventueel kan doen...?


    Decor? vind je dat leuk?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jingim schreef:
    Ik speel al twee jaar actief musical en ik acteer al drie jaar, maar ik ben bang dat het voor mij niet gaat werken. Ik wil het wel proberen, dus je mag me op de lijst zetten, maar ik twijfel zelf nog een beetje.
    Het lijkt me wel ontzettend leuk. ^^


    Moet ik je bij de maybees zettten?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Als je nog mensen nodig hebt: Ik kan acteren en schrijven!


    Tijd voor koffie.

    Zoeken jullie toch niemand meer voor het schrijven van de muziekteksten? Of heb ik het gewoon verkeerd gelezen en zoeken jullie mensen om letterlijk te componeren?:'D

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 23:25 ]


    Queer zijn is gewoon alles