• Ik ben vandaag naar de kapper geweest en heb besloten om vijftien à twintig centimeter van mijn haar af te laten doen, en ik ben er super blij mee! (Ik heb mijn gezicht even in pixels laten opgaan, omdat het er niet uitziet voor het moment). De voor-foto is al een jaar oud, maar het had ongeveer dezelfde lengte toen. ^^

    Voor:



    Na:



    Ik ben er echt blij mee! Hebben jullie het ook al eens zo'n stuk laten afknippen?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik vind het leuk! (:
    Mijn kapper heeft het ooit per ongeluk gedaan, helaas. :'D


    wat was dit ookalweer

    Awesome! :Y)
    Ik heb laatst ongeveer vijfentwintig centimeter van mijn haren laten afknippen. Daar heb ik ook nog een topic van gemaakt. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nice! Ik heb een maand terug (ongeveer) ook m'n haar geknipt. Wel wat meer dan 20 centimeter denk ik. Bij mij is er minstens de helft afgegaan, misschien wel driekwart zelfs :W


    26 - 02 - '16

    Ik heb toevallig afgelopen maandag mijn moeder ook nog zo'n twintig centimeter van mijn haar af laten knippen. Was het al een tijd zat en het komt nu tot (ongeveer) mijn borsten. Geen moment spijt van gehad! C:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Leuk! Ik wil mijn haar ook wel een stuk afknippen, maar ik durf niet goed haha.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Staat je leuk! Ik ben drie weken terug ook naar de kapper geweest en mijn haar, dat eerst tot vlak boven mijn navel kwam, valt nu tot mijn schouders. Ik word nog steeds blij, als ik mezelf in de spiegel zie. Ik voel me gewoon lichter. c:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Leuk (:


    16 - 09 - '17

    Staat leuk ! c:

    Nice! (:

    Dankjewel, allemaal! c:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik vind het nogal slecht te zien op de foto?


    Pretty is just a pretty word.