• Ik loop al van november vorig jaar met het idee te spelen om een speciale story te maken, namelijk een story over Quizlet. Nu begint mijn planning rustiger te worden en begin ik terug tijd te krijgen, met als bijgevolg dat ik eindelijk die story wil schrijven. De story bevat allerlei tutorials, tips en tricks over Quizlet. Het komt erop neer dat ik graag de Quizlet-ervaring aan anderen wil doorgeven, van hoe je begint aan een creatie tot de promotie. Maar ik wil het niet alleen doen omdat er best veel over Quizlet te schrijven valt en ik dat alleen niet klaar kan krijgen. Dus misschien ben jij wel degene die me kan helpen. =)

    Wat ik te bieden heb:
    x Ik kan 1 of 2 keer in de week schrijven aan de story.
    x Ik heb al een ruggengraat van een 10-tal grote thema’s. Ik sta open voor nog meer thema’s.
    x Dit is mijn 8e jaar op Quizlet, dus ik heb wel veel ervaring met Quizlet.
    x Mijn spelling en grammatica zijn in orde, maar niet zeer goed.
    x Een leuke samenwerking, hoop ik. =P

    Wat ik verwacht:
    x Ik zoek minstens 1, maximum 2 co-writers.
    x Ik zou graag de verschillende grote thema’s verdelen over ons.
    x Voor het geactiveerd wordt, moet iedere co-writer het nagelezen hebben op fouten en eventuele aanvullingen.
    x Ik verwacht dat je ook minstens 1 keer in de week kan schrijven, wat niet gelijk staat aan een hoofdstuk online zetten.
    x Jouw spelling en grammatica zijn oké, maar moeten niet uitstekend zijn.
    x Je hebt kennis van hoe je printscreens online zet.
    x Je hebt een heleboel kennis over Quizlet en wil deze ervaring delen.
    x Je mag me af en toe ook op de vingers tikken als je vind dat ik zelf te weinig doe per week.

    Zijn er nog vragen, aarzel dan niet om deze te stellen.
    Zie je het zitten om mee aan deze how-to-story te werken, schrijf dan in een reactie waarom je vind dat je hiervoor geschikt bent.
    Dit is mijn eerste keer dat ik een co-writer zoek, dus ik hoop dat het lukt. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat een leuk idee, altijd handig. Ik zou het wel zien zitten om mee te werken aan deze story. Zelf zit nu al meer dan drie jaar op Quizlet, ik ben dus op weg naar het vierde jaar. In die jaren heb ik toch aardig wat bijgeleerd op Quizlet, dus ik denk dat ik toch wel wat ervaring heb. Het is ook altijd fijn om deze te kunnen delen met andere mensen. Daarbij heb ik ook genoeg tijd om aan de story te werken. Verder is mijn spelling en grammatica wel in orde, maar af en toe sukkel ik met het gebruik van de komma, dat geef ik eerlijk toe. Met printscreens heb ik geen probleem en ik heb al eerder samengewerkt met co-writers.


    16 - 09 - '17

    Wat een leuk idee. Ik denk dat ik aan ervaring niet te kort schiet, ik heb al drie jaar op deze site achter de rug en de rest van de criteria voldoe ik zeker aan, juist weet ik niet of ik elke week evenveel kan schrijven omdat mijn planning dat niet altijd toelaat.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hoi, ik ben een tijdje afwezig geweest op quizlet, maar ben ondertussen al 6 jaar actief hier. Ik schrijf veel verhalen, daarom post ik ze nog niet allemaal, het grootste deel van mijn verhalen heb ik voor mezelf gehouden. Ik ben op dit moment mijn fanfiction aan het afmaken omdat dit nostalgisch is en ik een vriendin beloofd had dit ooit af te schrijven. Hierna ga ik ook mijn andere fanfiction met 12 hoofdstukken herschrijven omdat ik de vorige versie niet voldoende vind. (Ik leg de lat vrij hoog voor mezelf).
    Ik heb nog nooit eerder samengewerkt met een andere co-writer, maar wil dit zeker proberen.


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Sorry voor mijn latere antwoord. Maar ik wil alvast zeggen dat ik het leuk vind dat er al interesse is! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Massacres schreef:
    Wat een leuk idee. Ik denk dat ik aan ervaring niet te kort schiet, ik heb al drie jaar op deze site achter de rug en de rest van de criteria voldoe ik zeker aan, juist weet ik niet of ik elke week evenveel kan schrijven omdat mijn planning dat niet altijd toelaat.

    Ik heb hetzelfde probleem. Daarom dat ik dacht: 1x per week schrijven. Maar schrijven staat niet gelijk aan een hoofdstuk activeren. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb jullie alvast een pb gestuurd. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Moest je nog iemand kunnen gebruiken, ik sta tot jouw beschikking want hier wil ik wel bij helpen!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Moest je nog iemand kunnen gebruiken, ik sta tot jouw beschikking want hier wil ik wel bij helpen!(:


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind het een leuk idee. Ik heb ook wel interesse om te helpen en ik kan minstens een keer per week schrijven. Dit is ondertussen mijn zesde jaar als lid van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 13:52 ]


    What would Emma do?