• Ik loop al van november vorig jaar met het idee te spelen om een speciale story te maken, namelijk een story over Quizlet. Nu begint mijn planning rustiger te worden en begin ik terug tijd te krijgen, met als bijgevolg dat ik eindelijk die story wil schrijven. De story bevat allerlei tutorials, tips en tricks over Quizlet. Het komt erop neer dat ik graag de Quizlet-ervaring aan anderen wil doorgeven, van hoe je begint aan een creatie tot de promotie. Maar ik wil het niet alleen doen omdat er best veel over Quizlet te schrijven valt en ik dat alleen niet klaar kan krijgen. Dus misschien ben jij wel degene die me kan helpen. =)

    Wat ik te bieden heb:
    x Ik kan 1 of 2 keer in de week schrijven aan de story.
    x Ik heb al een ruggengraat van een 10-tal grote thema’s. Ik sta open voor nog meer thema’s.
    x Dit is mijn 8e jaar op Quizlet, dus ik heb wel veel ervaring met Quizlet.
    x Mijn spelling en grammatica zijn in orde, maar niet zeer goed.
    x Een leuke samenwerking, hoop ik. =P

    Wat ik verwacht:
    x Ik zoek minstens 1, maximum 2 co-writers.
    x Ik zou graag de verschillende grote thema’s verdelen over ons.
    x Voor het geactiveerd wordt, moet iedere co-writer het nagelezen hebben op fouten en eventuele aanvullingen.
    x Ik verwacht dat je ook minstens 1 keer in de week kan schrijven, wat niet gelijk staat aan een hoofdstuk online zetten.
    x Jouw spelling en grammatica zijn oké, maar moeten niet uitstekend zijn.
    x Je hebt kennis van hoe je printscreens online zet.
    x Je hebt een heleboel kennis over Quizlet en wil deze ervaring delen.
    x Je mag me af en toe ook op de vingers tikken als je vind dat ik zelf te weinig doe per week.

    Zijn er nog vragen, aarzel dan niet om deze te stellen.
    Zie je het zitten om mee aan deze how-to-story te werken, schrijf dan in een reactie waarom je vind dat je hiervoor geschikt bent.
    Dit is mijn eerste keer dat ik een co-writer zoek, dus ik hoop dat het lukt. =)