• Hallo, hallo!

    Ik wil een cliché liefdesverhaal gaan schrijven. Het gaat ontzettend typisch worden en ik heb niet zo veel zin om er nu teveel over los te laten, ondanks dat het best voorspelbaar is. Weten jullie misschien een goede titel voor een cliché liefdesverhaal?


    Een koekje voor iedereen die met een titel komt:




    Oke bij nader inzien, om jullie wat te helpen, heb ik toch besloten de setting online te zetten. Het gaat als volgt ongeveer:

    Populair bitch meisje doet mee aan een weddenschap om een nerd te versieren en hem zo snel mogelijk bij haar in bed te krijgen. Natuurlijk gebruikt ze geen bescherming en raakt ze zwanger. Ze is begint van de nerd te houden, tegen haar eigen principes in, want ze is eigenlijk te populair om van de nerd te houden. Dan gaat ze op een avond weg, als de nerd op de baby past en gaat ze vreemd. De relatie met de nerd gaat helemaal kapot en de bitch beseft wat voor schade ze aan heeft gericht. Ze betert haar leven en ontdekt dat het bitch zijn niet bij haar past


    Weet iemand een Face Claim die echt heel cliché is? ;3

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 20:57 ]


    26 - 02 - '16

    Just another Romeo and Juliet.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Just another Romeo and Juliet.


    Die is best wel awesome, maar ik zoek iets kort en krachtig zeg maar.

    Oh ja mensen; het mag zowel Nederlands als Engels zijn.


    26 - 02 - '16

    Cliché of Lovestory, haha


    16 - 09 - '17

    De setting staat toch in de beginpost! Misschien helpt het wat ;3

    @Sylvie, die zijn ook wel leuk, maar nog niet helemaal wat ik zoek.. ;x


    26 - 02 - '16

    Gewoon Typisch cliche? Totally cliche? Of iets in die aarde?


    -

    Ik ben eens aan het opperen en ik kwam op Rate C for Cliche (of zoiets?). Vinden jullie dat wat? XD


    26 - 02 - '16

    JamesPotter schreef:
    Just another Romeo and Juliet.

    Hehe, deze is leuk.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou het gewoon Typical noemen ofzo. Of C for Cliché inderdaad, sat kan ook :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Heimerdinger schreef:
    Ik ben eens aan het opperen en ik kwam op Rate C for Cliche (of zoiets?). Vinden jullie dat wat? XD

    Alleen niet bepaald kort en krachtig haha, maar ik vind het wel een leuke titel.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    (...)
    Alleen niet bepaald kort en krachtig haha, maar ik vind het wel een leuke titel.^^


    Nee, klopt, maar qua betekenis zou 't wel goed passen idk.


    26 - 02 - '16

    Bitch vs Nerd xD


    tiptoe through the tulips...

    Oh ja, ik heb ook nog een cliché faceclaim nodig voor de 'bitch' en een typische naam. Zelf dacht ik aan 'Lola' of zo.


    26 - 02 - '16

    Melissa is echt een bitch naam


    tiptoe through the tulips...

    KyleBroflovski schreef:
    Melissa is echt een bitch naam


    Hmm, idk, vind ik niet echt. Maar ja, daar verschillen de meningen over denk ik. Ik vind Chelsea ook zo'n typisch naam.


    26 - 02 - '16

    Forsake ofzo? :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.