• Ollalalala. Beginpost?

    Wie?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Surrealistic schreef:
    (...)

    Hahhaa :') maar is ie dan niet al vol ofzo?


    Nope, tijdje geleden was er leven geblazen in het nieuwe rollentopic c:


    take me back to the basics and the simple life

    Ahahah ok ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Oh ja guys zover jullie me nu kennen, zouden jullie mij een goede bemiddelaar vinden? Ik wil dat bamelijk graag worden op Q. Hoewel t nig honder jaar gaat duren voordat er daarvoor verkiezingen komen D:


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    Oh ja guys zover jullie me nu kennen, zouden jullie mij een goede bemiddelaar vinden? Ik wil dat bamelijk graag worden op Q. Hoewel t nig honder jaar gaat duren voordat er daarvoor verkiezingen komen D:


    Haha, ik denk het wel c:


    take me back to the basics and the simple life

    Okay ik heb echt typeprobleem ofzo. Nah je de struggles van op Q zitten via je mobiel :x


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    Okay ik heb echt typeprobleem ofzo. Nah je de struggles van op Q zitten via je mobiel :x


    Haha, doesn't matter, ik heb altijd last van typeaids so yeah


    take me back to the basics and the simple life

    Anyway ik ga weer ff leren anders heb ik één en dit so telt 2x damnit en ik moet 3 teksten uit m'n hoofd leren leren en AAAAAAAH SHITZOOI

    Als ik een 1 haal sta ik een 5,45 dus afgerond een 5,5 wat een voldoende is dus fack yeah.


    I just caught the wave in your eyes

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Haha, doesn't matter, ik heb altijd last van typeaids so yeah


    Typeaids fack yeah :Y)


    I just caught the wave in your eyes

    Hey guyzz c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Surrealistic schreef:
    Anyway ik ga weer ff leren anders heb ik één en dit so telt 2x damnit en ik moet 3 teksten uit m'n hoofd leren leren en AAAAAAAH SHITZOOI

    Als ik een 1 haal sta ik een 5,45 dus afgerond een 5,5 wat een voldoende is dus fack yeah.



    Hahaha, Latijn is gewoon kut. Grieks is veel awesomer.


    take me back to the basics and the simple life

    Surrealistic schreef:
    Anyway ik ga weer ff leren anders heb ik één en dit so telt 2x damnit en ik moet 3 teksten uit m'n hoofd leren leren en AAAAAAAH SHITZOOI

    Als ik een 1 haal sta ik een 5,45 dus afgerond een 5,5 wat een voldoende is dus fack yeah.


    Hier is een Latijn-hebber. Tip: pak je vertaling erbij en neem elke zin door. Persoonsvorm, onderwerp enzo. Probeert hardop te vertalen, dan kan je tijdens de toets hetzelfde doen c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    (...)

    Hier is een Latijn-hebber. Tip: pak je vertaling erbij en neem elke zin door. Persoonsvorm, onderwerp enzo. Probeert hardop te vertalen, dan kan je tijdens de toets hetzelfde doen c:


    Inmiddels ken ik 2 en een halve tekst uit m'n hoofd -thank god dat ik goed ben in dingen onthouddn :3- anyway

    Leo de Leeuw (ok sorry :')) ja Grieks is zoveel makkelijker en beter omg

    Wonen we trouwens net zoals ik allemaal in NL?

    Hebben we überhaupt een idee hoe we er allemaal uitzien :')?


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    (...)

    Inmiddels ken ik 2 en een halve tekst uit m'n hoofd -thank god dat ik goed ben in dingen onthouddn :3- anyway

    Leo de Leeuw (ok sorry :')) ja Grieks is zoveel makkelijker en beter omg

    Wonen we trouwens net zoals ik allemaal in NL?

    Hebben we überhaupt een idee hoe we er allemaal uitzien :')?


    Grieks is fab.
    en yes, dutch few, en ja. Ik west van eigenlijk bijna iedereen het uiterlijk :Y) #whatsappgroep


    take me back to the basics and the simple life

    Surrealistic schreef:
    (...)

    Inmiddels ken ik 2 en een halve tekst uit m'n hoofd -thank god dat ik goed ben in dingen onthouddn :3- anyway

    Leo de Leeuw (ok sorry :')) ja Grieks is zoveel makkelijker en beter omg

    Wonen we trouwens net zoals ik allemaal in NL?

    Hebben we überhaupt een idee hoe we er allemaal uitzien :')?


    Jup. Nederlandse hier. Wil je een foto?


    -

    Ik ga denk ik een rol reserveren bij Jente's RPG maar ik snap er nog niks van hahaha welke zijn nog vrij?

    Ben ik nu dom? Ja hè? Lol.


    I just caught the wave in your eyes